Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

تهاجمات وحشیانه نیروهای مسلح مزدور، ایران و ترکیه علیه گریلاهای حزب کارگران کردستان PKK و حزب حیات آزاد کردستان PJAK محکوم به شکست است


تهاجمات وحشیانه نیروهای مسلح مزدور، ایران و ترکیه
علیه گریلاهای حزب کارگران کردستان PKK و
حزب حیات آزاد کردستان PJAK محکوم به شکست است

بدنبال سلسسله بمبارانها و توپبارانهای وحشیانه هواپیماهای ترکیه و ایران بر علیه پایگاههای دو حزب کارگران کردستان و حیات آزاد کردستان و همچنین مناطق و روستاهای مسکونی منطقه قندیل صبح امروز بار دیگر گله های پاسدار تا به دندان مسلح رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی متشکل از هزاران مزدور وارد خاک کردستان عراق شدند و درگیریهای سختی در منطقه در جریان است و هواپیماها و توپخانه های ایران و ترکیه منطقه را بشدت زیر آتش گرفته و دهها روستا تخریب گشته و صدها تن از اهالی این مناطق آواره گشته اند . تهاجمات نیروهای مزدور ایران و ترکیه در حالی صورت میپذیرد که حکومت منطقه ای کردستان عراق کاملا در این مورد سکوت اختیار کرده و عملا با سکوت خویش بر آن مهر تایید مینهد . البته حکومت مرکزی عراق خود بنا به ماهیت مزدوری خویش به جمهوری اسلامی از این موضوع کاملا خرسند است اما آیا سکوت و یا بی عملی حکومت منطقه ای کردستان را بایستی چگونه ارزیابی کرد ؟ حکومتی که مدام از حفظ دستاوردهایش در قبال دشمنان خلق کرد صحبت به میان میاورد و هر حرکت داخلی را با انگ و برچسب دسیسه برای به شکست کشاندن حکومت کردی و دستاوردهای آن سرکوب میکند ، آیا تهاجم و ورود پاسداران و یا ارتش ترکیه را خطری برای جان و مال مردم و محو دستاوردهای جنبش خلق کرد نمیبیند ؟ یا براستی چنین تهاجماتی را در راستای تقویت پایه های حاکمیت حزبی خویش ارزیابی میکنند ؟
ما بار دیگر ضمن محکوم نمودن تهاجمات رژیمهای ارتجاعی ایران و ترکیه به خاک کردستان عراق و پایگاههای هر دو حزب کارگران کردستان و پژاک نیروهای گریلا را به مقاومت در قبال چنین تهاجمات کوری فرا خوانده و یقین داریم که با حمایت افکار عمومی داخلی و بین المللی از مقاومت بر حق خلق کرد در قبال تهاجمات ارتجاعی رژیمهای ارتجاعی ایران و ترکیه از نظر سیاسی و نطامی با شکست مفتضحی روبرو خواهند گردید .

سرنگون باد رژيم جمهورى اسلامى ايران برقرار باد جمهورى فدراتيو شورايى ايران !

سازمان اتحاد فدائيان كمونيست
كميتة ايالتى كردستان
/////////////////////////////////////////////////////////
ما دست اندرکاران ئاژانسی ده نگوباسی کوردستان
حمله جنایتکارانه دولتهای ترکیه و ایران علیه فرزندان ملت کرد قویا محکوم میکنیم این جنایت را یک بربریت ضد انسانی و ضد بشری میدانیم.

ما حمله جنایتکارانه دولتهای ترکیه و ایران علیه فرزندان ملت کرد قویا محکوم میکنیم
دو رژیم کثیف ضد بشری در صدد بر آمده اند که علیه ملت کرد دست به قتلعام بزنند
---------------------------------------------------------------------

"دستاورد" بین المللی جمهوری اسلامی: «مادر همه تروریست ها»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – ایالات متحده آمریکا بار دیگر تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در رأس حکومت های حامی تروریسم در جهان قرار دارد.

در گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، با تأکید بر این که در سال میلادی 2010 نیز حکومت ایران همچنان به عنوان "فعال ترین رژیم حامی تروریسم" باقی مانده است، از سوریه، کوبا و سودان به عنوان دیگر حکومت های اصلی حامی ترور در جهان نام برده شده است.

وزارت خارجه ایالات متحده در گزارش خود نوشت: «حکومت ایران، همچنان به حمایت های مالی، تجهیزاتی و لوجستیکی از شبه نظامیان در خاورمیانه و آسیای مرکزی ادامه می دهد».

براساس این گزارش، جمهوری اسلامی از سازمان های تروریستی در خاورمیانه، همچون حماس، جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادی فلسطین و حزب الله لبنان بیشترین حمایت را می کند و با شبه نظامیان طالبان در افغانستان و شبه نظامیان شیعه در جنوب عراق نیز، همکاری تنگاتنگی دارد.

وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد که این اقدامات حکومت ایران، تأثیر منفی فراوانی بر پیشبرد صلح در منطقه می گذارد و امنیت اقتصادی و گسترش مردمسالاری را، به ویژه در حوزه خلیج فارس تهدید می کند.

در ادامه این گزارش نیز، با اشاره به اینکه دفاتر رهبری بسیاری از گروه های تروریستی و صلح ستیز فلسطینی در سوریه قرار دارد، و این دفاتر در همکاری کامل با دولت بشار اسد و حکومت ایران هستند، از دولت دمشق به عنوان یار جمهوری اسلامی در زمینه حمایت از تروریسم نام برده شده است.

نام سودان نیز، به علت حمایت عمر البشیر، حاکم آن کشور از القاعدة در فهرست حامیان تروریسم قرار دارد.

دوباره موشک هوا می کنند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – دو روز پس از آنکه یک مقام نظامی در ایران مدعی شد که نیروی هوایی به زودی یک رزمآیش مشترک با کشوری دیگر برگزار خواهد کرد – کشوری که نام آن برده نشد – معاون امور صنعتی وزارت دفاع، محمد اسلامی نیز، امروز (شنبه) از رونمایی قریب الوقوع موشک های کروز دوربرد جدید در ایران خبر داد.

او گفت که این موشک های جدید در روز موسوم به "صنعت دفاعی"، 31 امرداد ماه نمایش داده خواهند شد.

روزنامه "ابتکار": «اسد در آستانه سقوط، اما ایران بی چاره است»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – روزنامه "ابتکار" سرمقاله امروز (شنبه) خود را به موضوع سوریه اختصاص داد.

در این سرمقاله با عنوان "معادله ای چند مجهولی به نام سوریه"، به قلم محمدعلی وکیلی، با این استدلال که اگر حکومت اسد سقوط کند راه جمهوری اسلامی برای رساندن کمک به حزب الله و دیگر گروه های تروریستی بسته می شود، تأکید شده است که در نتیجه راهی برای سران حکومت ایران باقی نمانده، جز آنکه با تمام توان از رژیم بشار اسد حمایت کنند.

آقای وکیلی در ادامه نوشته است که سقوط رژیم بشار اسد، حتی موجب تهدید حکومت ایران خواهد شد و حزب الله در لبنان تنها و بی یاور خواهد ماند.

ضعف آمریکا و گستاخی ایران: 8 سال محکومیت برای باوئر و فتل

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – در حالی که روند تحولات منطقه به سمتی می رود که به گفته برخی ناظران، ایالات متحده در حال ضعیف شدن در برابر حکومت ایران است، امروز (شنبه) در دستگاه قضایی ایران حکمی صادر شد که جامعه و دولتمردان آمریکایی را تکان خواهد داد.

آقایان جاش فتل و شین باوئر، دو کوهنورد آمریکایی، در ایران به هشت سال زندان محکوم شدند – در حالی که پیشتر وکیل مدافع آنها ابراز امیدواری کرده بود که دستگاه قضایی حکم به آزادی آنان بدهد. ولی گویا تضعیف آمریکا در برابر ایران کار را به جایی رسانده است که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، به راحتی این دو جوان آمریکایی را به هشت سال زندان محکوم کرده است.

شبکه خبر جمهوری اسلامی، امروز اعلام کرد که هر یک از این دو جوان به اتهام "ورود غیر قانونی" به سه سال زندان و به اتهام "همکاری با سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا"! به 5 سال حبس محکوم شده اند.

/////////////////////////////////


یک دختر شجاع دربرابر رفسنجانی گفت من خسته ام حالم گرفته شده است این جامعه تمامی اعتمادم از من گرفته شده است باید دیگران راه و روش به من نشاند بدهند و تعیین کنند چکار کنیم و چکار نکنیم این همه دروغ نیرنگ و فریب دیگر من نظر خودم را گفتم در یک گفتمان دیگر رفسنجانی مارمولک گفت بیاید تا با هم دوستی کنیم و دل ملت را به سوی نظام بکشانیم دستگیری و زندانی نمودن عده ای به نفع نظام نیست


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر