Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

مشخصات مزدور اجاره ی بدستمان رسید توسط بخش اطلاعات ک ل پ



مشخصات این شخص مزدور نام مستعار در فیس بوک به کار میبرد بنام دیاکو هورامی لاکن اسم اصلی این شخص طیب فرزند وستا یوسف پدرش خیاط است در مقابل مسجد جامعه مریوان نام خیابان معطصم تاج فیروز میباشد در شهر مریوان این شخص تا سال 1384 عضو فعال نیروی سرکوبگر بسیج بوده است که هم اکنون پدرش یک جاسوس اطلاعاتی میباشد در زیر کارهای خیاطی اطلاعات و مخبر وزارت اطلاعات در مریوان میباشد طیب هورامی در سال 1385 ایران را ترک میکند با همکاری وزارت اطلاعات برای نفوذ به داخل حزب کارگران کردستان لاکن حزب کارگران به این شخص مشکوک پی میبرند و در جا به اقلیم کردستان فرار میکند و خود را به حزب دموکرات کردستان میرساند و در حال حاضر در یکی از شهرهای بریتانیا بر سر میبرد و مشغول کار خرابکاری علیه حزب حیات آزاد کردستان میباشد این شخص طوری توجی شده است که خود را آزاد یخواه و طرفدار ملت کرد معرفی میکند لاکن اینطوری نیست بلکه یک جاسوس و گماشته شده وزارت اطلاعات میباشد این شخص به تریاک متعاد بوده است و تریاکش
لابی های رژیم مجانی تامین میکنند.
شخص نامبرده در یک عملیات برون مرزی تروریستی سپاه شاسداران علیه سازمان مجاهدین خلق دو بار شرکت نموده است و یکی از افرادی بوده که در غرب کشور در قرارگاه حمزه سید الشهدا در پاوه خدمت نموده سپس به شهر کامیران میرود و بعدا به شهر کرمانشاه.
/////////////////

  • نام طیب فرزند وستا یوسف ساکن شهر مریوان شغل بسیجی بوده است پدرش خیاط میباشد و در مقابل مسجد مریوان زندگی میکنند در تا سال 1384 عضو فعال نیروی مقاومت بسیج بوده است و هم اکنون پدرش یک جاسوس رژیمی میباشد در عین حال خیاطی میکند دست به کارهای مزدوری هم میزند ما به شما وعد میدهیم که به هیچ عنوان هیچ فرد و نفری از ما به سفارت رژیم نرفته و نخواهند رفت اما اعضای حزب دموکرات کردستان ایران 1 علی مسئول کار صنفی کمیته حزب دو حسن مسئول تبلیغات کمیته حزب 3 ابراهیم ن مسئول راه اندازی جوانان کمیته خارج کشوری حزب 4 محمد ف که بعنوان جاسوس شماره یک سفارت شناخته شده است به سفارت رفت و آمد میکنند و در ایران در شهر جوانرود یک آپارتمان دو طبقه ای خریده است در اخیابان باباجانی علی و وهاب در شهر نقده زمین و خانه خریده اند.
    اگر شما راست میگوید آقای خودفروش آی پی را اینجا بگذارید تا ما با سیستم فیس بوک تماس بگیریم تا روی مزدوران و شمای مزدور سیاه کنیم.

    /////////////////////////

    کشتار گسترده دیروز در سوریه صدای جامعه جهانی را درآورد

    پرزیدنت باراک اوباما و دیگر رهبران کشورهای جهان امروز (دوشنبه) نگرانی خود را از کشتار مردم سوریه به دست نیروهای ارتش آن کشور ابراز داشتند و اعلام گردید شورای امنیت به درخواست آلمان، ریاست نوبتی شورا شامگاه امروز (دوشنبه) تشکیل جلسه می دهد تا به موضوع کشتار بیش از 130 تن از مخالفان رژیم اسد تنها در شهر "حماة" در پشت درهای بسته رسیدگی کند.

    نیروهای سوری دیروز (یکشنبه) در شهرهای "حماة"، "درعا"و "دیرالزور" 150 نفر را به قتل رسانیدند.

    در پی کشتار روز گذشته، امروز (دوشنبه) بشار اسد شصت و ششمین سالگرد تشکیل ارتش سوریه را شادباش گفت و تاکید کرد: سوریه آسیب ناپذیر است و قادر است هرگونه قصد عوامل خارجی را خنثی کند.

    بشار اسد همانند آیت الله خامنه ای در ایران، رویدادهای اخیر کشورش را کار دشمن نامید و گفت: «دشمنان داخلی و گروه های مسلح با کشورهای غرب و چند کشور عربی همدست شده اند و آشوب به راه می اندازند».

    وزیر خارجه بریتانیا، آقای ویلیام هیگ امروز (دوشنبه) تاکید کرد که ناتو قصد ندارد همانند لیبی در سوریه به دخالت نظامی دست بزند و برای جلوگیری از ادامه کشتارها در آن کشور، برقراری تحریم های بین المللی کافی است.

    افزون بر بریتانیا، کشورهای دیگر غربی نیز امروز (دوشنبه) در واکنش به کشتارها در سوریه به رژیم اسد هشدار دادند که ترتیبی خواهند داد تحریم های بیشتری علیه او برقرار شود.

    وزیر خارجه آلمان، آقای گیدو وستروله گفت: آلمان و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا در صورتی که اسد سیاست هایش را تغییر ندهد، تحریم های گسترده تری را علیه حکوت وی برقرار خواهند کرد.

    ترکیه نیز امروز (دوشنبه) بار دیگر از رژیم سوریه خواست از سرکوب مردم خود دست بردارد و بحران سیاسی به وجود آمده را با گفتگو حل و فصل کند.

    در بیانیه ای که از سوی وزارت خارجه ترکیه صادر شد آمده است که ترکیه و جهان اسلام همگی از رویدادهای سوریه در آستانه ماه رمضان مقدس دچار اندوه و سرخوردگی شده اند.

    درخواست اتحادیه اروپا از شورای امنیت برای موضع گیری در برابر جنایات اسد

    اتحادیه اروپا از شورای امنیت خواست موضعی قاطعانه بربی پایان بخشیدن به خشونت و کشتار مردم سوریه اتخاذ کند.

    خانم کاترین اشتون، مسئول امور خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل اطلاع داد که اتحادیه نام پنج تن از سران حکومت اسد را که در رویدادهای خونین دخالت دارند، بر اسامی پیشین موجود در فهرست تحریم ها افزوده و آنها از این پس نخواهند توانست وارد اروپا شوند و دارایی هایشان نیز بلوکه خواهد گردید.

    ادامه دو دوزه بازی ایران برای نجات از ماجرای "آمیا"

    سخنگوی وزارت خارجه حکومت ایران، رامین مهمانپرست گفت: دولت ایران در انتظار پاسخ آرژانتین برای همکاری به هدف روشن ساختن هویت آمران و عاملان انفجار 17 سال پیش کانون همیاری یهودیان آرژانتین (آمیا) می باشد.

    حکومت ایران که پلیس بین المللی (اینترپل) نیز علیه شش تن از مقامات ارشد آن قرار توقیف جهانی صادر کرده، اخیرا ابراز آمادگی کرد در انجام تحقیقات به دولت آرژانتین یاری برساند.

    با آن که وزیر امور خارجه آرژانتین از این ابراز آمادگی اظهار خرسندی کرد، ولی آگاهان آن را ترفندی برای به بیراهه کشاندن روند تعقیب قانونی علیه شماری از بلندپایگان حکومت ایران دانستند.

    سران جامعه یهودیان آرژانتین گفتند: اگر رژیم ایران واقعا آماده همکاری است، پس متهمان را به آرژانتین بفرستد تا مورد بازپرسی قرار گیرند – و یا دست کم آن که به بازپرسان آرژانتینی اجازه دهد به تهران بیایند و از آن ها تحقیق کنند. ولی مهمانپرست در پاسخ به پرسش خبرگزاری "مهر" گفت: ما منتظریم تا طرف آرژانتینی آمادگی خود را اعلام کند و آنگاه کمیته حقوقی به دنبال کردن این جریان بپردازد.

    مهمان پرست درعین حال ادعا کرد که حکومت ایران هیچ نقشی در این ماجرا نداشته است – و آگاهان سیاسی می پرسند: اگر واقعا چنین است، پس حکومت ایران چه کمکی می تواند به روشن کردن قضیه بکند – و اگر می تواند چرا در 17 سال اخیر این یاری رسانی را انجام نداده است؟!

    سخنگوی وزارت خارجه حکومت در بخش دیگری از سخنانش در مورد روابط تهران – لندن گفت: گر چه بریتانیا سفیر جدید خود در تهران را معرفی کرده، ولی ما برای معرفی سفیر خود در لندن هیچ شتابی نداریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر