Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۳۰, یکشنبه

آزادی بی قید و شرط برای تمامی زنان زندانی در ایران زندانی نمودن فعالان سیاسی و حقوق بشری در ایران کاری است غیر قانونی و مغایر است با قوانین بین المللی

 صدای زنان در بند اسیر ایرانی باشیم  صدای هر انسان آزاده ای در گوشه و کنار این گیتی پهناور مورد ظلم و ستم قرار میگیرد  صدای مهدیه صدای نسرین ستوده صدای هیلا صدیقی صدای شیوا نظرخواهی صدای شکنجه شدگان صدای دخترانی که در خیابانهای تهران و سرتاسر ایران  به خاطر رعایت نکردن  توسری  یا روسری خرافات پرستان دستگیر میشوند توسط گشد ارشاد گشد خرافات  و مورد شکنجه و آزار جنسی نیز قرار میگیرند توسط گشد خرافات دخالت در زندگی خصوصی مردم تحت نام ناب خرافات زندگی ملتهای ایرانی را مختل نموده اند سیستم نظام خرافات خمینینیستهای کور.
freedom for all Iranian women who sit in the Iranian prison
It is illegal to remain in Iranian women in Iran's prison.
to sit women activists in prison in Iran is illegal and goes against the un law

------------------------------------------------
frihet för alla iranska kvinnor som sitter i den iranska fängelse
det är olagligt att sitta kvar iranska kvinnor i irans fängelse.
att sitta kvinnors aktivister i fängelse i iran är olagligt och detta strider mot Fns lag

--------------------------------------------------------

آزادی بی قید و شرط برای تمامی زنان زندانی در ایران 
زندانی نمودن فعالان سیاسی و حقوق بشری در ایران کاری است غیر قانونی و مغایر است با قوانین بین المللی
////////////////////////////////

آزادی برای آقای عبدالله اوجالان که در سال 1999 یعنی 15 فیبرایر 1999 توسط نیروی مخفی ناتو موسوم به سوپر ناتو به شیوه ای غیر انسانی و غیر اخلاقی ایشان را به دولت نژادپرست هیتلری ترکیه تحویل دادند  ما خواهان آزادی ایشان هستیم و از سیاستمداران رژیم نژادپرست ترک درخواست میکنیم که ما ملت کرد با توپ و تانک تمام نمیشویم شما این را هم تجربه نموده اید و آزموده اید که با جنگ دستگیری کشت و کشتار  ملت کرد تمام نمیشوند بلکه بهترین راه چاره از راه گقتگو و دادن حقوق فرهنگی حق تدریس و برقراری یک سیستم فدرال در  آن کشور میتواند به این جنگ و خون ریزی خاتمه بدهد.
////////////////////////////


در ایران همچنین ملیتهای ایرانی مثل کرد بلوچ و حتی فارسها مورد ظلم و ستم قرار میگیرند توسط تازیتباران تهران در حال حاضر لقمان مرادی زانیار مرادی در زیر تیغ  اعدام ولایت فقیه قرار دارند و نباید بیشتر از این به این رژیم ضد بشری اجازه بدهیم به این آسانی جان فرزندامان را بگیرند.
////////////////////////////////
به عشق خانقین

عشق خانه قين


/////////////////////////////////////////

یک زندانی یارسانی محکوم به اعدام در زندان ارومیه دست به اعتصاب غذا زده است. 
آژانس خبری موکریان »  سرویس حقوق بشر 
یک زندانی یارسانی محکوم به اعدام در زندان ارومیه دست به اعتصاب غذا زده است. همسر این زندانی در تماس با خبرنگار آژانس خبری موکریان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یونس آقایان زندانی محکوم به اعدام از 20 روز پیش در زندان مرکزی ارومیه در مخالفت با انتقالش به بندی دیگر در زندان اعتصاب کرده است. همسر این زندانی در ادامه افزود: وضعیت جسمی یونس آقایان نامناسب می باشد و مقامات مسئول اجازه ملاقات به من را نمی دهند که با وی دیدار نموده و درخواست نمایم که اعتصابش را بشکند. شایان ذکر است یونس آقایان زندانی اهل حق میاندوآبی به همراه چند تن دیگر از اهالی روستای اوچ تپه این شهر، در درگیریهای سال 83 در این روستا، دستگیر و نامبرده پس از محاکمه در دادگاه به اعدام محکوم شد.
--------------------------

آزادی فوری برای

سعید ملک پور

///////////////////////////////


واکنش اسرائیل به عبور ناوهای جنگی ایران از کانال سوئز
ناوگان جنگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی  برای دومین بار، روز شنبه از کانال سوئز عبور کرد و واکنش وزیر دفاع دولت اسرائیل را برانگیخت.
حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی  خبر داد که هجدهمین ناوگروه نیروی دریایی این کشور متشکل از دو ناو جنگی برای دومین بار طی سه دهه گذشته از کانال سوئز عبور کرده‌اند.
وی به مقصد این دو ناو اشاره نکرد با این همه گزارش می‌رسد که ناوهای ایران در بندر طرطوس سوریه کناره گرفته‌اند.
سال گذشته تهران و دمشق موافقتنامه‌ای را در خصوص آموزش ارتش ایران به نیروهای دریایی سوریه امضا کرده بودند.
ایهود باراک، وزیر دفاع دولت اسرائیل در واکنش گفت: «باید به شما بگویم احساس می‌کنم که اگر این رژیم که یک حکومت بسیار تندروی افراطی است به سلاح هسته‌ای دست یابد، به گونه‌ای در برابر سرنگونی مصون می‌شود؛ چراکه به مصونیتی که کیم جونگ ایل داشت در منطقه دست خواهد یافت.»
معاون نخست وزیر اسرائیل که در ژاپن به سر می‌برد روز پنجشنبه حکومت ایران را به صدور تروریسیم متهم کرده بود.
دو ناو جنگی ارتش ایران، فوریه سال گذشته میلادی نیز از کانال سوئز عبور کرده بودند که از سوی دولت اسرائیل حرکتی تحریک آمیز خوانده شد.
یورونیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر