Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۲۳, یکشنبه

مارمولک وار، بر بام و دیوار ساختمان ها می پرند تا دیش برکنند



دستگاه سانسور و خفغان از ترس و وحشت از ماهواره ها دیشها را جمع اوری میکنند جنون اسلامی حد و حسابی ند ارد.

کماندوهای "ناجا" در عملیات شبه راهزنی در روز روشن
مارمولک وار، بر بام و دیوار ساختمان ها می پرند تا دیش برکنند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – عملیات کماندویی و شبه راهزنانه نیروهای انتظامی در جای جای تهران و برخی از شهرهای دیگر با هدف پایین آوردن دیش های ماهواره، ضمن هجوم به درون خانه ها برای توقیف و ضبط گیرنده های ماهواره، اکنون وارد مراحل جدیدی نیز شده است.

ساکنان شهرک اکباتان در غرب تهران خبر دادند که در روزهای پنجشنبه و جمعه، در حمله گسترده نیروهای انتظامی به درون خانه ها، دهها نفر از مردم نیز دستگیر شده و با خود برده شده اند. زیرا این افراد کسانی بوده اند که دیش های ماهواره آنها قبلاً نیز توقیف شده بود ولی بلافاصله پس از رفتن نیروهای انتظامی، از نصاب های ماهواره دعوت کرده بودند که ماهواره های جدید را برایشان نصب کنند.

یک نصاب ماهواره در روزهای اخیر به تلویزیون بی.بی.سی فارسی گفت بلافاصله پس از آنکه نیروهای انتظامی محلی را که به آن مانند میدان جنگ حمله کرده اند، ترک می کنند، بسیاری از مردم دیش های جدید را سفارش می دهند.

خبرگزاری "ایسنا" سلسله عکس هایی را از خبرنگاران عکاس خود منتشر کرده که نشان می دهد چگونه کماندوهای ویژه با طناب و تجهیزات لازم، به بالای پشت بام های مردم از ساختمان های مرتفع می پرند تا دیش ها را خراب کنند.

این به اصطلاح کماندوها درهای آهنی پشت بام ها را از جا می کنند، برای کندن دیش هایی که در برابر پنجره ها و گوشه دیوارها در ساختمان های بلند نصب شده، از طناب و نردبان ویژه استفاده می کنند.

در حالی که مردم زیادی با خشم و نفرت در حال نگاه کردن به این نیروهای سرکوبگر هستند، آنها حتی از تخریب سایر اموال مردم و تندگویی و کتک زدن مردم جمع شده باکی ندارند.

خبرگزاری "ایسنا"، دهها عکس از این رفتارهای حیرت انگیز منتشر کرده است.

برخی ازمردم خود از این صحنه ها با دوربین تلفن موبایل شان فیلم گرفته و آنرا در اینترنت گذاشته اند.

حتی در جنوب تهران، زنان چادری، از فقیرترین طبقات، به سختی با این نیروهای انتظامی درگیر می شوند و به آنها ناسزا می گویند و به حکومتی که این مأموران را فرستاده است، لعنت می کنند.

داد امام جمعه بوشهر از بیدادگری و خشونت های "ناجا" درآمد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – در این میان، جمع آوری ماهواره در استان بوشهر با مخالفت از سوی مسئولین و مردم آن استان روبرو شد.

جمع آوری ماهواره از سوی مأموران دولتی در استان بوشهر از 13 تیر امسال آغاز شد و تنها ظرف 10 روزاول، 22 هزار نوع تجهیزات ماهواره جمع آوری گردید.

در پی این اقدامات، رییس کل دادگستری در شهر در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد نیروهای انتظامی حق ندارند برای جمع آوری ماهواره وارد خانه مردم شوند و حرمت شکنی کنند.

رییس دادگستری استان بوشهر تأکید کرد که استفاده از ماهواره جرم سنگینی نیست که به خاطر آن وارد منزل شهروندان شوند. وی از شهروندان خواست به مراجع قضایی مراجعه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بوشهر از سوی دیگر، می گوید افرادش طبق قانون عمل کرده اند و داشتن ماهواره جزو جرایم مشهود است. وی ادعا کرده و گفته است: اگر کسی هم فکر می کند در این رهگذر خسارت دیده مراجعه کند تا جبران خسارت شود.

فرمانده نیروی انتظامی بوشهر به دروغ این ادعا را مطرح کرد که مردم بوشهر با جمع آوری ماهواره ها موافقند و آن را موجب جلوگیری از مشکلات اجتماعی می دانند. این موضوع مطرح است که جمع آوری ماهواره ها واقعاً اشتیاق خانواده ها را نسبت به فرستنده های ماهواره ای کم خواهد کرد و یا این که آنها ماهواره های جدیدی را در خانه های خویش نصب خواهند کرد؟

.---------------------------------

زندگی کودکان کار در زیر سایه ی نفت مجانی آب و برق مجانی اتوبوسهای مجانی به این هم دلخوش نباشین قول و قرارهای فریبنده و دروغین امام دروغ و تصویر را نگاه کنید آیا سرنوشت این دختر محنت زده به کجا خواهند کشید؟

‫معلول جسمی لرستانی به دنبال مصادره دکه روزنامه فروشی اش توسط شهرداری، خودکشی کرد!
یك هم وطن معلول دورودی روز گذشته (دوشنبه) با حضور در دفتر كار شهردار این شهر و زدن رگ اصلی دست خود اقدام به خودکشی كرد. نامبرده كه به دلیل معلولیت جسمی، با استفاده از ویلچر حركت می كند، در اعتراض به مصادره دكه مطبوعاتیش و همچنین تردد بیش از حد برای پیگیری كار خود به شهرداری، اقدام به خودكشی كرده است. گفتنی است نامبرده دارای یك دكه مطبوعاتی در سطح شهر دورود بوده كه با هزینه شخصی نیز مبالغی را برای بهسازی آن هزینه كرده كه اخیرا این دكه از سوی شهرداری دورورد از وی گرفته شد؛ وی به همین دلیل در روزهای اخیر چندین بار برای پیگیری موضوع و رفع مشكل خود به شهرداری مراجعه كرده كه، نتیجه ای نداشته. نامبرده امروز نیز پس از حضور بی نتیجه اش در شهرداری به دفتر كار شهردار رفته و در مقابل دیدگان شهردار و كارمندان اقدام به زدن رگ دست خود می كند.‬

-------------------------------------


اعتصاب وسیع پارچه فروشان وارد سومین هفته خود شد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – در حالی که اعتصاب صنف پارچه فروشان تهران و بسیاری از شهرهای دیگر ایران امروز (شنبه) وارد سومین هفته خود شد، برخی مقامات جمهوری اسلامی ایران به جای وارد شدن به گفت و گو با نمایندگان پارچه فروشان، آنها را "مشتی قاچاقچی و فراری از پرداخت مالیات" توصیف کردند.

رییس سازمان امور مالیاتی ایران، آقای عسگری، با نسبت دادن این اتهامات به پارچه فروشان، گفت جای هیچ مذاکره ای وجود ندارد.

نماینده صنف قماش، آقای محمد حسین رحیمی، به خبرگزاری "ایسنا" گفت مسئولان دقت ندارند و شرایط دیگر در اختیار پارچه فروشان نیست.

صدها نفر از اعضای صنف پارچه فروشان و بنکداران تهران در روزهای اخیر در مسجد ملک بازار جمع شده و بر ادامه اعتصاب خود تأکید کردند.

گفتنی است: "اعتصاب وسیع پارچه فروشان تهران و شهرستان ها جنبه سیاسی ندارد بلکه صرفاً انگیزه های مالی دارد و آنها حاضر به پرداخت مالیات ارزش افزوده نیستند.

پارچه فروشان و طلا و جواهر فروشان ایران تنها هنگامی که سخن از جیب خود مطرح بوده اعتصاب کرده اند و در زمانی که تظاهرات سیاسی دانشجویان و جوانان در کار بود، برای حمایت از آنها اعتصاب نمی کردند.

مبادلات ایران – آمریکا شدیداً کاهش یافت

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – دفتر آمار ایالات متحده اعلام کرد که مبادلات تجاری آن کشور با ایران در شش ماهه اول سال جاری میلادی، 2011 با بیش از 30 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل، به 94 میلیون دلار پایین آمده است، که تنها 500 هزار دلار آن، واردات آمریکا از ایران بوده و باقی آن، کالاهایی بوده که از ایالات متحده به ایران صادر شده است.

این کاهش عمده، به دلیل اعمال تحریم های جدیدی است که از 9 ماه پیش علیه حکومت ایران به اجرا درآمده اند.

///////////////////////

پشت پرده ويژه نامه عليه حجاب كيست؟

ويژه نامه اي كه توسط يكي از روزنامه هاي صبح در تخريب حجاب منتشر شد حاصل تلاش هاي دو ساله جريان انحرافي بوده است.

به گزارش آتی نیوز به نقل از «جوان آنلاين»،اين ويژه نامه كه پيش از اين قرار بود در خردادماه منتشر شود به علت ضربه اي كه به جريان انحرافي در ماجراي تحصن خانگي ۱۱ روزه متحمل شد،به تاخير افتاد و ليكن اين جريان كوشيده است تا در ماه مبارك رمضان قاطبه ارزشي و مومن جامعه را به عصبانيت و كنش هاي هيجاني وادار سازد.

در اين زمينه گفته مي شود ليدر جريان انحرافي همراه با «ح.ن» و نيز «ح.ق» درتهيه اين ويژه نامه نقش داشته اند.

////////////////

آماده باش ارتش ترکیه در مرز سوریه

سایت برنا: ترکیه در اقدامی بی سابقه افسران بازنشسته ارتش را برای استقرار در مناطق هم مرز با سوریه به خدمت فراخواند.

روزنامه الزمان ترکیه در گزارشی اعلام کرد که ستاد کل ارتش این کشور همه افسرانی را که طی 5 سال اخیر بازنشسته شده اند، به خدمت فراخواند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از نیروهای امنیتی در پایگاه ها و مراکز نظامی مهم و راهبردی نزدیک به مرز سوریه مستقر شده اند، و اقدامات امنیتی در پایگاه دریایی "اسکندرون" افزایش یافته است.

مواضع اخیر ترکیه درباره سوریه، به تیرگی روابط دو کشور انجامیده است. به طوری که برخی منابع رسانه ای از احتمال دخالت نظامی ترکیه در سوریه خبر داده اند.

ایران در هراس از سقوط بشاراسد،
در حال برپایی پایگاه بزرگ نظامی در لاذقیه سوریه است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – در حالی که روزنامه های اسرائیلی در روزهای اخیر نوشته اند که قاطع تر شدن هشدارهای ترکیه و عربستان به سوریه ضمن همآهنگی با آمریکا احتمال یک جنگ علیه نظام سرکوبگر بشار اسد را تقویت کرده است، روزنامه "دیلی تلگراف" (چاپ بریتانیا) نیز امروز، شنبه، نوشت جمهوری اسلامی ایران برای حمایت عملی از سوریه و حکومت بشار اسد، یک پایگاه نظامی در سوریه در دست ساخت دارد.

به گزارش "دیلی تلگراف" ایران این پایگاه را ضمن توافق با سوریه، در بندر لاذقیه می سازد تا ترمینال اصلی برای انتقال جنگ افزار نظامی ایران به سوریه باشد، و در صورت لزوم، از آنجا نیز برای حزب الله و حماس در منطقه ارسال شود.

به نوشته "دیلی تلگراف"، در حالی که سوریه را بحران عظیم دربر گرفته و ملت به پا خاسته سوریه، به دور از هراس از هزاران کشته ای که تا کنون تحمل کرده اند، باز هر روز در خیابان ها تظاهرات می کنند، جمهوری اسلامی، هراسان از احتمال فروپاشی حکومت بشار اسد، در ماه های اخیر یک مقر فرماندهی مشترک برپا کرده است.

این ستاد فرماندهی مشترک، به نوشته "دیلی تلگراف" در فرودگاه اصلی دمشق برپا شده و هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران، پیوسته با انواع سلاح، مهمات و نیروها در فرودگاه دمشق فرود می آیند.

نظر به اینکه سوریه و ایران فکر می کردند با سرکوب های شدید، اعتراض های ملت سوریه به زودی فروکش خواهد کرد- همانگونه که اعتراض های خیابانی گسترده در ایران بسیار زود جای خود را به اعتراض های پنهان و نیمه پنهان داد، در نخستین هفته های بحران سوریه، سران ایران و سوریه ارسال نفرات و مهمات و سلاح و تجهیزات ویژه برای سرکوب درمسیر ایران به سوی سوریه را کافی می دانستند اما حال که متوجه شده اند قاطعیت مردم خشمگین سوریه در ادامه دادن به تظاهرات، جدی تر از ایرانی هاست، اکنون سران سوریه و ایران برپایی یک پایگاه بزرگ نظامی مشترک در سوریه را ضروری دیده اند.

به نوشته روزنامه "دیلی تلگراف"، با تکمیل این پایگاه در بندر لاذقیه، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به طور دایمی در آن مستقر خواهد شد تا افزون بر نظارت بر دریافت مستمر محموله های دریایی اسلحه از ایران به سوریه، یار همیشگی سوریه در مقابله با بحران ها باشد.

ترکیه و ایران به سوی جنگ بر سوی جنگ بر سر سوریه پیش می روند
ترکیه: حمله نظامی با مشارکت ما به سوریه بعید نیست

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – یک مقام ارشد ترکیه امروز شنبه گفت کشورش احتمال عملیات نظامی از سوی جامعه جهانی علیه سوریه را بعید نمی داند، و آماده ورود به چنین عرصه ای هست.

تحلیلگران رادیو اسرائیل می گویند، این سخنان امروز سران ترکیه درمورد بعید نبودن ورود ترکیه به جنگ علیه سوریه، همراه با اقدام ایران در برپایی پایگاه نظامی مشترک در بندر لاذقیه سوریه نشان می دهد که حکومت ایران نیزخود را برای ورود به یک جنگ منطقه ای بر سر سوریه آماده می کند، و حتی آماده است در برابر ارتش ترکیه صف آرایی کند.

این تحلیلگران رادیو اسرائیل می گویند سقوط حکومت بشار اسد بیش از آن خطرناک است که رژیم ایران بتواند به خود اجازه دهد که به کاری دست نزند زیرا از طریق سوریه است که حزب الله و حماس، در طول چند دهه به اهرم های نیابتی ایران برای جنگ و ستیز با اسرائیل تبدیل شده و از انبارهای تسلیحاتی عظیم برخوردارشده اند.

به گفته تحلیلگران رادیو اسرائیل، سران ایران در هفته های اخیر – به ویژه در روزهای گذشته، عمیقاً از ترکیه ناخشنود شده اند.

یک منبع ترکیه ای که نخواست نامش فاش شود، از طریق ارتباط با مخالفان سیاسی حکومت ایران، به بخش فارسی رادیو اسرائیل اطلاع داده است که رژیم ایران در روزهای گذشته یک هیئت سه نفره را بی سروصدا به آنکارا فرستاده بود تا با سران ترکیه گفتگو کرده، آنها را از موضع گیری در برابر حکومت سوریه باز دارند.

این منبع ترکیه ای که ارتباط هایی با یکی از گروههای مهم مخالفت جمهوری اسلامی ایران دارد، گفته است هیئت اعزامی محرمانه جمهوری اسلامی ایران حتی به سران آنکارا از یکسو پیشنهاد رشوه های کلان و دادن امتیازات وسیع داد ولی از سوی دیگر تهدیدهایی را مطرح کرد، اما سرانجام ترکیه کوتاه نیآمد و لذا هیئت ایرانی دست خالی و سرخورده، آنکارا را به سوی تهران ترک کرد.

این منبع ترکیه ای برای این گزارش ویژه رادیو اسرائیل یادآور شده است که ماه گذشته نیز آقای احمد داوود اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، در سفرش به تهران و مذاکراتی که با احمدی نژاد و علی اکبر صالحی داشت، در حالی ایران را به سوی عربستان ترک کرد، که به این نتیجه رسید که ایران حاضر به هیچ نوع نرمشی در قبال حمایت از سوریه نیست و همان لجاجت های بشار اسد، درسران تهران – به ویژه درشخصیت آیت الله علیه خامنه ای نیز وجود دارد.

روزنامه "هاآرتص" اسرائیل جمعه در تحلیلی نوشت حساسیت شدید ایران بر سر سوریه، و به سر آمدن کاسه صبر ترکیه و عربستان سعودی و آمریکا از جنایات بشار اسد در سوریه، پتانسیل بروز یک جنگ در منطقه را دارد؛ جنگی که در آن سایر امیرنشین های خلیج فارس نیز در کنار ترکیه و عربستان، در برابر ایران صف آرایی نظامی کنند.

یادآوری می شود که پرزیدنت باراک اوباما و آقای رجب طیب اردوغان پنجشنبه تلفنی با یکدیگر گفتگوی تلفنی کرده و بر سر "استقرار دموکراسی در سوریه" به توافق رسیدند.

روزنامه ترکیه، از جمله "زمان" تأیید کرده اند که این روزها ارتش ترکیه برای تقویت قوای خود، صدها نفر از نیروهای دوره احتیاطش را به زیر خدمت فرا خوانده و بخشی از آنها در مرزهای حساس ترکیه و سوریه مستقر شده اند.

شنبه سیاه دیگری در سوریه: خاکسپاری کشته های جدید، زیر آتشباری های شدید

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – امروز، شنبه، همانند تمامی شنبه های دیگر در جریان پنج ماه خیزش بزرگ ملت سوریه، خانواده های تازه ترین قربانیانی که در جریان کشتارهای روز جمعه به هزاران قربانی پیشین کشورشان پیوستند، جسد عزیزان خود را در حالی خاک می کردند که مأموران انتظامی و ارتشی و سایر قوای سرکوبگر سوریه با یاری حزب الله و نفرات کمکی آمده از ایران به برخوردهای خشونت بار و ضد انسانی با عزاداران و سایر تظاهر کنندگان روبرو بودند.

از مجموع گزارش های مربوط به رخدادهای فاجعه بار دیروز جمعه، می توان گفت که 23 نفر بر خاک افتادند و جان دادند و همزمان دهها تن دیگر مجروح شدند.

بیشترین تظاهرات و در نتیجه، بیشترین کشته ها، از شهرهای "حماة"، "حمص"، "لاذقیه"، "دیرالزور"، "درعا" و دمشق بود.

پس از نماز جمعه خونین، پس ازافطار نیز دهها هزار نفر در این شهرها به تظاهرات و راه پیمایی های گسترده پرداختند.

بی باکی بی نظیر ملت سوریه را اکنون تمامی جهان ستایش می کند.

از شمار تلفات رخدادهای امروز (شنبه) در جریان آیین های دراماتیک تشییع جنازه قربانیان، هنوز نمی توان جمع بندی دقیقی ارائه داد.

جلسه جدید شورای امنیت برای بررسی جنایات سوریه پنجشنبه برپا می شود

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرد که پنجشنبه (پنج روز دیگر) برای بررسی رخدادهای هولناک سوریه تشکیل جلسه می دهد.

قرار است که بانو ناوی پیلای، کمیسیر عالی حقوق بشر سازمان ملل و والری عاموس، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور انسانی، گزارشی را درباره سوریه ارائه کنند.

شورای امنیت ده روز پیش، سوم اوت، کشتار هولناک ملت سوریه را به دست بشار اسد محکوم کرد و خواهان قطع این جنایات شد.

در این میان، سازمان کنفرانس اسلامی، شامل 52 کشور، امروز (شنبه) به جوامع جهانی پیوست که از اسد خواسته اند این ماشین کشتار را پایان دهد.

خانم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، نیز تکرار کرده و گفت کشورهایی که با سوریه معامله های مختلف دارند، خجالت بکشند و تصمیم بگیرند که در مسیر درست تاریخ قرار بگیرند.

«بیستم سپتامبر موعد رسمی درخواست پذیرش کشور مستقل فلسطین»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطینی، آقای ریاض المالکی، امروز (شنبه) اعلام کرد که این حکومت بیستم سپتامبر رسماً از سازمان ملل متحد خواهد خواست که کشور مستقل فلسطینی را به عنوان عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد بپذیرد و آنرا به رسمیت بشناسد.

بیستم سپتامبر، یک ماه و یک هفته دیگر، روز گشایش مجمع عمومی سازمان ملل متحد است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر