Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۳۰, دوشنبه

گزارشی از وضعیت شادی شهریاری دختر 14ساله مشهدی به نام غمین ترین نام ها: شادی


وزارت اطلاعات دست به تاکتیک تازه ی زده است آن هم گسترش تجاوز به عنف میباشد تا ملت در فکر انقلاب نباشند و هم زنان را بترسانند چرا چون حضور زنان از همه چیز خطرناکتر است برای رژیم و رژیم هم از این نقطه شروع نموده است که با تجاوز به عنف میخواهد افکار عمومی را فریب بدهند سران جنون اسلامی در ایران.
گزارشی از وضعیت شادی شهریاری دختر 14ساله مشهدی
به نام غمین ترین نام ها: شادی

روزگاری کودکان این سرزمین بهترین فرداها را انتظار می کشیدند و اما اینک. . .
سخن از شادی است. دختر 14 ساله ای در مشهد که از 9 سالگی مورد تجاوز پدرش قرار می گیرد و اینک در شرف تکمیل فاجعه زند گی اش است. شادی به روایت خود با پدر و نامادری اش زندگی میکرده. مادرش سالها پیش، پیشتر از آنکه به یاد آورد، بدلیل اعتیاد شدید پدر و بدرفتاریهایش، خانه و دختر را رها می کند. شادی محروم از مهر مادر، از نه سالگی مداوماً مورد شکنجه و آزار شدید جنسی پدر قرار می گیرد. شادی اینک در پانسیونی در شهر مشهد در شرایطی به غایت سخت و دهشتناک روزگار می گذراند، میان دخترانی که سالها از او بزرگتر اند. پدر معتاد به شیشه، دختر را مورد تعرض جنسی قرار می داده است، و با تلقین اینکه همه پدران اینکار را با دختران خود می کنند، مانع از افشای تلخی این حادثه تکان دهنده می شود. نامادری شادی، اما تکیده از فاجعه، افشای راز می کند تا شاید شادی، راهی به رهایی یابد. علیرغم واقعیات غیر قابل کتمان اما، دادگاهی در مشهد با چشم بستن بر ابعاد فاجعه ای انسانی، تنها حکم به گرفتن تعهدی از پدر می کند تا شاید پدر را از فاجعه ای که مداوماً رخ می دهد، بازدارد! دخترک حتی متهم به خیال پردازی و دروغ گویی می گردد. تنها به استناد آزمونی تا بدان حد طولانی و فرسایشی که شادی در طول آزمون خوابش میبرد! بناچار فردی در کنار شادی می نشیند تا به دخترک کمک کند، پاسخ انبوه سوالات گنگ و عجیب را بدهد. پاسخی که در نهایت ادله قاضی شد برای خیال پرداز معرفی کردن شادی! فاجعه اما ادامه داشت. . . پدر معتاد به شیشه، قصد فروش دختر را می کند. نحیفی و نزاری شادی اما سودای هیچ خریداری را بر نمی انگیزاند. پندار جنون و شهوت پدر اما سیری نداشت... قصد جان اینبار در ذهن تباهی ها مجال می یابد. زمانیکه پدر برای خلاصی از شادی و شاید عذاب خویش، او را به زیر اتوبوسی هل میدهد. شادی، اما نمرد. . . ماند، تا روح و جسم رنجورش، هتک بیشتری را تحمل کنند. نامادری به رقت آمده از وضعیت موجود دست به دامان بهزیستی و خانواده پدری می شود. جواب بهزیستی اما ساده بود و کوتاه: «نه! پدر و مادرش زنده اند، جایی و پولی برای کودکان بد سرپرست نداریم!!!». و خانواده پدر: عمه و عمو دامان خویش برچیدند که مبادا لکه ننگی دامانشان را بیالاید. دخترک توسط پدر با اتوبوسی و در اختیار راننده!!! راهی تهران می شود. عمویش اما تنها با 25 هزار تومان او را دوباره همان صبح به مشهد بازمی گرداند. شادی تلخ ترین نامی که برایش می توانست انتخاب شود شد. روزگاری بهترین فرداها را کودکانمان انتظار می کشیدند. این روزها اما تنها هول تنهایی و هیولای آزار جنسی خلوت شبش را پر می کند. پندار رهایی شادی را، نوری بر دل تابانده و استواری بر پاهایش بخشانده. صدای لرزان دختر آخرین امیدها را می کاود. چشم به آسمان دوخته، امیدی در قلب و دل، شادی را آیا به فرداها می رساند؟!

از هر انسانی و هر نهاد بخششگری طلب کمک داریم
مهر: پس از آنکه خبر تجاوز به زنان در باغی خصوصی در خمینی شهر اصفهان رسانه ای شد این بار پرونده ای روی میز دادستانی شهر کاشمر در خراسان رضوی گشوده شده که در آن حدود ۵۰ مرد به یک زن در روستای قوژد حمله کرده و او را مورد تجاوز قرار دادند.
در حکومت هاله نور رمالی به بهانه مداواي نازايي به ۱۵ نفر تجاوز كرد
----------------


دستگیری یک دختر محنتزده به این خاطر
که حجاب جنون اسلامی را رعایت نکرده
است از یک سو در این کلیپها کتک کاری
زنان و دختران و دستگیرهای
گسترده زنان میهنمان
توسط مامورین جنون اسلامی
زنان اسیر ایرانی در جهنم آخوندها
---------------------------------------
تجاوز دسته جمعی این بار در استان گلستان!!!!!!!! *************************** خبرگزاری مهر: مسئولان دادگستری گلستان از بازگشایی پرونده جنایات علیه دو دختری که مورد آزاد و اذیت دسته جمعی قرار گرفته و یکی از آنها به قتل رسیده، در شعبات مختلف دادگستری این استان خبر دادند. مسئولان قضایی گلستان در نشست مطبوعاتی با اهالی رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه، پرده از جنایاتی برداشتند که علیه یک پزشک زن و یک دختر در یک منطقه روستایی و یکی از شهرهای استان رخ داده است. قضیه از این قرار بوده که پزشک جوان، مجرد و متعهدی که به انگیزه خدمت به مردم محروم در یکی از روستای گلستان در امر پزشک خانواده خدمت می کرد از سوی چهار نفر مورد تعرض قرار می گیرد. این افراد به بهانه دریافت خدمات درمانی به این پزشک مراجعه و وی را مورد اذیت و آزار قرار می دهند. همچنین مسئولان قضایی گلستان از پرونده قتل دختری جوان در یکی از شهرستانهای استان خبر دادند. این حادثه که موجی از تاثر و اندوه را بین مردم مذهبی استان گلستان ایجاد کرده است، از این قرار بوده که دو نفر، دختری را در یکی از شهرهای گلستان می ربایند و پس از آزار و اذیت در جنگلهای منطقه به قتل می رسانند. دادستان مرکز گلستان با اشاره به جزئیات دو حادثه فجیع گفت: پزشک خانواده و شاکی پرونده ابتدا قضیه را سرقت معرفی می کند و سپس پرده از ظلمی که در حقش روا شده است بر می دارد. عباس پوریانی گفت: پرونده این افراد در شعبه سوم کیفری استان در حال رسیدگی است که پس از قطعیت اتهام و تکمیل مستندات احکام اعدام اجرا خواهد شد. دادستان مرکز استان گلستان تاکید کرد: به زودی شاهد اجرای حکم افراد خاطی و متجاوزین به عنف در استان خواهیم بود. وی افزود: پرونده افراد خاطی مربوط به پزشک خانواده مستقر در خانه بهداشت یکی از روستاهای استان در شعبه سوم کیفری استان در حال رسیدگی است . پوریانی تصریح کرد: متهمان پرونده تجاوز و قتل دختر دیگر نیز به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند. وی تاکید کرد: مراحل این دو پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت در حال پیگیری است. وی گفت: دادستانی نسبت به امور استان نظارت عام دارد و تاکنون موارد متعددی را راسا به عهده گرفته است که پیش از اطلاع مردم اقدام به انجام خدمات در دستگاه قضایی کوده است. پوریانی ادامه داد: دستگاه قضایی نسبت به جرائمی از قبیل تجاوز به عنف حساسیت ویژه ‌ای دارد و در همین بخش خواستار اقدامات اساسی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در جامعه است. وی اذعان داشت: شرایط خاصی در برخی از پرونده‌ها موجود است که نیاز به ریشه یابی عوامل دخیل در آن و به ویژه مشکلات جوانان در این باره هستیم. پوریانی در پایان گفت: طی سال گذشته جرائم مربوط به عفت عمومی در استان با کاهش مواجه بوده و هرچند این جرایم صورت محدود و انگشت شمار در جامعه اتفاق می افتد اما باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌ شود. رئیس کل دادگستری گلستان نیز با اشاره به حوادثی که در خمینی شهر اصفهان رخ داد گفت: در بعضی جنایات عامل اصلی خود قربانی است. احمد فاضلیان افزود: برای جنایات برای دو دختر در استان دادگاه ویژه تشکیل و رسیدگی فوق العاده انجام شده است. وی ادامه داد: جامعه به این دلیل به این شکل افتاده که بعضی دستگاههای اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند. وی تاکید کرد: ما مجری قانون هستیم اما افراط و تفریط های ماموران قانون را نیز قبول نداریم.
///////////////////////////////////////////////

زندان یک میدان دیگر مبارزه
فعالین سیاسی و مدنی سرمایه های گرانبهای امروز و فردای ملت ما هستند براین اساس حمایت و پیشتیبانی همه جانبه از آنان و خانواده هایشان وظیفه ی ملی و انسانی تمامی وطنخواهان است. آزادی ما و سرزمینمان در گرو بودن آنان و رهاییشان از بند استثمار و استعمار است بدین دلیل سکوت ما جور بر یاران و یاری به استمرار و بقای ستم و ستمگریست
///////////////////////////////////

لیبرمن: مشکل اسرائیل با ایران مهم تر از معضل صلح اسرائیل – فلسطین است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- وزیر امور خارجه اسرائیل، آقای اویگدور لیبرمن گفت: رویارویی با معضل ایران بزرگترین موضوع در سیاست خارجی اسرائیل است و پس از آن مساله رسیدن به صلح با فلسطینیان وجود دارد که اسرائیل برای حل آن بیشترین کوشش خود را به عمل می آورد.

اویگدور لیبرمن که در پیام مستقیمی از اورشلیم، خطاب به اعضای هیات مدیره کنگره جهانی یهود که در ایالات متحده گرد آمده اند سخن می گفت، به تفصیل به فتنه گری های حکومت ایران در کشورهای عرب همسایه و دخالت های آن رژیم به هدف مختل ساختن روند صلح اسرائیل و فلسطینیان پرداخت و مبارزه با آن رژیم را برای امنیت منطقه و جهان ضروری دانست و تاکید کرد که باید روند اتمی شدن رژیم ایران را متوقف ساخت.

لیبرمن در ادامه سخنان خود یادآور شد که حکومت ایران به رژیم بشار اسد برای کشتن مردم سوریه یاری می رساند و همچنین حزب الله لبنان را به عنوان یکی از بازوهای آشوبگری خود در منطقه یاری می دهد.

او در ادامه این پیام ویدیوئی خود، از روند مردمسالاری در کشورهای عرب جانبداری کرد و آن را به سود آن مردمان و به نفع منطقه و جهان دانست و ابراز امیدواری کرد که اسرائیل در آینده تنها کشور دموکراسی منطقه نباشد، بلکه در کنار آن کشورهای متعدد دیگر و از جمله مصر و سوریه وجود داشته باشند – گرچه تردیدی نیست که اسرائیل همیشه مقام اول خود را در دادن آزادی های شهروندی به مردمان کشور حفظ خواهد کرد.

////////////////////


وزیر دفاع اسرائیل در فرانسه: ایران آشوبگر منطقه است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- وزیر دفاع اسرائیل، آقای اهود باراک که برای شرکت در نمایشگاه بین المللی هواپیمایی "لو بورژه" در فرانسه به سر می برد، در چند سخنرانی و مصاحبه دیگر با رسانه های همگانی فرانسه و محافل آن کشور در عین سخن گفتن درباره روند صلح با فلسطینیان، به آشوبگری های حکوت ایران در منطقه نیز اشاره کرد و خطرات اتمی شدن حکومت ایران را برشمرد.

وی امروز (دوشنبه) گزارشی را نادرست خواند که در آن گفته شده بود که نخست وزیر اسرائیل بخشی از اختیارات او را در مورد تصویب و یا ممنوعیت ساخت و ساز در آبادی های اسرائیلی نشین سلب کرده است و گفت که این خبر درست نیست.

/////////////////////


سخنرانی امروز بشار اسد: هم چوب تهدید، هم قول دوباه اصلاحات

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- بشار اسد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نطقی که بیش از یک ساعت ادامه یافت، همان ادعاهای حکومت ایران را در مورد ماهیت خیزش مردمی در سوریه بازگو کرد – ولی در عین حال وعده داد که در ماه های آینده برخی اصلاحات را عملی خواهد ساخت. ولی رئیس جمهوری سوریه از سرکوب مردم کشور خود ابراز ندامت نکرد و درباره برادرش ماهر اسد که مسؤول اصلی کشتار بیش از یک هزار نفر از مردم سوریه بوده سخنی نگفت – و این در حالی که نخست وزیر ترکیه از او خواسته بود برادرش را از فرماندهی نیروهای سرکوبگر برکنار کند و کشتار را متوقف سازد.

آقای رجب طیب اردوغان به اسد اولتیماتوم داده که اگر چنین نکند، از ادامه پشتیبانی ترکیه محروم خواهد گردید.

آگاهان می گویند در حالی که حکومت ایران به طرفداری از اسد ادامه می دهد و در کشتار و سرکوب مردم سوریه او را یاری می بخشد، اردوغان با در پیش گرفتن رویکرد حمایت از مردم سوریه، جای پای ترکیه را در نظام آینده سوریه مستحکم می کند، ولی حکومت ایران مورد تنفر فزاینده سوری ها قرار گرفته و احتمال می رود به علت شرکت در کشتار مردم سوریه، در رژیم آینده آن کشور جایگاهی نداشته باشد.

بشار اسد در سخنان خود، با نادیده گرفتن خواست های برحق مردم سوریه، که از چهل سال حکومت دیکتاتوری در کشورشان جانشان به لب رسیده و خواهان پایان بخشیدن به این وضع هستند، ادعا کرد که خیزش مردمی در سوریه را "بیگانگان" هدایت می کنند.

در همین حال، در جریان عملیات ارتش سوریه در شهر مرزی "جسر الشغور" 120 تن از سربازان به دست مردم معترض به قتل رسیدند – ولی ادعای اسد دایر بر این که اعتراض مردمی در آن کشور توسط بیگانگان به راه افتاده، و آن ها اسلحه و پول از خارج دریافت می کنند بی اساس است.

بشار اسد ادعا کرد که با عوامل مختلف اوپوزیسیون وارد گفتگو شده تا اصلاحاتی را که وعده داده بود عملی سازد. ولی آشنایان امور سوریه این سخنان رئیس جمهوری را جدی نمی گیرند.

آقای اردوغان تنها شخصیت غیرسوری نبود که از بشار اسد خواستار انجام فوری اصلاحات گردید: ویلیام هیگ، وزیر خارجه بریتانیا نیز روز گذشته (یک شنبه) گفته بود که رئیس جمهوری سوریه یا باید اصلاحات را هرچه زودتر انجام دهد و به مردم سوریه آزادی های اساسی اعطا کند، و یا از قدرت پائین آید.

وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) در بروکسل گرد آمده اند و اوضاع سوریه یکی از مسائل مورد بحث آنان می باشد.

//////////////////////


تظاهرات گسترده ملت سوریه لحظاتی پس از پایان نطق بشار اسد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- دقایقی پس از پایان سخنرانی پرزیدنت بشار اسد تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف سوریه از سر گرفته شد.

شبکه تلویزیونی "الجزیره" گزارش داد که همزمان با پایان سخنرانی، هزاران نفر از آوارگانی که در ترکیه پناه گرفته اند، در اردوگاه های نزدیک شهر "خاتای" علیه رییس جمهوری و سخنرانی او به تظاهرات پرداختند و خواهان برافتادن او شدند.

همچنین در چند شهر دیگر سوریه و از جمله دمشق، مردم به خیابان ها آمدند و به سر دادن شعارهای اعتراضی پرداختند.

همچنین در شهر بندری "لاذقیه" تظاهراتی رخ داد.

////////////////////////////


وحیدی آمریکا را تهدید کرد: «عاقل باشید»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در حالی که آقای رابرت گیتس، وزیر دفاع ایالات متحده روز گذشته (یکشنبه) حکومت ایران را به ارسال اسلحه برای گروه های خشونت طلب شیعه در عراق متهم کرده بود، و گفته بود که کاخ سفید و دولت عراق در حال فعالیت برای محدود کردن این تهدید هستند، وزیر دفاع حکومت ایران بار دیگر خواهان خروج فوری نیروهای آمریکایی از منطقه شد.

سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در گفتگویی با "ایرنا"، حتی آمریکایی ها را تهدید کرد و به آنها هشدار داد که به گفته او "عاقل باشند" و با استقرار پایگاه های دائمی در افغانستان، «خود را با یک دردسر بلند مدت» مواجه نکنند.

/////////////////////////////


ادعای مقام ارشد گلستان: زنان، خودشان عامل تجاوز هستند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- رییس کل دستگاه قضایی در استان گلستان گفت که زنانی که به آنها تجاوز شده است، خود مقصر بوده اند.

این در حالی است که امروز (دوشنبه) جزئیاتی از دو تجاوز جنسی دیگر به دو دختر، این بار در استان گلستان، در شمال شرق ایران منتشر شد که در جریان یکی از این تجاوزها، دختر قربانی به قتل رسیده است.

در مورد دوم نیز، گروهی از مردان، به یک دکتر جوان که در درمانگاهی در آن استان کار می کرده حمله و به او تجاوز کرده اند.

////////////////////


امروز نیز روز ایران بدون اعدام شب نشد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در ایران، سه تن دیگر در ملاءعام اعدام شدند.

به گفته روابط عمومی دستگاه قضایی در استان سیستان و بلوچستان، این سه تن به سرقت و تجاوز جنسی متهم بودند.

همزمان، خبرگزاری حقوق بشر ایران "هرانا" نیز اعلام کرد که در روزهای گذشته، دو نفر نیز در محوطه زندان مرکزی اصفهان به اتهام حمل و خرید و فروش مواد مخدر به دار آویخته شده اند.

این دو نفر، یکی از اهالی زابل و دیگری از اتباع افغان بوده اند.

/////////////////


سخنرانی مریم رجوی در جمع طرفدارانش: «درباره کشتار 8 آوریل تحقیق شود»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در پی حمله دو ماه پیش نظامیان عراق به کمپ اشرف، و کشته شدن ده ها عضو مجاهدین خلق ایران، خانم مریم رجوی، از رهبران مجاهدین خلق، از سازمان ملل خواست تا اقدام فوری برای حفاظت از جان ساکنان اشرف انجام دهد.

رجوی این سخنان را در جمع حدود 15 هزار نفر از هواداران خود که در منطقه ای، در حومه شهر پاریس گرد آمده بودند، بیان کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر