Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ خرداد ۳۰, جمعه

من به عنوان رئیس جمهوری اولویتی بالاتر از امنیت مردان و زنانمان در خارج از کشور ندارم. بنا بر این من قدمهایی برداشته ام تا تعدادی از افراد سفارتمان را منتقل کنیم و نیروهای کمکی فرستاده ایم تا تاسیساتمان را امن تر کنیم..


من به عنوان رئیس جمهوری اولویتی بالاتر از امنیت مردان و زنانمان در خارج از کشور ندارم. بنا بر این من قدمهایی برداشته ام تا تعدادی از افراد سفارتمان را منتقل کنیم و نیروهای کمکی فرستاده ایم تا تاسیساتمان را امن تر کنیم..

.ما از طریق صندوق جدید همکاری ضد تروریسم آماده ایم تا با کنگره برای فراهم کردن تجهیزات بیشتر همکاری کنیم.


 مشاوران ما در عراق از طریق سفارتمان هستند و ما آماده ایم تعداد کمی از مشاوران نظامی آمریکایی را، حداکثر تا ۳۰۰ تن، اعزام کنیم تابررسی کنند که چگونه ما می توانیم به بهترین شکل نیروهای امنیتی عراق را از این به بعد آموزش داده، راهنمایی کرده و از آنها پشتیبانی کنیم. نیروهای آمریکایی به صحنه نبرد در عراق باز نمی گردند. اما ما به مردم عراق در آغاز به مبارزه با تروریستهایی که مردم عراق، منطقه و همینطور منافع آمریکا را تهدید می کنند کمک می کنیم.... رهبران عراق باید از اختلافاتشان گذشته و به دور برنامه ای سیاسی برای آینده عراق گرد هم آیند. شیعیان، سنی ها و کردها، همه عراقیها، باید مطمئن باشند که می توانند منافع و آرزوهایشان را از طریق روند سیاسی، و نه خشونت، پیشرفت دهند....مهمترین پرسشی که همه باید بپرسیم ،موضوعی که برای من در جلو و در مرکز است، این است که چه چیزی به نفع منافع ملی آمریکاست. به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح این موضوعی است که من بر آن تمرکز دارم. این چیزی است که ما به عنوان آمریکایی ها باید همه بر آن متمرکز باشیم. از این پس نیز، به مشاوره نزدیک با کنگره ادامه خواهیم داد، به آمریکاییان اطلاع رسانی خواهیم کرد، ما هشیار خواهیم ماند، و هرچه در توان داریم خواهیم کرد تا از امنیت ایالات متحده و مردم آمریکا حفاظت کنیم...پیوند ویدیو در یوتیوب:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر