Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۸, چهارشنبه

آیا زمان آن نرسیده که این همه خرافات گوییها را مورد بررسی قرار بگیرد؟ دروغ آیا خوردن گوشت خوک حرام است یا انسان کشی . سر بریدن انسانها حرام است؟



آیا زمان آن نرسیده که این همه خرافات گوییها را مورد بررسی قرار بگیرد؟ دروغ آیا خوردن گوشت خوک حرام است یا انسان کشی . سر بریدن انسانها حرام است؟
آخوند دروغ و گناه گناه کار کسی است که انسانهای دیگر را آزار و اذیت کند و اعدام کند فقط به این خاطر که همفکر آخوند نبوده است؟
آخوند یعنی چرند و پرند گو یعنی اغراقگو یعنی جنون تخیلی از نوع جنون دروغگویی و اغراقگویی.

//////////////////////////////////////////////

خطاب به رسانه های بی بی سی ، صدای آمریکا و رادیو فردا

اعتصاب غذای 4 زندانی سیاسی کورد ، زندانیان سیاسی کورد و گمنام

کمال شریفی وارد 35 روز اعتصاب خود شد و سه زندانی سیاسی دیگر به نامهای النور خضری ،کامران شیخی و سید ابراهیم سید وارد 27 روز اعتصابشان شدند اما باز هم متاسفانه مجامع مدعی حقوق بشر و گروه ها و طیفهای سیاسی با بی تفاوتی کامل در این مورد سکوت کرده اند در راس رسانهای بی بی سی ، صدای آمریکا و رادیو دریغ از گذاشتن یک خبر از زندانیان سیاسی کوردی که بیش از یک ماه است دست به اعتصاب عذا زده اند.
كمال شریفی‌ در سى ام روز اعتصاب غذای خود در زندان میناب با مشکلات شدید جسمی مواجه شده است و برای دریافت کمک های پزشکی به بهداری زندان منتقل شده .ایشان در اعتراض به وضعیت زندان از 30 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است
بیش از 26 روز است که سه زندانی سیاسی کرد به نامهای النور خضری ،کامران شیخی و سید ابراهیم سید ، در اعتراض به شرایط نگهداری شان و این که در میان زندانیان عادی با جرایمی همچون تجاوز به عنف، قتل و قاچاق مواد مخدر دارند از 26 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده اند.
ما جمعی از مدافعان حقوق بشر ، روزنامه نگاران ، فعالان سیاسی و مدنی از تمامی نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر و بخصوص این سه رسانه فارسی و دیگر رسانه های فارسی زبان میخواهیم که در این مورد سکوت نکنند و بر این باوریم که فعالین سیاسی و مدنی سرمایه های گرانبهای امروز و فردای ملت ما هستند براین اساس حمایت و پیشتیبانی همه جانبه از آنان و خانواده هایشان وظیفه ی ملی و انسانی تمامی وطنخواهان است. آزادی ما و سرزمینمان در گرو بودن آنان و رهاییشان از بند استثمار و استعمار است بدین دلیل سکوت ما جور بر یاران و یاری به استمرار و بقای ستم و ستمگریست



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر