Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

درگیری، تعقیب و گریز و شنیده شدن صدای رگبار گلوله در تبریز

خبر فوری نیروهای رژیم سراسیمه ترسیده اند و نیمخواهند خبر این درگیری منتشر بشود و به جستجوی افرادی افتاده اند که از این تظاهرات فیلم برداری نموده است مرگ بر اصل ولایت فقیه سرنگون باشد رژیم سرکوبگر آخوندی

درگیری، تعقیب و گریز و شنیده شدن صدای رگبار گلوله در تبریز
اعتراض به مجلس در رد طرح نجات دریاچه اورمیه

اورمو ايشچيلري : به گزارش خبرنگاران اورمو ایشچیلری از تبریز در حالیکه درگیریهای شدید و پراکنده ای در بخشهای مرکزی سطح شهر تبریز در اعتراض به خشک شدن دریاچه ارومیه ادامه دارد شاهدان عینی از استقرار سنگین نیروهای لباس شخصی و ضد شورش در خیابانهای منتهی به بازار خبر می دهند.
اخبار رسیده حکایت از درگیری شدید در برخی از مناطق مرکزی شهر، تعقیب و گریز جوانان معترض از سوی نیروهای ضد شورش، مجروح و بازداشت شدن جمعی از تظاهرات کنندگان و چشمگیر بودن یاری مردم به جوانان خبر می دهند.
گفته می شود اکثر پارکینگهای طبقاتی شهر بخصوص در حوالی میدان دانشسرا و خیابان تربیت و همچنین مسجدهای این منطقه در اختیار نیروهای ضد شورش قرار گرفته و تبدیل به پایگاه استقرار و نیز بازداشت گاه مردم معترض شده است.برخی از شاهدان عینی نیز از استنشاق گاز اشک آور و نیز شنیده شدن صدای متوالی شلیک گلوله خبر می دهند.
همچنین درگیری در ارومیه ادامه دارد.

به گزارش اؤیرنجی ، از شهر اورمیه خبر می رسد که صدای آژیر آمبولانسها در خیابان امینی و کاشانی و باکری اورمیه به شدت شنیده می شود. درگیری به محلات غیر مرکزی اورمیه کشیده شده است. هم اکنون در میدان جیران، حسین آباد درگیری های شدید گزارش می شود. تجمعات آذربایجانیها برای نجات دریاچه اورمیه از طرف نیروهای امنیتی ایران به خشونت کشیده شد. شمار زخمیها رو به افزایش است. مردم هنوز خیابانهای اصلی شهر را ترک نکرده اند.
فیلم درگیری در ارومیه

-----
-----------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر