Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

مرد مظنون 28 ساله که در شهر گوتنبورگ سوئد با چاقو به یک دختر بچه 10 ساله حمله نموده بود دستگیر شد و هم اکنون در دست عدالت میباشد.


مرد مظنون 28 ساله که در شهر گوتنبورگ سوئد با چاقو به یک دختر بچه 10 ساله حمله نموده بود دستگیر شد و هم اکنون در دست عدالت میباشد.
مردی 28 ساله که با چاقو به یک دختر 10 ساله حمله نموئده بود و یک چاقو به داخل گلوی این دختر 10 ساله وارد کرده بود از راه دی ان ای کشف و دستگیر شد و در حال حاضر در زندان بر سر میبرند بر اساس اخبار رسیده در هفته گذشته  در یک مردسه در شهر گوتنبورگ یک مرد ناشناس با یک چاقو به یک دختر 10 ساله حمله میکند و از ناحیه گلو زخمی و چاقو در داخل گلوی این دختر 10 ساله باقی میماند تا به بیمارستان میرسند و در یک عمل جراحی چاقو را از گلوی دختر بچه  10 ساله بیرون می آورند و چند روزی تحت درمان در بیمارستان بستری میشوند سر انجام مرد مظنون از سوئد فرار میکنند اما از راه دی ان ای فرد مظنون کشف و دستگیر میشوند در حال حاضر در دست عدالت میباشند.
به گفته روزنامه اکسپرسن امروز دختر بچه ی که توسط مردی که میگویند 28 سال سن دارند و با چاقو به این دختر بچه حمله نموده بودند  این دختر بچه از خبر دستگیری مرد مظنون حوشحال شده است و گفته است از دست این مرد خلی عصبانیم چرا به من بچه حمله نموده چه چیزی باعث شده که من را هدف قرار بدهند.؟
در روزهای آینده روشن میشود سبب حمله مرد مجنون با چاقو به یک دختر بچه کوچک 10 ساله که هیچ کاری از دستش بر نمی آید.
میتوانید به لینک زیر به زبان سوئدی مراجعه کنید
http://www.expressen.se/gt/knivskurna-flickan-glad-over-gripandet/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر