Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

حذف ئاژانسی ده نگو باسی کوردستان بر روی بالاترین فقط 5 ساعت بعد از منتشر شدن


ئاژانسی ده نگو باسی کوردستان که بر روی بالاترین قرار گرفته بود توسط یکی از دوستان ما  خبر دار شدیم که اما دقایقی بعد توسط پاسداران سیاسی و مزدوران سفارت رژیم که  من بعنوان پاسداران سیاسی برون مرزی رژیم آنها را معرفی میکنم  که در گذشته هم در باره اشان نوشته ام اینبار علنا علیه این رسانه آزاد لجنپراکنی نمودند و  چند ساعاتی پس ار انتشار بر روی بالاترین بنابر درخواست این پاسداران حذف شد .
این جانواران این پاسداران سیاسی خود را نمایان کردند.
چرا این آقایان به اصطلاح مدافع ملت کرد با پاسداران رژیم هدست شده اند و همراه با نیروهای موسوم به نیروی بسیج سایبری رژیم از این آژانس خبری وحشت دارند؟
 و من وحشت آنها را به حقایقی برمیگردانم که در داخل این آژانس وجود دارد که آنها حتی نمی آیند در باره آنچه بعنوان تردد به سفارت رژیم و فروختن آرشیف حزبشان به وزارت اطلاعات رژیم  توضیح بدهند  بی شرمانه به بالاترین نامه میفرستند و میگویند  این سایت متعلق به تجزیه طلبان و اسرائیلیها میباشد حذفش کنید .
خیال میکنند کشف نمیشوند و کسی این آقایان مزدوران زیر پرده احزاب کلاسیک ما که برای اطلاعات رژیم کار میکنند و در ایران زمین و خانه خریده اند و خود را نیز فعال سیاسی معرفی میکنند و حتی نیز سفرهای به داخل ایران میکنند از راه مرز اقلیم کردستان به ایران.
 اول به اقلیم کردستان سفر میکنند سپس از راه مرز پرویزخان و حاج عمران به آسانی وارد ایران میشوند و مشغول خریدن خانه و زمین و معامله با وزارت اطلاعات هستند.
و در کشورهای اروپایی از مخالفین رژیم عکسبرداری میکنند و سپس به بخش برون مرزی وزارت اطلاعات  عکسهای که ار مخالفین میگیرند میفروشند چندین بار در بارهاین عکسها خود اعضای کمیته هایشان گلایه کرده اند و  برای ما تعریف نموده اند.
یکی آمده میگوید تند علیه سران جمهوری اسلامی ننویسید به آیت عظماهای این آقایان چیزهای توهین آمیز منتشر نکنید و دل  آیت عظماها را عاجز نکنید  منظور پاسداران سیاسی همین است.
این آژانس خوانندگان خود را دارد و کم یا بیش مهم نیست اما صدای رسای ما جوانان کرمانشاه به گوش عزیزان خود میرسد.
در روزهای آینده جگونگی کشتن یک جوان کرمانشاهیی در کشور سوئد توسط پاسداران سیاسی رژیم که به یک روسی تبار پول داده بودند و او هم این جوان کرمانشاهی را به قتل رسانده است منتشر میشود به 7 زبان زنده دنیا.
پاسداران سیاسی خوب بدانند که همه اطلاعات مربوط به همکاریهایشان با بخش برون مرزی وزارت اطلاعات در دست میباشد حتی از منوچهر که یک کرمانشاهی بوده و زمانی در صفوف سازمان مجاهدین خلق بوده است خواسته بودند که علیه سازمان مجاهدین خلق ایران  مقاله منتشر کنند اما او قبول نکرده بود در شهر کارلستاد در 6 سال پیش اما آقایان مزدور که همگی اهل منطقه مرزی ایران و عراق موسوم به ذهاب هستند  به یک روسی تبار پول میدهند و روسی تبار نیز ایشان را به قتل میرساند در این گزارش محرمانه اولیه پلیس آمده است هنگامیکه پلیس قصد دستگیری آنها یعنی جاشها دارد سفارت رژیم دخالت میکند و از دستگیری مزدوران رژیم که دست بالای در قتل منوچهر داشته اند جلوگیری میکند.
تماسهای تلفنی و گفتکو های با ایشان داشته اند در دست میباشد تمامی قاتلین این جوان کرمانشاهی شناخته شده هستند  به این زودی گزارشی تکمیلی و نام و اسامی قاتلین مردم و بع افکار عمومی  معرفی میشوند.
با سپاس ساموئیل کرماشانی 17/2/2012
///////////////////////////////////

هاوسەری كەبوودوەند: هەوەڵەكانمان بۆ بینینی كەبوودوەند هیچ ئەنجامێكی نەبووە

كوردپا: پاش دوو حەفتە لە مانگرتنی محەممەد سدیق كەبوودوەند زیندانیی سیاسیی و كورد و بەرپرسی رێكخراوی مافی مرۆڤی كوردستان، هەوڵی بنەماڵەكەی بۆ چاوپێكەوتنی بێ‌ئەنجام ماوەتەوە.

ئاژانسی هەواڵدەریی كوردپا، بۆ تاوتوێی زیاتری ئەم پرسە لە پێوەندییەكدا لەگەڵ خانم "پەریناز حەسەنی"هاوسەری محەممەد سدیق كەبوودوەند، بەدواداچوونی لەم بارەوە كرد و ناوبراو وتی: "جیالە بارودۆخی جەستەیی و ئەو نەخۆشییانەی كە خودی كەبوودوەند هەیەتی، لەبەر ئەوەی كە منداڵەكەشمان دوو حەفتەیە نەخۆشە و ئێستا لە نەخۆشخانە بەستەریە و نەیانهێشتووە چاوی بە باوكی بكەوێت، كەبوودوەندیش بە نیشانەی ناڕەزایەتی زیاتر لە دوو حەفتەیە مانی لە خواردن گرتووە".

خانمی حەسەنی ئەوەشی ئاشكرا كرد كە دوو حەفتەیە بەردەوام بە دوای ئەوەوەم كە بەڵكوو ئیزن بدەن چاومان بە كەبوودوەند بكەوێت كە منداڵەكەمان ببینێ‌كە كاریگەریی لەسەر بارودۆخی هەر دوولایان دەبێ‌، بەڵام هەتا ئێستا نەیانهێشتووە.

خانمی حەسەنی راشیگەیاند: منداڵەكەمان "پژمان كەبوودوەند" لە مانگێك لەمەوبەرەوە تووشی گرفتی لەختە بوونی خوێن بووە و لە دۆخێكی قەیراناوی دایە و ئێستاش لە نەخۆشخانە بەستەرییە و من لەلایەك تووشی ئەم دۆخە بووم و لەلایەكی دیكەشەوە نیگەرانی بارودۆخی كەبوودوەندم".

لە درێژەدا وتیشی: بەهۆی ئەوەی كە خانمی نەسرین ستوودە پارێزەری كەبوودوەند ئێستا لە زیندان دایە، زۆرم هەوڵ داوە و ئێستاش بەردەوامم كە پارێزەرێكی تر بگرم كە ئەمەش یەكێكی تر لە گرفتارییەكانی ئێمەیە.

محەممەد سدیق كەبوودوەند ساڵی 1386 دەستبەسەر كراوە. ناوبراو یەك ساڵ دواتر لە دادگای شۆڕشی تاران بە تاوانی بڵاو كردنەوەی درۆ و تێكدانی نەزمی گشتی و چالاكیی رۆژنامەوانی و دامەزارندنی رێكخراوی مافی مرۆڤی كوردستان 11 ساڵ حوكمی زیندانی بۆ بڕایەوە.

هاوسەری كەبوودوەند پێشتر لەمەڕ بارودۆخی كەبوودوەند رایگەیاندبوو: "هاوسەرەكەم سێ‌جار سەكتەی دڵ و مەغزی لێێ‌داوە و بە وتەی پزیشكەكان دەبا خێرا بەستەری بكرێت و دەمارەكانی دڵی نەشتەرگەرییان بۆ بكرێت، بەڵام هێشتا ئەو كارە جێبەجێ‌نەكراوە".

////////////////////////////////
سازمان مجاهدین خلق انتقال اعضایش از اردوگاه اشرف را پذیرفت
kurdane.com
مریم رجوی، از رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد که با انتقال ۴۰۰ تن از ساکنان اردوگاه اشرف به کمپ آزادی (لیبرتی) در بغداد موافقت می کند. در بیانه ای که سازمان مجاهدین خلق امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) در این مورد منتشر کرده، آمده است که خانم رجوی در پی "اطلاع از توصیه و اطمینان های خانم کلیتون، وزیر امور خارجه آمریکا" از این دسته از ساکنان اشرف خواست که به کمپ آزادی بروند.
ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا هم با صدور بیانیه ای خواستار آن شد که انتقال داوطلبانه نخستین گروه از ساکنان اردوگاه اشرف به کمپ آزادی فردا، جمعه 17 فوریه آغاز شود.
او گفت: "آمریکا کسانی را که به کمپ آزادی منتقل می شوند رها نخواهد کرد. ما مدام و به طور مرتب از این کمپ بازدید خواهیم کرد".
وزارت امور خارجه آمریکا اطمینان داده است که از تلاش های سازمان ملل برای جابجایی صلح آمیز و امن ساکنان این اردوگاه و اسکان مجدد آنها در خارج از عراق حمایت کند.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه (۱۵ فوریه) با انتشار بیانیه ای خواستار آغاز انتقال ساکنان اردوگاه اشرف به اردوگاه لیبرتی شده بود.
در این بیانیه آماده بود: "دبیر کل اعتقاد دارد زمان برای آغاز بلادرنگ فرایند انتقال ساکنان اردوگاه اشرف فرا رسیده است."
دبیر کل سازمان ملل متحد از مقامات عراقی و ساکنان اردوگاه اشرف خواسته بود تا به انجام رسیدن این انتقال، به همکاری مسالمت آمیز با یکدیگر ادامه دهند.
در این بیانیه، دبیر کل سازمان ملل متحد ضمن تاکید بر مسئولیت دولت عراق نسبت به تامین امنیت و رفاه ساکنان اردوگاه اشرف، به ساکنان آن اردوگاه متذکر شده بود که مسئولند از قوانین عراق تبعیت کنند.

در این بیانیه آمده بود: "باید از هر نوع اقدام تحریک آمیز یا خشونت اجتناب شود و هر اقدامی از این نوع غیر قابل قبول خواهد بود."

مارتین کوبلر نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق هم با انتشار مقاله اى در روزنامه نیویورک تایمز این موضع سازمان ملل را با جزییات تشریح کرده بود.

در این مقاله، آقای کوبلر در تشریح مراحل انتقال اعضای سازمان مجاهدین خلق از اردوگاه اشرف می گوید، در گام نخست، از ساکنان اردوگاه خواسته می شود که به طور داوطلبانه به یک محل موقت در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شوند. در این محل، این افراد توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد مصاحبه خواهند شد تا شرایط آنها برای پناهندگی در کشوری به جز عراق بررسی شود.

به گفته آقای کوبلر، اکثر ساکنان اردوگاه اشرف پیشتر درخواست پناهندگی کرده اند، گروه کوچکی از این افراد به ایران بازگشته اند اما اکثر آنها مایل اند به جای دیگری بروند.

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق می افزاید، بر اساس این طرح که به تائید دولت عراق نیز رسیده است، دولت عراق نسبت به تامین امنیت ساکنان این اردوگاه در جریان جا به جایی، و عدم اجبار آنها به بازگشت به ایران متعهد شده است.

مارتین کوبلر می افزاید: "اردوگاه جدیدی که برای اسکان این افراد در نظر گرفته شده، یک پایگاه سابق تفنگداران ارتش آمریکا است که امکان اسکان بیش از ۵۰۰۰ نفر را دارد. این پایگاه اکنون با صرف هزینه قابل توجهی برای اسکان ساکنان اردوگاه اشرف آماده شده است."

به گفته نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق، پس از موافقت اولیه رهبران اردوگاه اشرف با انتقال نخستین گروه ۴۰۰ نفره از این اردوگاه، این رهبران طی روزهای اخیر شرایط جدیدی را مطرح کرده اند که توسط دولت عراق رد شده است. آقای کوبلر هشدار داده که صبر دولت عراق رو به پایان است و هر تاخیر بیشتری می تواند به اقدامات تحریک آمیز و خشونت منجر شود.

مارتین کوبلر ضمن تاکید بر این که حفظ وضعیت به شکل موجود "نه ایمن و نه امکان پذیر است" در نتیجه گیری می نویسد: "زمان رو به پایان است و جان افراد می تواند در معرض خطر قرار گیرد. کلیه طرفین، اعم از ساکنان اردوگاه اشرف، دولت عراق و جامعه بین المللی – باید برای اطمینان حاصل کردن از اتخاذ مسیر مسالمت آمیز نسبت به اردوگاه اشرف، نقش خود را ایفا کنند."

---------------------------------
سرکوب و اختناق در نظام  اسلام ناب محمدی 


فیلترینگ در ایران "یکپارچه و بومی" می شود

شهرزادنیوز: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال ایجاد فیلترینگ یکپارچه و بومی است و به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.
محمدرضا آقامیری، عضو"کارگروه تعیین محتوای مجرمانه اینترنتی" در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این خبر اظهار داشت که علاوه بر فیلترینگی که از طریق سامانه فیلترینگ برروی سایتهای اینترنتی از مجرای ورودی صورت می گیرد، یک بخش دیگر هم توسط "کارگروه تعیین محتوای مجرمانه اینترنتی" بررسی می شود که بر مبنای "سایت های خلاف امنیت اجتماعی و عفت عمومی" کار می کند. گروه های کارشناسی این کارگروه، تارنماهایی را پیدا می کنند که اقدام به درج محتوای مجرمانه اینترنتی کرده اند. این سامانه ها پس از تذکر، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی می شوند و این وزارتخانه آنها را مسدود می کند.
به گفته وی، سایت های اینترنتی داخلی، که در داخل کشور میزبانی می شوند و از گیت وی بین الملل عبور نمی کنند، شامل موارد فیلترینگ نمی شوند و "به صورت دستی نسبت به فیلترینگ این سایت ها و رصد آنها اقدام می شود.
آقامیری در رابطه با اختلالات گوگل و جی میل نیز اظهار داشت که گوگل در خدمت سازمان سیا است وعلم دشمنی با جمهوری اسلامی را برداشته است. به گفته وی "جی میل هم که یک سامانه انتقال دیتا است و ممکن است در برخی فضاهای ایجاد ناامنی به کمک اخلالگران" بیاید و مشکلاتی ایجاد کند.
////////////////////
تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل علیه سوریه
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه ای خشونت ها در سوریه را محکوم کرد.
-------------------------------
ویدئو کلیپ زیبای Hopa از عومر آدام
 
-------------------------------
بە هوی فەشاری دۆژمنانی گەلی کوردە وە 
پارتی چاره‌ سه‌ ری دیموکراتی کوردستان
جارێكی تر كۆنفرانسی نەتەوەی كورد دواخرا
کۆنفرانسی نه‌ته‌وه‌یی که‌ بڕیار وابوو به‌ به‌شداربوونی سه‌رجه‌م لایه‌نه‌ کوردییه‌کان له‌ به‌هاری ئه‌مساڵدا سازبکرێت، جارێکی تر بۆ پایز دواخرا.

ساڵی پاریش داوا کرابوو که‌ له‌مانگی 10ی 2011 دا ئه‌نجام بدرێت، به‌ڵام له‌لایه‌ن سه‌رۆکی هه‌رێم مه‌سعود به‌رزانییه‌وه‌ دواخرابوو، دوای ئه‌و دواخستنه‌ش به‌رواری ئه‌نجامدانی کۆنفرانس بۆ به‌هاری 2012 دواخرا، له‌م چه‌ند رۆژانه‌ی رابردوودا شاندی BDP و DTK له‌م باره‌یه‌وه‌ له‌ شاری هه‌ولێر چه‌ند دیدارێکی ئه‌نجام دابوو. له‌ دیداره‌کاندا نوێنه‌رانی پارته‌ سیاسییه‌ کوردییه‌کان داوایان کردبوو که‌ له‌به‌هاری 2012 دا کۆنفرانسی نه‌ته‌وه‌یی ئه‌نجام بدرێت.

له‌ دیداره‌کانی شانده‌که‌دا له‌گه‌ڵ‌ پارته‌ سیاسییه‌ کوردییه‌کانی هه‌رێمی کوردستان به‌ ده‌ستنیشانکردنی پێویستی گرێدانی کۆنفرانسی کورد به‌ ئاینده‌ی کوردان له‌ هه‌موو پارچه‌کانی کوردستان و به‌ ئاینده‌ی که‌رکوکه‌وه‌ له‌ هه‌مانکاتدا ره‌خنه‌ی دواخستنی کۆنفرانسه‌که‌ش کرابوو.

له‌گه‌ڵ‌ ئه‌وه‌شدا ئه‌ندامێکی به‌ڕێوه‌به‌رایه‌تی کوردی هه‌رێم داوای کردبوو که‌ چاودێرانی ئه‌مریکا و تورکیاش به‌شداری کۆنفرانسه‌که‌ بکه‌ن، زانرا که‌ رێکخستن و پارته‌ کوردییه‌کان له‌ دژی ئه‌م پێشنیاره‌ ده‌رکه‌وتبوون.
سەرچاو : ANF

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر