Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه

ممكن است كه نسل من آزادي كردستان نبيند، اما يقين دارم كه نسل آينده استقلال و إزادي كردستان را خواهد ديد زيرا ملت كرد مردماني خستگي ناپذير و مبارز هستند و شايستگي حكومت مستقل خود را دارند.


ممكن است كه نسل من آزادي كردستان نبيند، اما يقين دارم كه نسل آينده استقلال و إزادي كردستان را خواهد ديد زيرا ملت كرد مردماني خستگي ناپذير و مبارز هستند و شايستگي حكومت مستقل خود را دارند. نلسون ماندلا
وریا قەرەداخی، بەڕێوەبەری هەرێمیی رێكخراوی نەتەوەیەكگرتووەكان UN لە قیرغیزستان كە لەساڵی 1991ەوە لەگەڵ UNكاردەكات، باسی سێ دیداری خۆی دەكات لەگەڵ نیلسۆن ماندێلا ئەوكاتەی لە باشووری ئەفریقیا وەك رێكخەری UN بۆ كاری فەرهەنگی و بنیاتنانەوە كاریكردووە.

وریا قەرەداخی، لەبارەی یەكێك لەو دیدارانە بۆ (رووداو) گوتی “كە هەڵبژاردنی 1994 تەواوبوو و ئەو بووە سەرۆك، داوەتیكردین، كە چوومە لای پێمگوت بەناوی میللەتی كوردەوە پیرۆزباییت لێدەكەین و خۆزگە دەخوازین رۆژێك لە رۆژان كەسایەتییەكی وەك تۆ كە 27 ساڵ لە زیندان بووی گرنگی بە كێشەی كورد بدات.. لێی پرسیم كێشەی كورد گەیشتووەتە چ قۆناخێك، منیش بۆم باسكرد، ئەویش گوتی : لەوانەیە نە تۆ و نە من، كوردستانێكی ئازاد نەبینین، بەڵام نەوەیەك دێت دەوڵەتی سەربەخۆی كوردی دەبینێ، ئێوە موستەحەقی دەوڵەتن، چونكە میللەتێكن قەت ورە بەرنادەن”.
رووداو نىت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر