Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ بهمن ۱۵, یکشنبه

سگ باوفا بهتر از هزاران دوست نادان این سگ یک کودک تازه به دنیا آمده که زیر یک پل رها شده بود پیدا میکند و حتی یک لحظه هم شده حاضر نیست این نوزاد را رها کند و ازش مواظبت میکند


سگ باوفا بهتر از هزاران دوست نادان  این سگ یک کودک  تازه به دنیا آمده که زیر یک پل رها شده بود پیدا میکند و حتی یک لحظه هم شده حاضر نیست این نوزاد را رها کند و ازش مواظبت میکند 

سگ و انسان !

یک سگ گله در نزدیکی پایتخت غنا، شبی را برای نگهداری از یک نوزادی که توسط پدر و مادرش در زیر یک پل رها شده بود گذراند.


مقامهای غنا می گویند باز نگشتن این سگ به مزرعه، باعث شد صاحبان وی در جستجوی او برآیند و تمام شب مزارع و بیشه های اطراف را زیر پا بگذارند.

ساعتها بعد از ناپدید شدن این سگ، صاحبانش او را در زیر پلی در نزدیکی مزرعه یافتند، در حالی که مشغول مواظبت از نوزادی بود که حتی بند نافش هنوز قطع نشده بود.


تصویر زیر مربوط به آن سگ و نوزاد می باشد!

//////////////


ملاله نامزد دریافت نوبل صلح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت ناخریشتن آلمان، نام "ملاله یوسف زای" در فهرست نامزدهای دریافت نوبل صلح 2013 قرار گرفت. "برگ هارپویکن" رئیس کمیته صلح در اسلو با اعلام این مطلب گفت : این جایزه برای ملاله نه تنها متناسب با اوضاع زمانه و همراستا با حقوق بشر و دموکراسی است، بلکه در راستای حقوق کودکان و آموزش ارزیابی می شود.
این در حالی است که ملاله دختر 15 ساله پاکستانی به دلیل وبلاگ نویسی در راستای فراخوان شبکه بی بی سی با عنوان مبارزه برای حقوق زنان، مورد خشم طالبان قرار گرفته است.

وی در اکتبر سال گذشته در حمله شبه نظامیان، به شدت زخمی و پس از بهبودی به یکی از نمادهای مبارزه علیه طالبان در داخل و خارج از پاکستان تبدیل شد.

گفتنی است مدت کوتاهی پس از بهبود ملاله بی بی سی گزارش داد دهها هزار از مردم سراسر جهان طوماری را امضا کرده و از دولتمردان خود خواسته اند تا "ملاله یوسف زی" دختر نوجوان پاکستانی را به خاطر دفاع از حقوق دختران برای تحصیل، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر