Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۲۸, جمعه

مامور موساد زن وزیر اموزش و پرورش ایران را حامله نمود


اما میهمان ویژه برنامه امشب "بزنگاه"، کلنل رافی چوخانوفسکی، افسر پیشین (یا شاید حال) موساد (یا شاید سازمان "موصاف" یا شاید هم "دوشاب") بودند که درباره "عملیات بسیار بسیار بسیار نزدیکی که منجر به حامله کردن زن وزیر آموزش و پرورش ایران شد!!، توضیحاتی دادند (یا شاید ندادند!).

اما قرار شده این سخنگوی موساد (یا "موصاف" یا "دوشاب") گاهی در بین مأموریت های صهیونیستی خود مصاحبه ای هم با ما داشته باشند.

این برنامه بسیار تفریحی و شنیدنی "بزنگاه"، حدود 23 دقیقه طول کشید.

* نوبت آن بود که به کنیسا برویم و تفسیر ربای یدیدیا اذراحیان را از فصل تورات که این هفته در کنیساهای یهودیان قرائت می شود، بشنویم.برنامه "شبات شالوم" در 11 دقیقه ارائه شد.

///////////////////////////////

انتقال زندانی سیاسی کرد به زندان خوی

آژانس خبری موکریان

طی روزهای اخیر یک زندانی بوکانی به نام یوسف رحمانی پور به زندان خوی منتقل شد.

به گزارش آژانس خبری موکریان، یوسف رحمانی پور، زندانی اهل بوکان که حدود سه سال است در زندان بسر می برد طی روزهای اخیر به زندان مرکزی خوی منتقل گردید.

یادآور می گردد نامبرده که چندی پیش نیز از زندان اصفهان به زندان مهاباد منتقل شده، توسط دادگاه انقلاب مهاباد به اتهام اقدام علیه امنیت وعضویت در یکی از گروههای غیر قانونی، به 5 سال زندان محکوم شده است .

-----------------------

چالاکی وڵامدانه‌وه‌ی گه‌ریلاکانی هه‌په‌گه‌
gerilla_sher
له‌ به‌رامبه‌ر سیاسه‌ته‌ شه‌ڕخوازیه‌کانی ئاکه‌په‌، گه‌ریلاکانی هه‌په‌گه‌ چالاکی وه‌ڵامدانه‌وه‌یان ئه‌نجام دا.
به‌گوێره‌ی زانیاریه‌کانی له‌ هه‌رێمه‌که‌وه‌ به‌ده‌ست گه‌یشتوون، دوێنێ شه‌و له‌ ناوچه‌ی به‌رواری سه‌ر به‌ شاری سێرت، له‌ دژی باره‌گای پۆلیس، چالاکیه‌ک به‌ ڕاکێت ئه‌نجام درا.
له‌ ناوچه‌ی 'ئه‌روح' یش گه‌ریلاکانی هەپەگە له‌ دژی پایه‌گایەکی ژاندارمه‌، چالاکیه‌کیان ئه‌نجام دا.
به‌گوێره‌ی ئه‌نجامه‌ سه‌ره‌تاییه‌کان، 2 سه‌رباز کوژراون و 4 سه‌ربازیتر برینداربوون.
له‌لایه‌کی دیکه‌وه‌، لە دێرسیم لە نێوان گەریلاکانی هەپەگە و ئەرتەشی تورکدا شەڕ ڕوویدا. تا ئێستا هیچ زانیارییەک لەو شەڕە وەدەست نەکەوتووە.
له‌لایه‌کی دیکه‌وه‌، ناوه‌ندی ڕاگه‌یاندن و چاپه‌مه‌نی هه‌په‌گه‌ ڕایگه‌یاند، دوێنێ له‌ سێگۆشه‌ی ئیکسۆری دەرسیم، له‌ نێوان گه‌ریلاکانی ئه‌وان و سه‌ربازانی تورکدا، شه‌ڕ روویداوه‌.
هه‌په‌گه‌ ڕایگه‌یاند، ئۆپه‌راسیۆنه‌که‌ به‌رده‌وامه‌ و ئه‌وان دواتر له‌وباره‌یه‌وه‌ زانیاری زیاتر ڕاده‌گه‌یه‌نن.
----------------------

آمریکا کمافی السابق کوبا،ایران، سوریه وسودان راحامیان تروریسم می داند

واشنگتن،28 مرداد،خبرگزاری «ریا نووستی»/ آمریکا کمافی السابق کوبا،ایران، سوریه وسودان راحامیان تروریسم می داند. در گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره سطح خطر تروریسم در جهان در سال 2010 که در سایت این وزارتخانه درج شده، چنین گفته می شود.

در سند منتشره خاطرنشان می شود:" دولت کوبا که در سال 1982 حامی تروریسم اعلام شده، در سال 2010 از اعلامیه مبارزه با تروریسم و جلوگیری از کمک رسانی مالی به آن حمایت کرد اما هیچگونه شاهد حاکی از قطع روابط این کشور با گروه شورشی "نیروهای مسلح انقلابی کلمبیا" (آمریکا آنرا تروریستی می داند) وجود ندارد. علاوه بر این رسانه های گروهی گزارش می دهند برخی از اعضای فعلی و گذشته سازمان باسکی "اتا"در کوبا زندگی می کنند" .

همچنین ایران، سوریه وسودان طبق معمول در فهرست آمریکایی کشور های حامی تروریسم گنجانده شده اند.

------------------------------

لیبی؛ قذافی بیمار است و در حال مذاکره برای فرار

خبرگزاری فارس: منابع غربی اعلام کردند که معمر قذافی بیمار است و نماینده او با نمایندگان انگلیس و فرانسه برای خروج او از این کشور مذاکره کرده‌اند.

ب در حالی که شورای ملی انتقالی لیبی ورود خود به هرگونه مذاکره با معمر قذافی حاکم لیبی را تکذیب کرده است، منابع غربی از مذاکره نماینده قذافی با نمایندگان فرانسه و انگلیس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری‌ها، قذافی بیمار است و بشیر صالح مدیر دفتر خود را به مالی و جزیره جربه در تونس اعزام کرده است تا با نمایندگان فرانسه و انگلیس دیدار کند.

این منابع اعلام کردند که هدف قذافی از اعزام نماینده خود، «بررسی چگونگی خروج وی و خانواده او از لیبی» بوده است زیرا به گفته این منابع وی بیمار است و به درمان فوری در خارج از لیبی نیاز دارد.

بنا بر این گزارش، بسیاری از مسئولان در شورای ملی انتقالی لیبی به همراه دیپلمات‌های غربی در قاهره و طرابلس تاکید کردند که گزارش‌های پزشکی وجود دارد که نشان می‌دهد قذافی به بیماری سختی دچار شده است و به همین دلیل توانایی ظهور در انظار عمومی را مانند قبل ندارد و بیشتر از تلفن صحبت می‌کند.

روزنامه الشرق الاوسط نیز اعلام کرد که مدیر دفتر قذافی پنهانی با مسئولانی در ریاست جمهوری فرانسه و وزارت خارجه انگلیس دیدار کرده است تا راه خروج قذافی و خانواده وی برای خروج از لیبی فراهم شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر