Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

اطلاعیه زنان لیبرال دموکرات کردستان در محکومیت توطئه تروریستی رژیم ترک در کشور فرانسه ترور 3 تا از رشیدترین فرزندان ملت ستمدیده کرد بدست رژیم تروریستی نژادپرست ترک قویا محکوم میکنیم.


اطلاعیه زنان لیبرال دموکرات کردستان در محکومیت توطئه تروریستی رژیم ترک در کشور فرانسه  وترور 3 تا از رشیدترین فرزندان ملت ستمدیده کرد بدست رژیم تروریستی نژادپرست ترک قویا محکوم میکنیم.
ما ترور 3 خواهران عزیزمان از شمال کردستان  با توطئه رژیم تروریستی ترک که در پایتخت فرانسه پاریس  این جنایت انجام گرفته است قویا محکوم میکنیم.

ما برای این عزیزان سر تعظیم فرود می آوریم و به زنان آزادیخواه و به خود و زنان سرتاسر کردستان اشغال شده تسلیت میگویم.
  خواهران و مادران زحمتکش کردستان امروز با غم و اندوهیی بی پایان 3 تا از عزیزانمان که امروز دیگر درمیان ما نیستند با توطئه رژیم تروریستی و نژادپرست ترک ترور شدند و جان و خون خویش را فدای وطن اشغال شده اشان نمودند  ما به روح و روان پاکشان درود می فرستیم و به تروریستها و نژادپرستان کور وعده میدهیم که با این اعمال کثیفشان  نخواهند توانست اراده فولادین ملت کرد را درهم بشکنند و انتقام خون این عزیزان در هر وقت و در هر زمان از جنایتکاران گرفته خواهند شد خون فیدان دوغان و خون لیلا و خون جانسز مثل خون سیاوش بخروش خواهند آمد و کاخ ستمگران و اشغالگران کردستان  رابه لرزه در خواهند آورد.
رژیم ترکیه با یک توطئه تازه تحت عنوان گفتگو با حزب کارگران کردستان به ملت کرد اعمال کثیف خویش را خیلی زود نشانداد که این تبلیغاتهای که دست به آن زده است تحت عنوان گفتگو  یک توطئه ای بیش نیست برای ضربه زدن به جنبش مترقی و آزادیخواه ملت کرد در شمال کردستان.
 خلاصه رژیم ترک از وضعیت موجود سواستفاده نموده است و توانسته اعتماد این عزیزان را زیر نام گفتگو جلب کنند و سپس دست به ترور این عزیزان بزنند  اینجا نشانه از بی شرمی و بی کرامتی و بی رحمی  سیاستمداران تروریستی  نژادپرست ترک میرساند که حتی به زنان رحم نمیکنند و در ضمن دولت نژادپرست ترک با وضوح به اروپائیان نشانداد که چقدر وجود این رژیم برای پیوستن به اتحادیه اروپا خطرناک است و میتواند امنیت این کشورها را به مخاطره به اندازد.
عین همین اطلاعیه با زبانهای مختلف ترجمه و در اختیار اتحادیه زنان اروپائی قرار خواهند گرفت.
با درودهای بی پایان به روح و روان پاک این 3 خواهران  عزیزمان . که جان و خون خویش را فدای وطن اشغال شده کردستان نمودند نام و نشانتان تا ابد در اذهان هیچ کردی پاک نخواهند شد.
دفتر مرکزی زنان لیبرال دموکرات کردستان اروپا 12/1/2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر