Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

خواهران و برادران ما در قندیل میجنگند و از خاک وطن دفاع میکنند از همه ملت عزیز کرد میخواهم که هر چی در توان دارند به این عزیزان کمک کنند آنها عزیزان م




خواهران و برادران ما در قندیل میجنگند و از خاک وطن دفاع میکنند از همه ملت عزیز کرد میخواهم که هر چی در توان دارند به این عزیزان کمک کنند آنها عزیزان ما هستند آنها قلب و روح ما هستند. گریلا یعنی شرف کرد گریلا یعنی اراده ملت کرد جا هر گروه و یا هر کسی به این عزیزان که در قلب و روح و روان ما هستند بدگوی کنند عضو هر حزب و دسجاتی باشند مورد خطاب قرار میگیرند و حزبشان زیر سئوال برده میشود.
    • ساموئیل کرماشانی
  • ///////////////////////////


      • گه‌ریلا یانی شه‌رفی کورد گه‌ریلا یانی ئیرادی گه‌لی کورد جا هه‌ر کوردیک دژی گه‌ریلا لیدوان یان قه‌سی ناشیرین به‌کات ئه‌وا ئه‌و ریکخراوه‌ی وا ئه‌و که‌سانه‌ ئه‌ندامیانن ده‌بینه‌ ژیر ئه‌لامه‌تی سۆال بژی گه‌ریلا بژی پژاک بژی پ ک ک بژی شیره‌ کؤڕان و شیره‌ کچانی قه‌ندیلی سه‌ربرز
    • ساموئیل کرماشانی
  • -------------------------------------------------------

    توقیف یک محموله تسلحیات ایرانی دیگر در راه سوریه

    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – نشریه آلمانی "زود دویچه سایتونگ"خبر داد که دولت ترکیه برای چندمین بار، یک محموله تسلیحاتی را که از ایران به طرف سوریه حمل می شد کشف و توقیف کرده است.

    به گزارش این نشریه آلمانی، هم اکنون این محموله تسلیحاتی در اختیار دولت آنکارا است ولی مقامات ترک از دادن هرگونه اطلاعاتی درباره آن خودداری می کنند.

    در ماه های گذشته، دولت ترکیه چندین محموله تسلیحاتی دیگر را نیز که حکومت اسلامی برای سوریه فرستاده بود، کشف و توقیف کرده است.

    کارشناسان می گویند بیشتر تسلیحاتی ایرانی که به سوریه ارسال می شود، از طریق آن کشور در اختیار سازمان تروریستی حزب الله قرار می گیرد.

    --------------------------------------

    بیش از نیمی از شرکت های سرمایه گذار خارجی از ایران بیرون رفته اند

    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – سازمان حساب رسی دولت ایالات متحده با انتشار گزارشی نوشت که تعداد شرکت های خارجی فعال در بخش انرژی ایران، در یک سال گذشته به کمتر از نصف کاهش یافته است.

    براساس این گزارش که دیروز (چهارشنبه) منتشر شد، از میان 41 شرکت خارجی فعال در بخش انرژی و به ویژه نفت و گاز ایران در سال 2009 – 2010 ، هم اکنون تنها 16 شرکت همچنان به فعالیت در ایران ادامه می دهند.

    بیشتر شرکت هایی که فعالیت خود را در ایران متوقف کرده اند، دلیل این امر را تحریم های بین المللی علیه حکومت اسلامی اعلام کردند.

    بیشتر شرکت هایی نیز که همچنان در ایران فعالند، از کشورهایی با تکنولوژی ضعیف، همچون چین، هند، ونزوئلا و حتی آنگولا هستند.

    -----------------------------------------------------------------

    پیدا شدن دختر یازده ساله ای که از قطار بیرون رانده شده بود

    Flickan är återfunnen. Foto: Lisa Ericsson/Sveriges Radio Örebro.

    دختر ۱۱ ساله ای که دیروز پس از بیرون راندن او از قطار، ناپدید شده بود، پیدا شد. این دختر که بخاطر نداشتن بلیط در ایستگاه کوملا (Kumla) توسط مامور کنترل از قطار تنها بیرون رانده شده بود توسط زنی که او را گریه کنان در ایستگاه قطار دیده بود پیدا شد. این زن که مایل است ناشناس بماند گفت:

    - من به او گفتم که بهتر است که به خانه من بیایی زیرا او به من گفت که من جایی برای خوابیدن ندارم. مسلما اجازه دادم که او شب در خانه من بخوابد و سپس قرار بود خبر پیدا کردن او را به اداره پلیس اطلاع دهم. اما من فرصت این کار را نکردم و پلیس خود به خانه من آمد.

    دختر ۱۱ ساله عصر دیروز به همراه خواهر ۲۰ ساله خود در شهر (Örebro) سوار قطار شده بود. وقتی که مامور قطار برای کنترل بلیط آمد معلوم شد که او بلیط ندارد. مامور قطار او را در ساعت ۷ و نیم شب در ایستگاه Kumla از قطار بیرون رانده بود. خواهر این دختر که در زمان وقوع این جریان درتوالت قطار بود پس از دوساعت ماموران قطار را از گم شدن خواهر خود مطلع کرد. اما مامور قطاری که خواهر او را از قطار بیرون رانده بود در ایستگاه هالسبری (Hallsberg) از قطار پیاده شده بود. توروالد سوان (Torvald Svahn) یکی از کارکنان راه آهن می گوید: ماموران قطار مجاز نیستند مسافران خردسال را در جایی که کارکنان راه آهن و یا دیگر بزرگسالان مسئول مستقر نیستند، از قطار بیرون کنند. اگر این حادثه آنطور که تعریف می شود اتفاق افتاده، اشتباه از مامور قطار بوده است. گفته می شود که به نظر مامور قطار سن دخترک بیشتر از ۱۱ سال به نظر می رسید. مامور قطار درحال حاضر از کار کردن معاف شده است و بنا به گفته کارفرما او حال چندان مساعدی ندارد.

    ---------------------------------------

    افشا یک گروه بزرگ اینترنتی سواستفاده جنسی از کودکان

    En bildfil med namnet "Flicka" på en dataskärm. Arrangerad bild. Foto: Nick Näslund/Sveriges Radio.
    یک گروه بزرگ اینترنتی سواستفاده جنسی از کودکان توسط پلیس امریکا افشا شده است. این گروه در ۱۴ کشور مختلف انشعاب دارد و دونفر از افرادی از فعالان آن سوئدی هستند. تا کنون بیش از ۷۰ نفر در این رابطه دستگیر شده اند. لیز برگروند (Liz Berglund) از بخش مبارزه با جرائم الکترونیکی در اداره پلیس به خبرگزاری تِ تِ (TT) گفته است پلیس ۳ دختر سوئدی که در این رابطه مورد سواستفاده قرار گرفته اند را شناسایی کرده است.

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر