Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۷, سه‌شنبه

آغاز حملات توپخانه های رژیم جنون اسلامی علیه فرزندان ملت کرد

بنابر خبرهای رسیده از کردستان امروز صبح به وقت محلی توپخانهای رژیم کثیف جنون اسلامی دست عملیات زده علیه فرزندان ملت کرد ما این عمل قبیح و جنون آسا توسط آرتش رژیم جنون اسلامی علیه ملت کرد قویا محکوم میکنیم.
رژیم جمهوری جنون اسلامی بار دیگر دست به جنایت زد در کردستان و دست به توپ باران کردستان آزاد زد و بنابر خبرهای رسیده خسارات مادی به مردم عادی رسناده است.

////////////////////////////////////////

گزارشی از وضعیت زندان مرکزی سنندج و چگونگی محل نهگداری زندانیان در این زندان
نهادهای مدافع حقوق بشر
وجدانهای بیداربشر، آزاد اندیشان،باورمندان به کرامت و حرمت انسان
این گزارش که قسمتی از آن در تاریخ شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷ - ۱۸ اکتبر ۲۰۰۸ توسط تعدادی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی سنندج تهیه و منتشر شد که ستاد مرکزی کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی با توجهه به
حساس بودن این زندان چه از نظر تعداد زندانیان سیاسی.
//////////////////////////////

یکی از نکات مهمی را که آقای خامنه ای در گفتمان اخیر خود به مزدورانش گوشزد می نماید: توصیه وی برای بکار گیری شیوه نرمتری در کشتن و سرکوب مردم از سوی سه قوه دولت دست نشانده وی می باشد .وی خطاب به مزدوران خود می گوید: بی تردید نباید از کشتن وسرکوب دست بردارید اگر می خواهید کسی را بکشید یا زندانی اش نما یید ، نامش را مخفی نگه بدارید تا افکار عمومی و جهانی از ان آگاه نگردد. زیرا این امر به زیان نظام می باشد. در واقع هدف آقای خامنه ای از این گفتمان نه دلسوزی برای مردم دربند ایران است و نه تمایلی به تقلیل کشتار و سرکوب مردم از سوی مزدوران خود دارد. بلکه وحشتش تنها و تنها از بیداری افکار عمومی است. که بی تردید خواهان سرنگونی سیستم ولایت فقیه وی می باشند و اکنون نیز جوهر جهان بینی وی را یعنی مذهب اسلام را زیر سوال برده اند! آرمین آرمان
منابع فیسبوک
---------------------------------------

با فشار جهانی و منطقه ای: سوریه به "دیالوگ ملی" روی آورد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- برای نخستین بار از آغاز خیزش مردمی در کشور سوریه، طرفداران و مخالفان رژیم بشار اسد از روز گذشته (دوشنبه) نشستی را برای گفتگوی متقابل در دمشق آغاز کردند.

در جریان این گفتگو با شرکت هیئتی از روشنفکران صاحب نام و مشهور سوری مخالف رژیم و هیئتی از طرفداران بشار اسد در یک هتل، دو طرف کوشیدند به یک دیدگاه مشترک در مورد اصلاحات مورد نظر برسند.

این همآیش از همان آغاز با انتقاد شدید از سوی سازمان های اپوزیسیون سوری روبرو شد که اعلام کرده اند حاضر نیستند هیچ شرطی را بپذیرند و می گویند هدف آنها برکناری حکومت بشار اسد است.

------------------------

علی لاریجانی هم احمدی نژاد را تهدید کرد: بنی صدر نیز همینطور بود

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- رییس مجلس شورای اسلامی، آقای علی لاریجانی با تشبیه احمدی نژاد به آقای ابوالحسن بنی صدر، اولین رییس جمهوری ایران که توسط آیت الله خمینی برکنار و ناچار به فرار از ایران شد، گفت: بنی صدر از اول قصد داشت خود را همراه و نزدیک امام معرفی کند، و حتی در دوران ریاست جمهوری اش هم ماهیت خود را صریحا بیان نکرد، ولی برای بسیاری روشن بود که او روحانیت را قبول نداشت.

همزمان، شیخ مجبتی ذوالنور، جانشین پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است احمدی نژاد هم به سرنوشت آقای بنی صدر دچار شود، گفت: «ممکن است چنین اتفاقی بیافتد و ما این موضوع را رد نمی کنیم».

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، همچنین گفت که برخی از افراد در نظام معتقدند که احمدی نژاد خود، سر انحراف است، ولی مشایی را "ضربه گیر" و "خاکریز" خود قرار داده است.

این حملات به احمدی نژاد در حالی انجام می شود که یک نماینده هوادار دولت در مجلس، خانم فاطمه آلیا امروز (سه شنبه) در نطقی در جلسه علنی گفت که آیت الله خامنه ای در اشاره به نشست هفته گذشته مجلس برای بررسی وزیر معرفی شده ورزش، گفته است «نمایندگان کم مانده بود احمدی نژاد را کتک هم بزنند».

مجلس چهارشنبه در مورد ادغام چهار وزارتخانه تصمیم می گیرد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- اعضای مجلس شورای اسلامی، امروز (سه شنبه) با رای دادن به دو فوریت لایحه شرح وظایف و اختیارات وزارتخانه های "کار و رفاه اجتماعی" و "صنعت و تجارت"، با بررسی این لایحه در جلسه صبح فردای مجلس موافقت کردند.

شیخ محمد رضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی احمدی نژاد در زمان ارائه این لایحه، خواهان تصویب آن پیش از تعطیلات تابستانی مجلس شد تا به گفته او "جلوی تزلزل" در مدیریت این وزارت خانه ها گرفته شود.
--------------------------

نامه شاهزاده پهلوی به دبیرکل سازمان ملل "علیرغم گوش کر سران تهران"

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- شاهزاده رضا پهلوی، با اشاره به شدت گرفتن سرکوب ها، در نامه ای به آقای بان گی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد، از او خواست تا با توجه بیش از پیش به صدای اعتراض مردم ایران، رهبران جمهوری اسلامی را مجبور کند تا حقوق انسانی شهروندان خود را محترم بشمارند.

شاهزاده رضا پهلوی، به ویژه با اشاره به قتل هاله سحابی و مرگ مشکوک هدی صابر نوشت که «هر چه بر دامنه و شدت تجاوز رژیم نسبت به آزادی ها و حقوق مردم ایران افزوده می شود، خطرهای بیشتر و هولناک تری جان زندانیان سیاسی را تهدید خواهد کرد».

شاهزاده رضا پهلوی از دبیرکل سازمان ملل خواست تا برای آزادی هرچه زودتر همه زندانیان سیاسی در ایران تلاش کند، هر چند که خود به این موضوع اشاره داشت که «دعوت بان گی مون در گوش های ناشنوای رهبرانی که با زبانی جز زبان خشونت آشنایی ندارند، طنینی نخواهد داشت».
---------------------------------


"بهشت آزادی ایران – بویژه برای بهایی ها" ؛ دروغی گستاخانه از زبان لاریجانی ها

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل - سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی مدعی شد که تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران، به گفته او "اقدامی سیاسی" بوده که "تحت فشار حکومت غربی" انجام شده است.

همزمان، دبیر ستاد موسوم به "حقوق بشر" در قوه قضاییه ایران، آقای محمد جواد لاریجانی گفت: «متهم کردن حکومت ایران به نقض حقوق بشر، اقدامی مضحک است» - و مدعی شد: تمام قطعنامه هایی که در زمینه نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی صادر می شود، برای حمایت غرب از به گفته وی "فتنه گران" است.

آقای محمد جواد لاریجانی که درجریان دیدار با دادستان حقوق بشر نیکاراگوئه سخن می گفت، حتی مدعی شد که بهاییان در ایران آزادانه زندگی می کنند و فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و علمی دارند – و این در حالی است که بهاییان در جمهوری اسلامی، حق ورود به دانشگاه ها را ندارند و چندی پیش نیز، حکومت ایران، بسیار از افرادی که استادان دانشگاه علمی آزاد بهاییان در ایران بودند، دستگیر کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر