Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ تیر ۷, شنبه

گروه تروریستی داعش به پشتیبانی گروه فتح الله گولن سازماندهی شده و در منطقه ی ماردین دولت ترکیه مراکزی در اختیار این گروه تروریستی قرار داده است تا در آن مکان آموزشهای نظامی و تاکتیکی را بی آموزند در منطقه ی قوسر


گروه تروریستی داعش به پشتیبانی گروه فتح الله گولن سازماندهی شده  و در منطقه ی ماردین دولت ترکیه مراکزی در اختیار این گروه تروریستی قرار داده است تا در آن مکان آموزشهای نظامی و تاکتیکی را بی آموزند در منطقه ی قوسر و این کار به هماهنگی دولتهای منطقه ایجاد شده است مثل رژیم ایران و رژیم ترکیه
آیا اعضای داعش در قوسر در ماردین ترکیه که پیشتر مرکز حزب‌الله بود آموزش می‌بینند؟
قوسر :
ادعا شد که یک گروه عضو داعش در نزدیکی رودخانه‌ای در حومه روستای «آک‌زیارت» از توابع شهرستان قوسر شمال کردستان آموزش می‌بیند.

درمورد همکاری‌های ترکیه به تبهکاران داعش که با قتل‌عام‌های وحشیانه‌اش مشهور است, ادعایی جدید بر زبان رانده شد.

گفته شد که یک گروه داعش خود را در شهرستان قوسر استان ماردین شمال کردستان سازماندهی کرده است واز آن منطقه بعنوان قرارگاه خود استفاده می‌کند و آموزش می‌بینند.

گفته شد که گروهی در کنار رودخانه‌ای در نزدیکی رودخانه «آک‌زیارت» واقع در شش کیلومتری شهرستان قوسر استان ماردین, آموزش نظامی می‌بینند و از آنجا بعنوان مرکزی برای سازماندهی و عضوگیری استفاده می‌کند.

شاهدان عینی ادعا کرده‌اند که در کنار رودخانه‌ای در نزدیکی روستای «آکدزیارت» که از وسط شهرستان قوسر هم می‌گذرد و وارد غرب کردستان می‌شود, یک گروه وابسته به داعش مرکزی دایر کرده‌اند.

آن منابع افزودند که آن گروه شبانه در آن منطقه گردهم می‌آیند و آموزش نظامی می‌بینند. گفته می‌شود که اکثر اعضای آن گروه دارای ریش دراز هستند و در آنجا به عضوگیری برای گروه خود می‌پردازند.

پیشتر مرکز حزب‌الله بود
در منطقه واقع شده میان روستاهای «کلدومان, آک‌زیارت و کارابولاک» شهرستان قوسر, چندین مرکز حزب‌الله وجود داشت.حزب‌الله در دهه 90 به جنایت‌های جنگی علیه ملت‌کرد در همکاری با دولت, دست زده بود. اثبات شد که حزب‌الله اشخاص ربوده شده را در آن مرکز شکنجه و یا به قتل‌ می‌رساند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر