Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

مشخصات مزدور بسیجی اهل مریوان که با نام مستعار در فیس بوک میباشد با نام دیاکو هورامی که اسم اصلی این مزدور طیب فرزند وستا یوسف میباشد




مشخصات این شخص مزدور نام مستعار در فیس بوک به کار میبرد بنام دیاکو هورامی لاکن اسم اصلی این شخص طیب فرزند وستا یوسف پدرش خیاط است در مقابل مسجد جامعه مریوان نام خیابان معطصم تاج فیروز میباشد در شهر مریوان این شخص تا سال 1384 عضو فعال نیروی سرکوبگر بسیج بوده است که هم اکنون پدرش یک جاسوس اطلاعاتی میباشد در زیر کارهای خیاطی اطلاعات و مخبر وزارت اطلاعات در مریوان میباشد طیب هورامی در سال 1385 ایران را ترک میکند با همکاری وزارت اطلاعات برای نفوذ به داخل حزب کارگران کردستان لاکن حزب کارگران به این شخص مشکوک پی میبرند و در جا به اقلیم کردستان فرار میکند و خود را به حزب دموکرات کردستان میرساند و در حال حاضر در یکی از شهرهای بریتانیا بر سر میبرد و مشغول کار خرابکاری علیه حزب حیات آزاد کردستان میباشد این شخص طوری توجی شده است که خود را آزاد یخواه و طرفدار ملت کرد معرفی میکند لاکن اینطوری نیست بلکه یک جاسوس و گماشته شده وزارت اطلاعات میباشد این شخص به تریاک متعاد بوده است و تریاکش لابی های رژیم مجانی تامین میکنند.
شخص نامبرده در یک عملیات برون مرزی علیه سازمان مجاهدین خلق در خاک عراق دو بار شرکت نموده است.این شخص پریروز مورخ 31 ماه در طی تماس تلفنی به ما گفت او عکس خانه جمیل بایک در ارومیه در دست دارند فرد مذکور خود را عضو فعال حزب دموکرات کردستان ایران معرفی نموده است و همینطور هم میباشد هواداران حزب دموکرات کردستان وقتیکه بهشون فشار آمد اطلاعاتی یا بسیجی از آب در می آیند این همیشه رسم بوده در درون این حزب.
طیب هورامی فرزند وستا یوسف ساکن مریوان مزدور و بسیجی با سابقه و جاسوس و مخبر اطلاعات در بین جوانان شهر مریوان مواد مخدر را پخش نموده از ترس انتقامجویی پا به فرار نهاده و حزب به اصطلاح دموکرات کردستان ایران ایشان را در آغوش میگیرد.
سپس او بمن زنگ زد گفت چرا برای پ کاکا تبلیغات میکنید گفتم من که پ کاکا نیستم این چه حرفی است در جواب گفت شماها هیی شعار میدهید که میگوید عبدالله اوجالان رهبر ملت کرد او فقط رهبر یک گروهی میباشد نه تمام ملت کرد این حرف طیب هورامی میباشد که روز یکشنبه به ما زنگ زده و چون شماره تلفن بنده بر روی انترنت قرار دارد همه به این شماره دست رسی دارند.
دوباره گفت من مخالف جنگ هستم مسئله ای کرد با جنگ حل نمیشود همان ترفندهای حزب متلاشی شده خود بیان نموده است.
من هم گفتم این جنگطلبی رژیم ایران است نه ملت کرد این شخص گفت امکان حرکات مدنی وجود دارد.
خلاصه بحث ادامه داشت معلوم میشود که پول و هزینه تلفنش سفارت میپردازد که این همه صحبت نمود بدون اینکه بگوید که پول تماسش دارد تمام میشود و یا گران تمام میشود.این شخص عضو فعال حزب دموکرات کردستان ایران میباشد شخص باسابقه بسیجی میباشد که چون برای تهیی تریاک خیلی آسان با فروشندگان تماس دارند و بعضی از سران حزب دموکرات نیز تریاکی هستند این شخص مزدور را عضو خود نموده اند.
این شخص بعلاوه اینکه توسط حزب دموکرات کردستان ایران توجی شده است باز توسط وزارت اطلاعات نیز تقزیه میشود.
این فرد با دو شماره زنگ زده و پیاپی ما را تهدید نموده هم از راه اس ام اس و هم از راه تماس تلفنی که تمامی این تماسها در دست پلیس میباشد.
شماره فرد مذکور به این شرح میباشد.
00441413366367 و شماره دوم مزدور خودفروش به این شرح میباشد 00447576100511
نام فیس بوکی ایشان
Tillhörande:



////////////////////////////////////







این شخص عضو حزب دموکرات کردستان ایران میباشد به دلیل تهیی موادمخدر برار سران خود که چون با سپاه و نیروهای فروشنده تریاک ارتباط دارند باند شاهو حسینی ایشان را عضو حزب نموده است .
//////////////////////////////////

یک چیز خیلی مهم را بگویم که اعضای حزب دموکرات کردستان و بعضی درهم و برهم ریخته که خود را کومه له معرفی میکنند به سفارت رژیم میروند قبل از ورود به سفارت حزبی و مبارز هستند اما وقتیکه خارج میشوند مزدور و جاسوس از آب در می آیند.
//////////////////////////////////////////
یکی از اعضای حزب دموکرات کردستان ما را تهدید نموده است.
نام و مشخصاتش منتشر شده است
که دست به تهدید بنده نموده اند و مشخصات فرد عضو حزب دموکرات کردستان ایران که ما را از راه تلفن تهدید نموده است طیب هورامی فرزند وستا یوسف اهل شهر مریوان میباشد.
ما مدارک کافی در دست داریم که این تهدید توسط بخش امنیت حزب دموکرات کردستان که خیلی از جوانان کرمانشاهی به این حزب پیوسته بودند سر به نیست نمودند . طرح ریزی تهدیدات را میکنند.
00441413366367 و شماره دوم مزدور خودفروش به این شرح میباشد 00447576100511
..............--------------------------------------------------
از سوی دیگر خبرهای خنده داری از برادران حزبی میرسد
حسن شرفی در دانمارک در طی نشستی با اتحادیه زنان به اصطلاح دموکرات سخنرانی ایراده نموده و گفته است همه زنان و مردان ما این حق را دارند که به ایران سفر کنند ما هموطن ایرانی هستیم و نمیتوانیم خودمان از جامعه ایران فاصله بگیریم و بنابر این زنان ما به ایران سفر کنند و مثل شهروندان دیگر ایرانی حق خودشان میباشد که شناسنامه ایرانی درست کنند و دریافت کنند.
------------------------------------------------------
در باره قوانین جدید نروژ

در باره قوانین جدید نروژ در آینده مقالاتی منتشر میشود که دولت نروژ به تازگی قوانینی وضع نموده است کسانی که دارای دو شناسنامه هستند وقتیکه شناسنامه آنها تاریخش تمام شد تجدید نمیشود و ما از قوانین نروژ استقبال میکنیم چرا و این یعنی رعایت عدالت و بریدن دست مزدوران رژیم و رژیمهای دیکتاتوری دیگر.
قرار است در همین ماه دولت نروژ کسانی که دارای دو تابعیتی هستند تابعیت نروژی ازشون گرفته بشود در کشور سوئد چنین تفکری وجود دارد و در روزهای آینده نامه ای برای پارلمان سوئد ارسال خواهیم کرد در این راستا.
//////////////////////////////////////////////////////////////////
وزارت اطلاعات رژیم به مصطفی هجری و عبدالله مهتدی پول داده است تا با گریلاهای کرد همکاری نکنند
از سوی دیگر خبرهای ضد و نقیضی بدستمان رسیده است امیدوارم صحت نداشته باشد. صبح دیروز یک هیئت بلند پایه ی وزارت اطلاعات که تعداشان 15 نفر میباشد وارد شهر سلمیانیه شده اند در این دیدار که با بعضی از نمایندگان اتحادیه میهنی کردستان و مسئول حزب سوسیالدموکرات کردستان در شهر سلیمانیه دیدار نموده اند و در این نشست و با چند تن از مسئولین اتحادیه میهنی کردستان دیدار نموده اند و در این دیدار هیئت رژیم نزدیک به 17 میلیون دلار همراه خود آورده اند که از راه نماینده اتحادیه میهنی کردستان همراه با 5 نامه از سوی وزیر اطلاعات برای احزاب شرق کردستان. در این نامه ها آمده است که نباید حزب دموکرات کردستان و کومه له باند مهتدی و باند عمر ایلخانیزاده همراه با باند حسین یزدان پناه خواسته شده است که به هیچ عنوان با گروه به قول آنها گروهک پژاک همکاری نکنند اگر قول مساعد را بدهند که با این گروه همکاری نکنند هر یک از این احزاب البته نه افرادی عادی بلکه سران این احزاب به مبلغ 6 میلیون دلار دریافت میکنند بلافاصله مصطفی هجری و عبدالله مهتدی از این درخواست استقبال نمودند و مصطفی هجری حمه نظیف را به سلمیانیه فرستاد تا پول را تحویل بگیرند.
و عبدالله مهتدی هم برادرش را جهت دریافت این پولها به سلمیانیه فرستاده است که شخصا با هیئت ایرانی ملاقات نموده اند فرستادگان هجری و مهتدی صلاح مهتدی با این هیئت نشست داشته است به میانجی افرادی که نامشان فاش نشده است که عضو اتحادیه میهنی کردستان و گروه اتحادیه اسلامی کردستان هستند انجام گرفته است.
و قرار است این 17 میلیون دلار را بین احزاب کرد ایرانی توضیح کنند و کمی پول هم در بین پناهندگان ایرانی ساکن کمپ کاوه و کمپ باریکه توضیح کنند که نکند افراد این کمپ به سوی حزب حیات آزاد کردستان بروند.
و حسین یزدان پناه هم دو نفر از افراد نزدیک به خودش را برای دیدار با هیئت ایرانی به شهر سلیمانیه فرستاده است تا از این پول بی نصیب نماند.
از سوی دیگر هر یک از علی رضا نوریزاده و رضا پهلوی و داریوش همایون در یک نامه محرمانه از حزب دموکرات کردستان و حزب کومه له درخواست نموده اند به هیچ وجه همکاری گروه به قول آنها شاخه پ کاکای ایرانی نکنند یعنی به حزب حیات آزاد کردستان کمک نکنند.
بلافاصله بعد از دریافت این پول و پاره بر روی فیس بوک یک پیج درست کردند بنام سیاست روز که توسط شیرمردان راه آزادی مختل شده است.
بله متاسفانه سران کرد امروز به فکر پول و ثروت افتاده اند و منافع ملی را به هر شیوه ی که شده به دشمنان میفروشند.
با تشکر ف س ک
بخش اطلاعات کردستان
منابع دریافتی توسط ایمیل من هم تا حدی نمیتوانم بعضیها را باور کنم امیدوارم درست ونباشد این خبر.

------------------------------
روسپیخانه جمهوری اسلامی در دوبی‌ - اینجا یکی‌ از دها روسپی خانه جمهوری اسلامی در ملخ نشیین سوسما رخور دوبی‌ است- و این دو دختر بچه زیر ۱۸ سال ایرانی‌ هستند که برای دل برّی در سالن جلوی عربها رژه میروند - این دختران معمولان ا زدختران فراری و یا دزدیه شده به وسیله سپاه پ...اسدران هستند که به دوبی‌- پاکستان- اندونزی- مالزی و روسیه برای روسپی گری و تولید در آامد برای سپاه پاسداران به خارج اعزام میشوند - آقایان حمید شبخیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر