Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه

اعدام مخفیانه ‌10 تن از زندانیان سایر زندانها در اوین


اعدام مخفیانه ‌10 تن از زندانیان سایر زندانها در اوین


تاکنون گزارشات فراوانی در رابطه ‌با اعدامهای مخفیانه در ایران و بویژه‌ در زندان وکیل آباد مشهد منتشر شده‌ است. این بار فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران از اعدام مخفیانه ‌10 نفر در زندان اوین ، در روز چهارم خرداد ماه خبر داده‌اند.

بنا به گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز چهارشنبه 4 خرداد 10نفر از زندانیان واحد 2 زندان قزل حصار در زندان اوین به‌ طور مخفیانه‌ به دار آویخته شدند.

درحالیکه ‌قریب 2 هفته از اعدام این زندانیان سپری شده ‌است، اما تاکنون قوه ‌قضاییه و رسانه‌های حکومتی از انتشار هر گونه خبری در این مورد خودداری کرده‌اند.

در این گزارش اسامی 4 تن از این زندانیان بنامهای امیر مسائلی 40 ساله‌/ عیسی موسی زاده‌42 ساله‌/ اکبر خنجری 25 ساله‌ و علی، معروف به ‌علی کوچولو 26 ساله‌ که‌ هر 4 نفر از واحد 2 زندان قزل حصار به ‌اوین منتقل شده‌ بودند ، آمده ‌است.

کلیه‌ زندانیان واحد 2 زندان قزل حصار که‌ معروف به واحد اعدامی ها است و محکوم به اعدام هستند.

در این گزارش همچنین آمده ‌است که‌ پس از اعتراضات گسترده زندانیان که منجر به تصرف واحد2 گردید.نزدیک به 170 نفر از زندانیان این واحد مفقود شده‌اند و از سرنوشت آنها هیچ خبری در دست نیست .

---------------------------

تروریستهای کور اسلامی بنام الشباب کاریکاتوریست سوئدی را از راه ارسال یک ویدئو تهدید نموده است فرد تروریست اهل سومالی میباشد و با زبان سوئدی حرف میزند و این نمک نشناس کثیف به نمک سوئد لگد میزند


با احتساب این 10 نفر از اول سال جاری میلادی تاکنون 256 نفر در ایران اعدام شده‌اند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر