Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

معمرقذافی از لیبی فرار کرد همراه با خانواده اش به جزایر گریخت


معمرقذافی از لیبی فرار کرد همراه با خانواده اش به جزایر گریخت

مرزبانان می گویند شاهد عبور6 مرسدس ضد گلوله و چندین زره پوش بودند

" کاروان حامل معمر قذافی و خانواده اش از مرز لیبی به الجزایر رفت

العربیه

منابع خبری اعلام کردند يک کاروان شامل 6 خودروی مرسدس بنز ضد گلوله و چند خودروی زرهی از مرز لیبی وارد خاک الجزایر شده است و گمان می رود حامل مقامات بلندپایه لیبی یا معمرقذافی و فرزندان وی باشد.

خبرگزاری فرانسه روز شنبه 27-8-2011 به نقل از یکی از انقلابیون لیبی اعلام کرد این کاروان صبح روز جمعه پس از عبور از مرز لیبی وارد خاک الجزایر شد.

این منبع افزود :" نیروهای انقلابی نتوانستند این کاروان را از حرکت باز دارند."
وی دلیل این اتفاق را کمبود اسلحه و مهمات لازم برای رویارویی با این کاروان اعلام کرد.

این منبع که از اعضای شورای انتقالی لیبی در شهر مرزی غدامس است، تاکید کرد شش خودروی حامل قذافی و خانوده اش توسط هوادار او از قبایل طوارق هدایت می شده است.

گفتنی است تاکنون دولت الجزایر از به رسمیت شناختن شورای انتقالی لیبی خودداری کرده است .

عمار بلانی سخنگوی وزارت خارجه الجزایر روز جمعه اعلام کرد کشورش نسبت به تحولات لیبی موضعی بی طرفانه دارد.

این اولین واکنش رسمی دولت الجزایر پس کنترل طرابلس از سوی انقلابیون لیبی به شمار می رود .

معمر قذافی که برای 42 سال بر لیبی حکومت می کرد پس از آزادسازی طرابلس پایتخت این کشور توسط انقلابیون ، متواری شد.

شورای انتقالی لیبی برای یافتن زنده یا مرده قذافی 1.6 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

///////////////////////////////

کاریکاتور؛ (پناهگاه) تماس تلفنی قذافی با خامنه ای

فردا نوبت علی گدا و نظام سرکوبگرش خواهیم بود سران جمهوری جنون اسلامی به خاطر نسل کشی به زودی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

-------------------------------------------


میتی تۆرکیا له‌ که‌رکوک له‌ ریگای جاشه‌ تۆرکمانه‌کانیه‌وه‌ ده‌ستی به‌ کۆشتنی کوردکان ده‌کات من 15 رۆژ پیش ئیستا ڵي كه‌ڕكوك بؤم
تۆرکیای تیروریست به‌ هیرشه‌کانی خۆی دژی گه‌لی کورد ئیدامه‌ ده‌دات ئیران و تۆرکیا پیکه‌وه‌ ریکۆتۆه‌ن بۆ کۆشتاری کوردان 2 وه‌لاتی تیرۆریست
له‌ ریگایکی دیکیشه‌وه‌ له‌ که‌رکوک به‌ردوام کوردکان ده‌کۆژن تۆرکمانه‌ جاشه‌کانی تۆرکیای فاشیست

بۆ قەزافیەکانی وڵات و چڵکاو خۆرەکانیان


ئه‌ندامه‌ ده‌ستگیركراوه‌كانی‌ گروپی‌ قه‌ڵغانی‌ زیندوو له‌ده‌ره‌وه‌ی‌ سلێمانی‌ فرێده‌درێن


لەوانەیە کوێربن یاخود گێل،لەوانەیە لمۆزی بەرزی باڵادەستی ئێوە و کاسەلیسی و چڵکاوخۆری گورگە کانی دەوروبەرتان ملی وەک حوشتر پێ بەرزکردبنەوە و پێشی خۆتان نەبینن،ئەرێ بەڕاست ئێوە ئاگادارن لەم ڕۆژهەڵاتی ناوەڕاستە چی دەگوزەرێت؟دەزانن کاتێک ئێوە بە پاتەی لاسیکەوە لە کەرەج و تاران دەسوڕانەوە عابدینی کوڕی عەلی و وحسنی موبارەک و قەزافی سێ ئیمبراتۆر بون و یاریان بەکلکی خۆیان دەکرد و خۆیان بە شاهەنشای گەلانی ناوچەکەدەزانی یان ئەو پەندە کوردی یە ڕاستە کە دەڵێت ئەوەی بە تەمەنی گەورەیی فیری پڵاو خواردن بێت کەوچەک دەبات بۆ لوتی؟

تازە دەتانەوێت خەلک بتۆقێنن و زیندانی بکەن و بکوژن لەکاتێکدا ئەوەی ئێوە تازە دەتانەوێت پێیدابڕۆن وادەبێتە سەرنوێلکی مێژوو ئیتر هیچ دیکتاتۆرێکناتوانێت وەک جاران ئیرادەی ئازادی و باوەڕی چەسپاندنی مافەکانی مرۆڤ بوونی مرۆڤەکان قبولنەکات و نەناسێ ،ئیتر ئەوڕێگایە کە گوایە ئێوە دەتانەوێت پییدا بڕۆن پێش ئێوە کاروانەنیتری بەرەو دۆزەخی مێژووبرد و لەگۆڕستانی نەفرەتدا هەزارتفی لەچارەنوسیان کرد.

ئێوەدەتانەوێت یاری بەئاگر بکەن؟دەبڕۆن لەقەزافی بپرسن یاری کردن بەئاگر چۆن دەسوتێنێ چۆن وەک شەمشەمە کویرەی تاریکی لە کۆشک و تەلارەوە بۆ کونە ڕەشی خۆشاردنەوە لە ڕوناکی قایمتان دەکات؟

باکاسە لێسەکانی جەنگاوەری ئەم دەسەلاتە لەرزۆکە لە بەکریگیراوەکانی قەزافی بپرسن کە ئاغاتان بۆی دەرچو لەپاش ئەو ئێوە لە پێڵاو ماجکردن و کڕوزانەوە و لاڵانەوە و دەست ماچکردن بۆ ئەوەی شانسێکیتری ژیان وەرگرن چیتان دەست کەوت؟

پێویستە هەمووتان ئەوڕاستی یە بزانن کە ئیتر گەلی کورد لەقۆناغێکدایە کاروانی بەرەوخۆری ئازادی یەکجارەکی ڕێیگرتوە و رۆژ لەدوای رۆژ ئاپۆرای فراوانتر دەبێت و هەنگاو بەهەنگاو لە خۆر نزیک دەبێتەوە و بڕیاری داوە یان سەردەکەوێت یان سەردەکەوێت بەڵێ لەسەرکەوتن کەمتر شتێک ناناسێت ئەم گەلە دەبێتە سەرلەنوێ پێشەنگی ئازادی یەکجاری گەلانی وڵاتی رۆژ و میزۆپۆتایا و سەرلەنوێ فیدراسیۆنی برایەتی گەلانی میدیا ئاوادەکاتەوە ئێوەش دەبنە جرجە بۆری سەرەنوێلکی نەفرەتیەکانی مێژوو لەگەڵ قەزافیدا پیکەوە لەدۆزەخی تاریکیدا حەشردەکرێن.

-------------------------------------------------

پێنج ده‌فته‌ر و ئيقامه‌ى به‌رده‌وام بۆ رۆژنامه‌نووسان
سه‌رچاوه‌يه‌كى تايبه‌ت له‌ ستاڤى ئه‌و رۆژنامه‌نووسانه‌ى كه‌ له‌م رۆژانه‌دا بانگێشتى ئيران كرابوون ئه‌وه‌ى دركاند كه‌ 25 رۆژنامه‌نووس له‌ هه‌رێمى كوردستان بانگهێشتى شارى سه‌رده‌شتى رۆژهه‌ڵاتى كوردستان كرابوون له‌لايه‌ن گه‌وره‌ به‌رپرسێكى ئيتلاعات و سوپاى پاسدارانه‌وه‌، له‌وێوه‌ به‌ هه‌ليكۆپته‌ر به‌سه‌ر شوێنى شه‌ڕگه‌كاندا گه‌ڕابوون و دواتريش له‌ئێواره‌ خوانێكدا هه‌ر رۆژنامه‌نووسي يه‌ك ده‌فته‌ره‌ دۆلار و ئيقامه‌يه‌كى به‌رده‌وامى ئيرانيان پێ درابوو، هاوكات پێيان راگه‌ياندبوون كه‌ چوار ده‌فته‌ر دۆلارى تريان پێ ده‌ده‌ن به‌شێوه‌ى مانگانه‌ واتا هه‌ر مانگه‌ى يه‌ك ده‌فته‌ر دۆلار له‌به‌رامبه‌ر ئه‌وه‌ى كه‌ نابێت هه‌واڵه‌كانى ده‌ستدرێژي و بۆردومانى تۆپخانه‌كانى ئێران بڵاوبكه‌نه‌وه‌ و شتى له‌سه‌ر بنووسن، پێيان راگه‌يه‌نرابوو كه‌ پێويسته‌ دژى(په‌ژاك) هه‌واڵ و نووسينه‌كان بڵاوبكه‌نه‌وه‌، سه‌رچاوه‌كه‌ له‌ درێژه‌ى قسه‌كانيدا گووتى: ئێمه‌ كۆمه‌ڵێك رۆژنامه‌نووسى گروپ و حيزبه‌ ئيسلامييه‌كان به‌شدارى ئه‌م كۆبوونه‌وه‌يه‌مان كرد كه‌ زۆر نهێنى راسپێردراين له‌ سه‌رووى خۆمانه‌وه‌ كه‌ ده‌بێت به‌شدار بين به‌وپه‌ڕى نهێنى و دوور له‌چاوى ميدياكانه‌وه‌.
سه‌رچاوه‌: لڤين پرێس

----------------------------------------------

رهبرلیبی گفته بود هناء قذافی در بمباران جنگنده های آمریکا کشته شد

داستان کشته شدن دختر خوانده معمرقذافی دروغ از آب در آمد

معمر قذافی و دخترخوانده اش
لندن - کمال قبیسی ، العربیه.نت

معمرقذافی دروغگوی ماهری است ؛ یکی از دروغ های بزرگ او داستان کشته شدن کودک شیرخواری است که وی پدرخوانده او بود.

هنگامی که هواپیماهای آمریکا مجتمع باب العزیزیه را در سال 1986 بمباران کردند قذافی در حالی که کودک شیرخواری دردست گرفته بود به خبرنگاری گفت دخترش هناء در بمباران کشته شد.

در این 25 سال اظهارات فراوانی درمورد این شایعه ومظلوم نمایی قذافی منتشرشد اما دلیل محکمی برای آشکار شدن دروغ او ارائه نشد.

از آنجا که " ریسمان دروغ بسیارکوتاه است " روز پنجشنبه گذشته انقلابیون در مجتمع باب العزیزیه به اسنادی دست یافتند که نشان می دهد هناء قذافی در بمباران کشته نشده است.

یکی از این اسناد گواهینامه شرکت در کلاس آموزش زبان انگلیسی است که دخترخوانده قذافی چند سال پیش گذرانده بود و دیگری مدارکی است که نشان می دهد این دختر 25 ساله در رشته پزشکی ادامه تحصیل داده وپیش از انقلاب مردم علیه رهبر لیبی در وزارت بهداشت مسئولیت دولتی داشت.

حمله آمریکا به باب العزیزیه

هناء قذافی با لباس فرم پزشکی
هناء قذافی با لباس فرم پزشکی

آمریکا در سال 1986 همزمان با حکومت رونالد ریگان لیبی را به دست داشتن در انفجار یک دیسکو در برلین متهم کرده بود.

در این انفجار 3 تن کشته شدند و بیش از 200 نفر که بیشتر آنها سربازان آمریکایی بودند زخمی شدند.


آمریکا بلافاصله پاسخ محکمی به قذافی داد و با 100 جنگنده طرابلس و بنغازی را بمبارن کرد.

در این عملیات علاوه بر چند مرکز نظامی و امنیتی ، باب العزیزیه محل اقامت و حکومت قذافی نیز بمباران شد و 37 تن کشته شدند.

رهبرلیبی پس از عملیات جسد یک کودک شیرخواری را به یک خبرنگار آمریکایی نشان داد و اعلام کرد این کودک دخترخوانده او هناء است.

او سپس با خود خلوت کرد تا پاسخ مناسبی به آمریکا بدهد. قذافی دو سال بعد یک هواپیمای مسافربری آمریکایی را بر فراز لاکربی منفجر کرد و 259 تن از مسافران و 10 تن از اهالی محل سقوط هواپیما را به کام مرگ کشاند.

او سپس نام هناء را بر چندین مرکز و موسسه دولتی نهاد تا یاد و نام او در ذهن مردم بماند.
یک بار نیز در بیستمین سالگرد " شهادت هناء " یادبود بزرگی تشکیل داد تا طبق سخنرانی خود در آن کنفراس " یاد هناء تا ابد در ذهن مردم لیبی بماند."

اسناد زنده ماندن هناء

مدرک آموزش زبان انگلیسی
مدرک آموزش زبان انگلیسی

اما اکنون پس از باز شدن طلسم باب العزیزیه دروغ بزرگ قذافی آشکار شد و مردم لیبی دریافتند که هناء طی این سالها با آنها زندگی می کرد و اکنون 25 ساله است وگمان می رود به همراه عایشه دخترقذافی و مادر و دیگر اعضای خانواده اش به یکی از کشورهای همسایه گریخته است.

پیش از این نیز سه مدرک در مورد زنده بودن دختر قذافی منتشر شده بود اما هر بار توسط مقامات این کشور تکذیب شدند.

خبرگزاری شینهوا در سال 1999 عکسی منتشر کرد که نلسون ماندلا رهبر سابق آفریقای جنوبی و اعضای خانواده قذافی را دور میز ناهارخوری در خیمه قذافی نشان داد.

در این عکس یک دختر 14 سال نیز در بین جمع بود و خبرگزاری ها وتحلیلگران در آن زمان اعلام کرده بودند او همان هناء قذافی است.
هناء بالحجاب الى اليمين مع عائشة القذافي
روزنامه " دی ولت " چاپ آلمان نیز همزمان با گسترش قیام مردم علیه قذافی و بلوکه شدن اموال او وفرزندانش نام هناء قذافی را نیز اعلام کرد و تاکید کرد او در سویس حساب بانکی دارد.

در ماه جاری نیز پس از اینکه بریتانیا شورای انتقالی را به رسمیت شناخت سندی به این شورا ارائه کرد که در آن تاکید می کند یک پزشک بریتانیایی در سال 2008 دختری را به نام هناء قذافی معاینه کرده بود.

اسنادی که اکنون به دست انقلابیون افتاده است شایعه کشته شدن دخترخوانده قذافی را بیشتر آشکار می کند.

این اسناد از منزل قذافی سر در آورده و ثابت می کند وی طی این 25 سال زنده بوده است.

یکی از این اسناد گواهینامه دوره زبان انگلیسی است که توسط معلمی به نام زبیده شیبانی از مرکز فرهنگی بریتانیا در طرابلس امضا شده است.

سند دیگر نیز کارت ورود به جلسه امتحانات دانشکده پزشکی " الفاتح " در طرابلس است که نام و شماره صندلی هناء قذافی در آن مشخص شده است.

یک عکس از او نیز به همراه عایشه قذافی پیدا شده و عکس دیگری که او را با لباس فرم پزشکی نشان می دهد.
عکس های دوره نوجوانی و کودکی هناء نیز در این مجتع پیدا شده است و دیگری کسی شک ندارد که هناء قذافی زنده است.

داستان کودک شیرخواری که بسیاری را متاثر ساخته بود اکنون پایان یافته است. اما اگر بعدها اعلام شود که او دختر قذافی است و نه دخترخوانده او که در بمباران کشته شده بود مساله بدتر می شود. چرا که این بار هناء قذافی دختر یک جنایتکاری خواهد بود که دست او به خون مردم لیبی آلوده است.

////////////////

گزارش تصویری از تظاهرات ایرانیان در واشنگتن از خبرگزاری فرانسه


///////////////////////////////

دبی – العربیه.نت

وحید صقر رئیس ائتلاف جوانان انقلاب سوریه شامگاه جمعه 26-8-2011 حزب الله لبنان را متهم کرد که با ارسال اراذل و اوباش به سوریه در کشتار تظاهرکنندگان این کشور دست دارد .

وی تأکید کرد مدارکی دال بر ارسال شبه نظامیان حزب الله از سوی حسن نصرالله برای کشتار مردم سوریه در اختیار دارد و این عمل به بهانه حمایت از آنچه جبهه "پایداری" نامیده می شود صورت می گیرد .

وی در ادامه توضیح داد :" مترسک (جبهه پایداری) که حزب الله همیشه آن را بهانه کرده است گزافه گویی و حباب دروغینی بیش نیست ".

وحید صقر که در پاسخ به سخنرانی امروز حسن نصرالله سخن می گفت با اشاره به حمله اسرائیل به لبنان افزود :" حزب الله چه اقداماتی برای جنگ با اسرائیل انجام داد که منجر به نابودی زیر ساخت لبنان برای آزادی دو تن از اسرای اش شد اما این حزب هیچ اقدامی برای آزادی اسرای لبنانی که صدها تن از آنها در زندان های سوریه به سر می برند نکرده و موضعی در قبال دمشق نگرفته است ".

حسن نصر الله در سخنان روز جمعه خود به شدت از رژیم سوریه که با مخالفت سرسخت مردم این کشور روبرو است دفاع کرد و اعلام داشت که سرنوشت فلسطین به سرنوشت رژیم سوریه گره خورده است .

رهبر حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد رهبری سوریه جایگاه مهمی در راستای جلوگیری از تصفیه مساله فلسطین دارد و به این مساله اشاره کرد که "حمایت کشور سوریه و رهبری آن از نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین عامل میدانی مؤثری است ".

نصر الله طی سخنان خود بر "ضرورت در پیش گرفتن راه گفت و گو و برقراری آرامش در سوریه" تاکید کرد و اظهار داشت " هر رفتار دیگری آنگونه که در لبنان شاهد آن هستیم منجر به دشمنی و تحریک فرقه گرایی خواهد شد".

وی برخی از جریان های لبنانی را متهم به تحریک علیه سوریه و قاچاق اسلحه به این کشور کرد و هشدار داد که تحولات جاری در آنجا به همه منطقه سرایت خواهد کرد و مدعی شد "غرب خواستار انجام اصلاحات در سوریه نیست بلکه در پی گرفتن امتیازات از این کشور است ".

نصر الله افزود "رژیم های دیکتاتوری بسیاری در جهان هستند که از حمایت آن (غرب) برخوردارند از این رو می بایست همگی ما از سوریه حمایت کنیم تا هیچ امتیازی ندهد و بتواند اصلاحات را به راحتی انجام دهد زیرا این فشارها حرکت اصلاحات را کند می کند ".

//////////////////////////////////////////

فراخوان به وزیر کلینتون برای لغو نامگذاری مجاهدین

شنبه، ۰۵ شهریور ۱۳۹۰ / ۲۷ اوت ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

مجله کنگره آمریکا، هیل ۵ شهریور نوشت: در روز جمعه هزاران ایرانی در مقابل وزارت خارجه آمریکا تظاهرات کردند و از وزیر خارجه هیلاری کلینتون خواستند بلافاصله نام سازمان مجاهدین خلق ایران گروه اصلی آپوزیسیون را از لیست خارج کند و حفاظت اعضای این گروه را در کمپ اشرف در عراق تضمین کند. من به آنها ملحق شدم که حمایت ۵۰۰ نماینده انگلیسی از تمامی احزاب در هر دو مجلس و همچنین ۴۰۰۰ قانونگذار در سرتاسر جهان را برای این موضوع اعلام کنم.

برایان بینلی در ادامه گفت: من در این تظاهرات در کنار همکاران برجسته آمریکایی ام از جمله لوئیس فری، رئیس سابق اف بی آی، اد رندل ، فرماندار سابق پنسیلوانیا، جان سانو، معاون سابق سازمان سراسری اطلاعات آمریکا، سرهنگ وسلی مارتین، فرمانده سابق ضد تروریسم ائتلاف در عراق، و پاتریک کندی، نماینده برجسته سابق و برادر زاده رئیس جمهور جان اف کندی سخنرانی کردم.
خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران که در این تظاهرات از طریق ارتباط ماهواره ای از پاریس سخنرانی کرد به ما گفت: «بیش از یک سال از حکم دادگاه استنیاف واشینگتن میگذرد که به وزارت خارجه دستور بازبینی نامگذاری تروریستی مجاهدین را داده است. مردم ایران و مقاومت ایران بهای این تأخیر نا موجه را با خون فرزندان شجاع خود پرداخته اند. .. این نامگذاری تروریستی در آمریکا به طور علنی بعنوان توجیهی برای مشروع نمودن خونریزی توسط ملایان سفاک در تهران و همچنین دولت دست نشانده آن در عراق مورد استفاده قرار میگیرد.»

اگر زمانی وجود داشته باشد که وزیر کلینتون بخواهد ام ای کا را از لیست سازمانهای تروریستی آمریکا خارج کند امروز آن روز است.
هزاران اعضای ام ای کا مکرراً از سوی نیروهای مسلح عراقی در جانب رژیم بنیادگرای ایران مورد حمله مرگبار قرار گرفته اند. در آوریل ۳۶ عضو ام ای کا توسط نیروهای عراقی کشته شدند و صدها تن دیگر زخمی شدند و نخست وزیر عراق نوری مالکی اکنون تهدید کرده است که کمپ را تا پایان سال جاری ببندد و ساکنان را به زور اخراج کند.
ام ای کا در سال ۱۹۹۷ در لیست سیاه به عنوان «یک ژست حسن نیت» به ایران قرار گرفت به امید اینکه ملایان از تروریسم و سرکوب دست بردارند. دولت انگلستان این گروه را در سال ۲۰۰۱ به دلایل مشابه در لیست گذاشت. اما ملاها نه تنها به استفاده از ترور در داخل و خارج کشور ادامه دادند، اکنون آنها یک برنامه تسلیحات اتمی را بسرعت دنبال میکنند.
به عنوان یکی از ۳۵ نماینده که در به چالش کشیدن قانونی دولتمان برای خروج مجاهدین از لیست در انگلستان موفق بوده است من میدانم که پیروزی ما به میگوید که ما نیاز است درباره تصمیمی که خانم کلینتون باید بگیرد بدانیم. هر ذره شواهدی که در دسترس دولت انگلستان قرار داشت در مقابل دادگاههای انگلستان قرار داده شد. اکثر این اطلاعات توسط رژیم ایران ابداع شده بود، اما بخش زیادی از آن هم توسط مقامات آمریکایی ارائه شده بود. ما کاملا مطلع هستیم که اطلاعات بین آمریکا و انگلستان به طور گسترده تبادل میشود و در این مورد ام ای کا نیز استثنا نبود. دادگاههای انگلستان دریافتند که ممنوعیت ام ای کا «غیر عاقلانه» و «دارای نقض» بوده است.


ما کاملا مطلع هستیم که لیست گذاری ام ای کا در ایالات متحده و انگلستان هرگز صادقانه نبوده است و نه منطقی بوده است بلکه تلاشی برای دولتهای قبلی بوده است به خواسته دولت ایران عمل کنند و دست دوستی به سوی این دولت فرومایه دراز کنند. رژیم دست ما را گرفت و از آن برای سیلی زدن به خودمان استفاده کرد همانطوریکه به حمایت از تروریسم در عراق و افغانستان ادامه میدهد و ۷ تا ۱۰ مرگ نیروهای ائتلاف به طور مستقیم به رژیم ایران ربط داده میشود و در عین حال به سرپیچی از جامعه بین المللی بر سر برنامه اتمی اش ادامه میدهد.
وزیر خارجه خارجه کلینتون اکنون باید کاری که درست است را انجام دهد. او باید آنجه را که سیستم قضایی آمریکا او را ملزم میسازد که انجام دهد را انجام داده و آن حذف بلافاصله ام ای کا از لست سازمانهای ممنوعه است.

برایان بینلی عضو پارلمان انگلستان از حزب محافظه کار است.

http://www.hambastegimeli.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر