Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۶, دوشنبه

تروریست های "جبهه خلق برای آزادی فلسطین" قرار بود در ایران تعلیم ببینند


تروریست های "جبهه خلق برای آزادی فلسطین" قرار بود در ایران تعلیم ببینند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- سرویس امنیت داخلی اسرائیل "شاباک" امروز (دوشنبه) فاش ساخت که سازمان ترور فلسطینی "جبهه خلق برای آزادی فلسطین" در شهر رام الله مرکز اداری حکومت خودگردان فلسطینی، عملا زیربنای نظامی و تروریستی برپا کرده است.

بنابراین گزارش، ماموران "شاباک" 20 تن از چریک های جبهه خلق را که چند تن از آنها در گذشته به جرم عملیات تروریستی در زندان اسرائیل بوده اند، دستگیر کرده است.

بازداشت شدگان در بازجویی ها گفته اند قصد داشته اند سربازان اسرائیلی را بربایند و با به دست آوردن جنگ افزار به سوی آبادی های اسرائیلی نشین و یا سربازان در حومه شهر رام الله و اورشلیم تیراندازی کنند و در محله های یهودی نشین شهر اورشلیم بمب کار بگذارند.

چریک های "جبهه خلق برای آزادی فلسطین" به منظور تامین هزینه فعالیت های تروریستی خود همچنین قصد داشتند یک زمین دار فلسطینی را بربایند و پول هنگفتی جهت آزاد ساختن او مطالبه کنند.

این تروریست ها گفتند که با ستاد فرماندهی جبهه خلق در سوریه ارتباط داشته اند ویکی از آنها قرار بوده برای کارآموزی رهسپار حکومت اسلامی ایران شود.

-----------------------------------


اسرائیل به نیروی دریائی اختیار داد که حتی با توسل به زور جلوی کشتی های متجاوز را بگیرد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- نیروی دریایی اسرائیل امروز (دوشنبه) از کابینه سیاسی – امنیتی اختیار گرفت که حتی با توسل به زور نگذارد کشتی های خارجی که با شعار "ناوگان آزادی غزه – 2" قصد شکستن محاصره دریائی – نظامی نوار غزه را دارند به هدف خود برسند.

اسرائیل از پیش به برنامه ریزان حرکت کشتی های ظاهرا حامل "کالاهای بشر دوستانه" اطلاع داده که اگر از حرکت به سوی نوار غزه خودداری کنند می توانند بار خود را در بندر اسرائیلی "اشدود" و یا بندر مصری "العریش" تخلیه کنند و آنگاه ترتیبی داده خواهد شد که این کالا مستقیما و با کامیون به نوار غزه برده شود.

برنامه ریزان حرکت کشتی ها در کنفرانس خبری در آتن گفتند دست کم ده کشتی در حرکت به سوی غزه شرکت خواهند داشت و 9 کشتی از یونان و کشتی دهم از محل دیگری حرکت می کنند و در روز پنجشنبه یا جمعه در قلب دریا به هم می پیوندند و بین سی تا 50 روزنامه نگار نیز در این کشتی ها خواهند بود.

------------------------------------

دادگاه بین المللی لاهه قذافی را جنایتکار جنگی خواند و حکم بازداشت او را صادر کرد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل دادگاه بین المللی لاهه علیه معمر قذافی حاکم لیبی، حکم بازداشت صادر کرد.

قذافی متهم است که به جنایات ضد بشری در میان شهروندان لیببایی دست زده است. افزون بر خود معمر قذافی برای پسرش سیف الاسلام و رییس اداره اطلاعات تحت فرمان وی عبدالله السنوسی نیز قرار بازداشت بین المللی صادر شده است.

رییس جمهوری فرانسه، پرزیدنت نیکولا سرکوزی امروز (دوشنبه) دوباره از قذافی خواست ریاست جمهوری را رها کند و گفت: قذافی خوب می داند که برای آنکه صلح و امنیت به کشورش باز گردد چه باید بکند – و افزود: او 41 سال حکومت دیکتاتوری داشته و اکنون زمان آن فرا رسیده که از خودکامگی دست بردارد، حکومت را رها کند و اجازه دهد مردم لیبی از یک حکومت مردمسالار برخوردار گردند.

به زودی علی خامنه ای و سران دیگر جنایتکار حکومت جنون اسلامی نیز از سوی دادگاه بین المللی لاهه تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

------------------------------

دویست تن از رهبران اوپوزیسیون سوریه، در گردهمآئی دمشق به رایزنی پرداختند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل با اخذ اجازه از دولت سوریه، 200 تن از مخالفان حکومت بشار اسد در دمشق گرد هم آمدند و در زمینه برقراری دموکراسی در کشورشان از راههای صلح آمیز به بحث و بررسی پرداختند.

اقدام این گروه از مخالفان با اعتراض چند تن از فعالان اپوزیسیون روبرو شده که می گویند این کار به حکومت بشار اسد مشروعیت می بخشد و این در حالی که ماموران اسد همچنان به سرکوب خشونت آمیز مردم سوریه ادامه می دهند.

///////////////////////////////

پرزیدنت صالح می خواهد به یمن بازگردد، ولی مردم یمن میخواهند دو پسرش هم بروند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل با آن که گزارش هایی می رسد مبنی بر این که رییس جمهوری یمن علی عبدالله صالح قصد دارد به زودی از عربستان سعودی به کشورش باز گردد، هزاران شهروند یمنی امروز در شهر صنعا (پایتخت یمن) به تظاهرات پرداختند و خواهان آن شدند که فرزندان علی عبدالله صالح نیز کشورشان را ترک گویند و به پدر خود به پیوندند. دو پسر علی عبدالله صالح فرماندهی نیروهای امنیتی یمن را برعهده دارند.

/////////////////////////////


روزنامه "الشرق الاوسط": پنج تن از افراد حزب الله به قتل الحریری متهم خواهند شد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل روزنامه "الشرق الاوسط " چاپ لندن امروز (دوشنبه) گزارش داد، دادگاه بین المللی ویژه رسیدگی به قتل نخست وزیر اسبق لبنان رفیق الحریری، قصد دارد پنج تن از اعضای حزب الله را به قتل الحریری متهم کند و از دولت لبنان بخواهد از آنها بازجویی به عمل بیآورد.

بر پایه خبرهای رسانه ای به نقل از منابع مطلع
کیفرخواست ترور رفیق حریری با متهم کردن 5 عضو حزب الله به زودی صادر خواهد شد
دبی-العربیه.نت
دادگاه بین المللی ویژه ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان به زودی در خواست تحقیق از پنج عضو حزب الله لبنان که آن ها را به دست داشتن در ترور متهم کرده، تسلیم دولت این کشور خواهد کرد.

رفیق حریری سال 2005 در انفجار مهیبی در مرکز بیرون پایتخت لبنان به همراه 22 تن از همراهان خود کشه شد.

روزنامه فرا منطقه ای "الشرق الاوسط" چاپ لندن با اعلام این خبر به نقل از "منابع مطلع" خود افزود که این منابع تاکید کرده اند، نام این پنج متهم برای مدت زمان محدودی محرمانه خواهد ماند و پس از آن هویتشان فاش خواهد شد.

در مورد زمان این اقدام منابع یادشده گفتند که انتظار دارند در دو روز گذشته نام های متهمان به دولت لبنان تسلیم شده باشد و هویت آن ها نیز در آینده بسیار نزدیکی فاش خواهد شد.

از سویی شکیب قرطباوی وزیر دادگستری لبنان داشتن هرگونه اطلاعاتی در این باره را رد کرد.

اطلاعات منتشر شده در روزنامه "الشرق الاوسط" با گزارش روزنامه "الحیاة" چاپ لندن در این خصوص همراستا شد. "الحياة" خبر داده است که کیفرخواست دادگاه بین المللی به زودی صادر خواهد شد.

این در حالی است که نهادهای رسمی لبنان هنوز اطلاعی از زمان صادر شدن کیفرخواست ندارند و به هیچ مسئول دولتی نیز در این باره اطلاعی داده نشده است.
"الحياة" به نقل از یک مقام مسئول در پاریس نوشته است که دستگاه قضایی لبنان بر پایه پروتوکل، متن کیفرخواست دادگاه بین المللی را دوشنبه یا سه شنبه تحویل خواهد گرفت. این خبر با تاکید منابع فرانسوی در باره صدور کیفرخواست در این هفته مطابقت دارد.

این خبرهای منتشر شده از سوی منابع بین المللی با سفر ناگهانی قضات لبنانی عضو دادگاه بین المللی همزمان شده است.

الحياة" در این باره نوشت که قضات لبنانی اصلی و علی البدل دادگاه بین المللی ویژه ترور رفیق حریری بیروت را به سوی یکی از کشورهای اروپایی و سپس به لاهه مقر دادگاه ترک کردند.

منابع لبنانی می گویند که سفر قضات اقدامی پیشگیرانه و برای تامین امنیت شخصی آنهاست. همچنین دور کردن آن ها از لبنان مهم است تا از پیامدها و واکنش های مرتبط با مضمون کیفرخواست در امان بمانند .

//////////////////////////////////////

تعهد نظامیان مصر: پس از انتخابات پارلمانی، حکومت را به غیرنظامیان تحویل خواهیم داد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل رییس شورای عالی نظامی مصر که عملا رهبری کشور را پس از حسنی مبارک برعهده گرفته اعلام داشت به زودی حکومت را به غیرنظامیان تحویل خواهد داد.

تظاهرات طرفداران و مخالفان قانون اساسی جدید مراکش که از اختیارات پادشاه می کاهد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل هزاران نفر در کشور مراکش به طرفداری و یا مخالفت با قانون اساسی جدید کشورشان که از سوی پادشاه سلطان محمد ششم ارائه شده تظاهرات کردند.

به دستور ملک محمد ششم قانون اساسی جدید قرار است به همه پرسی مردم گذاشته شود و به موجب آن اختیارات نخست وزیر افزایش می یابد و پادشاه همچنان در پست خود می ماند و رهبری کشور و فرماندهی کل ارتش را برعهده خواهد داشت و سفیران مامور خدمت در کشورهای دیگر را تعیین خواهد کرد.

مخالفان، قانون اساسی جدید را جوابگوی همه خواسته های خود تلقی نمی کنند.

هر بازرگان اسرائیلی که با ایران معامله کند، مجازات خواهد شد و سودش مصادره می شود

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل - کمیته قانونگزاری "کنست" (پارلمان اسرائیل) مقرراتی را تصویب کرد که به موجب آن هر شهروند اسرائیلی که با رژیم خصم (که در اینجا منظور حکومت اسلامی ایران است) رابطه بازرگانی برقرار کند مجازات خواهد شد.

به موجب مقررات تصویب شده، رابطه بازرگانی با دشمن نه تنها جرم محسوب می شود، بلکه سود بازرگانی حاصل شده نیز ضبط خواهد گردید.

"شوکی فریدمن" رییس کمیته گسترش تحریم ها علیه حکومت ایران در دفتر نخست وزیری اسرائیل، به هنگام بررسی در کمیته گفت: مقررات فعلی دنباله تصمیم دولت در روز گذشته (یکشنبه) پیرامون گسترش تحریم های اقتصادی علیه حکومت ایران است.

وزیر خارجه حکومت تروریست پرور اسلامی ایران، اسرائیل را "ام الفساد" نامید

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- وزیر خارجه حکومت اسلامی ایران که شغل او ایجاب می کند موازین ادب و احترام در اظهارات دیپلماتیک را رعایت کند، در سخنانی واژه هایی را به اسرائیل نسبت داد که تنها در لیاقت حکومت دینی ایران است. علی اکبر صالحی در یک مصاحبه تلویزیونی به پیروی از دهان گشادگی های احمدی نژاد، درباره اسرائیل گفت: "رژیم صهیونیستی ام الفساد و نمادی از تروریسم دولتی محسوب می شود".

یادآوری می شود که سازمان های حقوق بشر و سرویس های اطلاعات خارجی بسیاری از کشورها، حکومت اسلامی ایران را کانون اصلی تروریسم بین المللی و ام الفساد می دانند که پایه گذار حزب الله لبنان و یاری رسان حماس و همچنین سرپرست سازمان های آدم کشی دیگری در منطقه جهان است.

حکومت ایران در روزهای اخیر با برگزاری یک کنفرانس نمایشی به نام "مبارزه جهانی با تروریسم"، از جمله پذیرای عمرالبشیر فرمانروای جنایتکار سودان بود که دست او تا مرفق به خون مردم سیاه پوست سودان آغشته است و حکومت ایران نیز در آن کشتارها نقش فعال داشته است.

دادگاه بین المللی علیه عمر البشیر به اتهام جنایات جنگی قرار بازداشت بین المللی صادر کرده است.

علی اکبر صالحی دوباره به تقلید از خامنه ای و دیگران خیزش مردمی در برخی کشورهای عرب را برگرفته از انقلاب دینی 32 سال پیش در ایران توصیف کرد، ولی به خیزش مردم سوریه که خواهان برافتادن رزیم بشار اسد هستند اشاره ای نکرد.

صالحی که درگذتشه رییس آژانس اتمی ایران بوده است در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که نیروگاه اتمی بوشهر سه ماه دیگر راه اندازی شود.

این نیروگاه قرار بود حدود 15 سال پیش آغاز به کار کند، ولی راه اندازی آن هربار به بهانه ای به تعویق افتاده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر