Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ شهریور ۸, سه‌شنبه

BBC NAWBAT SHOMA KURDISTAN نوبت شما بی بی سی موضوع کردستان


BBC NAWBAT SHOMA KURDISTAN نوبت شما بی بی سی موضوع کردستان



--------------


----------------

کشف ۱۷ تن مواد مخدر در هرمزگان

سه‌شنبه، ۰۸ شهریور ۱۳۹۰ / ۳۰ اوت ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

به گزارش جهان نیوز ۸ شهریور، فرمانده مزدور نیروی انتظامی هرمزگان از کشف ۱۷تن موادمخدر پنج ماهه امسال در هرمزگان خبر داد. محمدعلی آخوندی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح کشفیات! موادمخدر استان در پنج ماهه سال جاری از دستگیری هزارو ۵۳۴نفر توزیع کننده و عناصر فعال در قاچاق مواد و کشف ۱۷تن و ۵۷۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان خبر داد.
وی ادعا کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر یگانهای انتظامی استان با انجام فعالیت شبانه روزی و اجرای طرحهای متعدد تشدید مقابله با ورود و قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در مدت پنج ماهه اول سال جاری موفق شدند ۷۰ باند کوچک و بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و بعضاً برخی را با عملیات و درگیری مسلحانه متلاشی کنند.
آخوندی در ادامه ادعا کرد: دراین مدت با تلاش همه‌جانبه مأموران ۳۱۴ دستگاه خوردو سبک و سنگین حامل موادمخدر شناسایی و توقیف و هزارو ۵۳۴نفر عوامل و عناصر تهیه و توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر را در سطح استان شناسایی و دستگیر و ۱۷تن و ۵۷۲ کیلوگرم انواع موادمخدر و ۱۴ قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شد.

http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=27875:-17-----&catid=16:2009-10-10-12-51-04&Itemid=56

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر