Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ تیر ۴, چهارشنبه

وقوع درگیری میان ه.پ.گ نیروهای مسلح پ.ک.ک ونظامیهای ضدخلقی ایران؛


وقوع درگیری میان ه.پ.گ نیروهای مسلح پ.ک.ک ونظامیهای ضدخلقی ایران؛ 
7 نظامی تجاوزگر به درک واصل شدند 
بادینان   
در پی تلاش نیروهای رژیم ایران برای تصرف یک تپه واقع در میان دو ناحیه خنیره و خاکورک که تحت کنترل گریلاها است, درگیری روی داد. این درگیری‌ها از روز 23 ژوئن تاکنون ادامه دارد و 7 نظامی رژیم ایران کشته شده‌اند.

نیروی مدافع خلق, ه.پ.گ اعلام کرد که این درگیری‌ها در پی تلاش نیروهای رژیم ایران برای اشغال تپه‌ای که در دست نیروهای گریلا بوده, روی داده است.

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ گفت:«در روز 23 ژوئن از ساعت 10 الی 18 پاسداران رژیم ایران خواستند تپه شهید لشکر را به تصرف خود درآوردند. گریلاهای ما هم علیه پاسداران رژیم ایران مقاومت کرده و اجازه ندادند آن تپه اشغال شود. لذا درگیری روی داد که بر اثر آن 2 پاسدار رژیم ایران کشته و یک قبضه سلاح سنگین دوشکای پاسداران منهدم شد.

اصرار پاسداران رژیم ایران در 24 ژوئن برای تصرف آن ناحیه ادامه داشت. در ساعت 09:20 در منطقه «گری‌سپی» خواستند جاده احداث کنند, اما گریلاها با استفاده از سلاح سنگین به سوی پاسداران آتش گشودند. در پی این تیراندازی, یک دستگاه بولدوزر منهدم شد.

در روز 24 ژوئن در ساعت 10:30 در منطقه «جردا» نیروهای رژیم ایران خواستند به گریلاها حمله کنند که گریلاهای ما به حملات آنها پاسخ دادند. بر اثر درگیری‌ها در این ناحیه هم 2 پاسدار دیگر ایران کشته شدند. از روز 23 ژوئن تاکنون 7 پاسدار رژیم ایران کشته شده‌اند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر