Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

انداختن جسدهای شهدای قیامهای سوریه به رود خانه با فتوای خامنه ای جلاد


انداختن جسدهای شهدای قیامهای سوریه به رود خانه با فتوای خامنه ای جلاد




  • این جنایت پیرو همان سیاست خامنه ای جلاد در رابطه با جنایات خودش بعد از انتخابات بود وجنایت می کردند و فیلم و عکس می گرفتند برای ارعاب مردم .ولی این جانیان فراموش کرده اند که با این اعمال فقط کینه و خشم مردم را بیشتر می
    کنند .مرگ بر خامنه ای لعنت بر روح پلید خمینی کثیف زاده.
    --------------------------------------------
    بعداز تحقیقات مقدماتی پلیس صدای مزدور بسیجی که در حال حاضر عضو افتخاری حزب دموکرات کردستان میداند و ادبیاتش از دکتر عبدالرحمان قاسملو یادگرفته که توهین خواهر و مادری بکند پخش میشود که این شاگرد بسیجی دکتر قاسملو چطوری دست به بی ادبی وقاحت میزند.

    -

    /////////////////////////////////////

    مهمانپرست: انتقادهای مقامات عراقی از حملات سپاه "اظهارات پراکنده" است

    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به سخنان سران دولت بغداد که به شدت نسبت به ادامه حملات خمپاره ای سپاه پاسداران به خاک اقلیم کردستان عراق انتقاد کرده و هشدار داده بودند، گفت که مذاکرات بین دو دولت ادامه دارد و مدعی شد که این اظهار نظرها "اظهارات پراکنده" بوده است.

    یادآوری می کنیم که شدیدترین انتقادها را از حملات خمپاره ای سپاه در روزهای گذشته، وزیر خارجه عراق، آقای هوشیار زیباری و معاون رییس جمهوری آن کشور، آقای طارق الهاشمی مطرح کرده بودند.

    دیروز (دوشنبه) نیز وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سه تن از اعضای "پژاک" را در یک درگیری به قتل رسانده و چهار نفر دیگر را نیز دستگیر کرده است.

    وزارت اطلاعات مدعی شد که اعضای این گروه، عامل انفجار هفته گذشته در خط لوله اصلی انتقال گاز طبیعی ایران به ترکیه بوده اند.

    وزارت اطلاعات همچنین ادعا کرد که رهبر این گروه که در درگیری کشته شد، فردی به نام مراد کاراساج و تبعه ترکیه بوده است.

    فاش شد: تنش در دیدار هیئت پارلمانی افغانستان از ایران

    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – یک هفته پس از سفر هیئت پارلمانی افغانستان به تهران، اعضای هیئت که حال به کشور خود بازگشته اند، در مصاحبه با رسانه های محلی، از درگیری های لفظی و تنش های ایجاد شده در گفتگوهای طرفین پرده برمی دارند – این در حالی است که در زمان حضور این هیئت 31 نفره در تهران، تمام خبرگزاری های حکومتی در ایران مدعی بودند که فضای مذاکرات بسیار دوستانه بوده است.

    آقای عبدالوهاب عرفان، نماینده سنای افغانستان روز یکشنبه گفت که در دیدار با مقامات ایرانی، به آنها یادآوری کرده است که علت حضور نیروهای خارجی در افغانستان، در رویدادهای سی سال گذشته است که با حمله اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان آغاز شد و با دخالت های ایران و پاکستان در آن کشور ادامه یافت.

    یک سناتور دیگر افغان نیز تأکید کرده که حکومت ایران و پاکستان هر دو دشمن افغانستان هستند، و افغان ها را برای رهایی از شر این دشمنان، به آمریکا دست اتحاد می دهند.

    اتحادیه اروپا پنج مقام ارشد دیگر سوریه را تحریم کرد

    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – اتحادیه اروپا امروز (سه شنبه) اسامی پنج تن از مقامات بلندپایه سوریه را که در سرکوب مردم دخالت دارند انتشار داد.

    در بالای فهرست، نام وزیر دفاع، علی حبیب محمود و محمد مخلوف ، عموی بشار اسد و پس از آن، نام های فرمانده اطلاعات نظامی سوریه در منطقه "حماة"، فرمانده امنیت داخلی و یک فرمانده نظامی دیده می شود.

    اتحادیه اروپا این پنج نفر را مورد تحریم قرار داده و ورود آنها را به کشورهای عضو اتحادیه ممنوع کرده و دارایی های آن ها را مسدود نموده است.


    مهمانپرست: اگر غرب در سوریه دخالت نظامی کند، در باتلاق فرو می رود

    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – سخنگوی وزارت خارجه ایران، رامین مهمانپرست، معترضان سوری را متهم کرد که بازیچه غرب هستند و همزمان به کشورهای غربی هشدار داد که اگر قصد مداخله نظامی را در سوریه داشته باشند، به گفته او «مشکلاتی برای آنها به وجود خواهد آمد» و «مشکلات منطقه نیز پیچیده تر خواهد شد».

    وی این سخنان را در واکنش به گفته های چند روز پیش وزیر خارجه بریتانیا، آقای ویلیام هیگ بیان کرد که گفته بود این احتمال وجود دارد که برای جلوگیری از ادامه کشتار مردم در سوریه توسط بشار اسد، در صورت درخواست جهانی، غرب به دخالت نظامی در آن کشور دست بزند.

    سخنگوی وزارت خارجه ایران، در ادامه بدون آنکه به کشتار مردم در سوریه اشاره کند که تنها در چهار روز گذشته حدود 200 تن از مخالفان در آن کشور به دست نیروهای امنیتی قتل عام شده اند، مدعی شد که بشار اسد اصلاحات مطلوبی را به اجرا گذاشته و گفت که این آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که به گفته او نمی خواهند آرامش در سوریه حاکم شود.

    مخالفت روسیه و چین باز هم مانع صدور قطعنامه علیه بشار اسد در شورای امنیت شد

    گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – سرکوب غیرنظامیان بی گناه تنها به جرم انجام تظاهرات و درخواست آزادی در سوریه همچنان ادامه دارد ولی جامعه بین المللی در قبال این سرکوب واکنش عملی نشان نمی دهد.

    ساکنان "اربین"، در حومه دمشق گزارش دادند که نیمه شب دوشنبه افراد پلیس به شهر آنها حمله برده و دست کم شش نفر را کشته اند.

    در "حماة" نیز در اولین روز از ماه رمضان، شهر گلوله باران شده و در آنجا و شهرهای دیگر دست کم 24 نفر دیگر به قتل رسیده اند.

    گزارش ها حاکی است در روز گذشته (دوشنبه) نیروهای اسد 145 نفر را کشته اند. شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست ریاست نوبتی آن، آلمان شامگاه دیروز (دوشنبه) اوضاع در سوریه را بررسی کرد ولی در پایان تصمیمی گرفته نشد و اعلام گردید امروز (سه شنبه) بررسی ادامه خواهد یافت.

    ایالات متحده و هم پیمانان آن، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا و پرتغال پیشنهادی را ارائه داده اند که به موجب آن حکومت بشار اسد نکوهش شود ولی به دلیل مخالفت روسیه و چین پیشنهاد رد گردید.

    وزیر خارجه ایالات متحده، خانم هیلاری کلینتون شامگاه دیروز (دوشنبه) از شورای امنیت خواست سریعا در آنچه که درسوریه می گذرد دخالت کند و از کشورهایی که با این امر مخالفت می ورزند خواهش کرد به بازنگری در دیدگاه خود بپردازند.

    در این میان، روزنامه "الشرق الاوسط" گزارش داد، توپخانه ارتش سوریه مناطق مسکونی واقع در منطقه مرزی لبنان را گلوله باران کرده و نیروهای سوری حتی از مرز گذشته و به داخل لبنان رخنه کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر