Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۲۴, سه‌شنبه

مادر داغدار .فرزاد کمانگر و مادر محمد و عبدالله فتحی



مادر داغدار .فرزاد کمانگر و مادر محمد و عبدالله فتحی
صدای رسای مادران داغدار
مادر شهید راه آزادی فرزاد کمانگر
و مادر شهیدان راه آزادی محمد و
عبدالله فتحی که هر دو با
یک درد گرفتار هستنداما آنچه دردناکتر است
رژیم جنون اسلامی هنوز
جنازه 5 شهید کرد را
تحویل نداده است
به خانواده هایشان
که در 19 اوردیبهشت
سال گذشته
توسط جلادان جنون اسلامی
به شهادت رسیدند
مرگ بر اصل ولایت فقیه مرگ بر رژیم
جنون اسلامی زند باد آزادی
با تشکر ساموئیل کرماشانی
از همینچا میخواهم هم از سیمای آزادی
تشکر کنم و هم از زن مبارز و شجاع
مینو همتی خیلی تشکر کنمواقعا جای قدردانی است


------------------

شکستگی دست یک زندانی سیاسی در زندان مرکزی سنندج
نعمت اسحاقی زندانی سیاسی کرد در زندان مرکزی سنندج که هفته پیش از طرف ماموران این زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود از ناحیه دست دچار شکستگی شده و تنها در بهداری زندان مورد مداوای ابتدائی قرار گرفته است.
“نعمت اسحاقی” که در تاریخ ۱۳۸۸/۹/۱۳ در شهر کامیاران توسط اداره اطلاعات این شهر دستگیر شده بود، از سوی دادگاه انقلاب سنندج به اتهام همکاری با یکی از احزاب اپوزیسیون در


------------------------------------------







مرتضی درویش در دایره قرمز سمت راست

از اعضاء سپاه قدس که با قاسم سلیمانی همکاری نزدیک داشت با انتصاب برادر قاسم سلیمانی به سمت مدیر مدیر کل زندانهای استان تهران وی را ابتدا به سمت معاونت قضائی استان و بعد به عنوان معاون مدیر کل منصوب کرد مرتضی درویش از طراحان و کنترل کننده های جنگ ویژه و شکست روحی و فضا سازی برای زندانیان سیاسی است بسیاری از قتله و تجاوزه به زندانیان توسط وی با همکاری سالارکیا معاون دادستان در امور زندانها انجام میگردید عکس مربوط به بازدید معاون دادگستری روسیه ز زندانهای تهران میباشد و با مسئولان ک گ ب.
--------------------------------------

اولین سفر مقام ارشد اسرائیلی به مصر، پس از سقوط مبارک

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- روزنامه اسرائیلی "معریو"سه شنبه نوشت که برای نخستین بار از هنگام سقوط پرزیدنت حسنی مبارک در مصر، معاون وزارت خارجه اسرائیل از آن کشور دیدار کرده و با مقامات دولت قاهره گفتگوهایی را انجام داده است.

روزنامه اسرائیلی "معریو" که این خبر را انتشار داده نوشت: دیدار آقای دنی ایالون از مصر به صورت محرمانه انجام گرفته و وی در زمینه های مختلف و از جمله اتحاد فتح و حماس، گشایش گذرگاه مرزی رفح، انتقال گاز مصر به اسرائیل که از چند روز پیش دوباره آغاز شده و روابط دو کشور با مقامات مصری گفتگو کرده است.

اسرائیل از تحولات اخیر در مصر و به ویژه قدرت گیری گروه "اخوان المسلمین" در انتخابات آینده و نزدیکی دولت مصر به حکومت اسلامی ایران و حماس نگران است و از آن بیم دارد که صلح دو کشور به خطر بیافتد.

درهمین حال، روزنامه های مصری روز سه شنبه به گزارش های ضد و نقیض در مورد "ایلان گراپل" فردی که در آن کشور به اتهام جاسوسی برای اسرائیل دستگیر شده، ادامه دادند.

-------------------------------


رییس ستاد کل ارتش اسرائیل: "خاورمیانه آبستن بحران"

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- رییس ستاد کل ارتش اسرائیل، ژنرال بنی گانتس، امروز با توجه به تحولات جاری در کشورهای عرب و از جمله سوریه تاکید کرد: خاورمیانه در حال تغییر و آبستن حوادث احتمالی است و لذا اسرائیل و ارتش آن باید خود را با وضعیت جدید تطبیق دهند.

او افزوده و گفت: ارتش باید برای رویارویی با هرگونه رخداد و بحران احتمالی کاملاً آماده باشد.
------------------------------

هشدار تلویحی ایران به آمریکا: در سوریه دخالت نظامی نکنید

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- دولت ایران روز سه شنبه به آمریکا نسبت به احتمال دخالت نظامی در سوریه و تکرار سناریویی شبیه لیبی، این بار در قبال سوریه، هشدار داد و مدعی شد که «آمریکا اجازه دخالت نظامی در سوریه را ندارد».

رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه با دادن این هشدار غیرمستقیم به آمریکا در مورد سوریه گفت: «اقدام احتمالی آمریکا در وارد شدن به سوریه، افتادن آن کشور به صحنه ای است که تبعات سنگینی برای آمریکا دارد».

یادآوری می شود روز یکشنبه، یک سایت سوریه ای فاش کرده بود که جمهوری اسلامی ایران به ترکیه نیز نسبت به احتمال دخالت نظامی در سوریه هشدار داده و گفته بود که در آن صورت، ایران از سوریه دفاع خواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست آیت الله علی خامنه ای، تنها از خیزش ها در کشورهایی دفاع می کند که حاکمان آنها هم پیمان یا همراستا با غرب بوده اند.

به دستور رهبران ایران، جمهوری اسلامی در کنار حاکمیت سرکوبگر سوریه ایستاده و کشتار گسترده ملت سوریه به دست ماموران مسلح و نیروهای ارتش سوریه را، از راههای مختلف مورد حمایت قرار داده است.

در حالی که رژیم ایران خود به شدت گزینشی رفتار می کند و شیعیان تظاهر کنندۀ بحرینی یا مردم یمن را آزادیخواه می داند اما خیزش مردم سوریه را به چشم یک "توطئه" می نگرد، سخنگوی وزارت خارجه ایران روز سه شنبه مدعی شد که این آمریکا است که «با کشورها گزینشی رفتار می کند».

در همین حال، سخنگوی وزارت خارجه ایران نگفت که اگر در نتیجه بردن پرونده جنایت های سوریه در شورای امنیت کار سرانجام به دخالت نظامی بکشد، ایران چه اقدام عملی از خود نشان خواهد داد!

-----------------------------

سفیر رژیم جهل و جنون ایران در لبنان: می خواهند به "مقاومت" ضربه بزنند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، آقای غضنفر رکن آبادی، روز سه شنبه در لبنان ضمن دیدار با رهبران گروه های تروریستی فلسطینی، ادعا کرده گفت آمریکا و اسرائیل در پشت پردۀ رخدادهای سوریه قرار دارند.

آقای رکن آبادی که سخنانش را خبرگزاری فارس منتشر کرده، به ابوعمار رفاعی، نماینده ارشد جهاد اسلامی فلسطینی گفت: «آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند با ایجاد فتنه در سوریه ضرباتی بر محور مقاومت وارد کنند».

گفتنی است: "محور مقاومت" در چشم ایران، سوریه و تروریست های فلسطینی و لبنانی، هم پیمانی این عوامل شرور علیه اسرائیل است.

//////////////////////

شمار گریختگان "جسرالشغور" به ترکیه به 8500 نفر رسید

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در سوریه روز سه شنبه کشتار مردم بیگناه ادامه داشت و دست کم شش نفر دیگر در اثر تیراندازی به قتل رسیدند.

تانک های ارتش سوریه روز سه شنبه وارد یک شهر دیگر و چندین روستا در حومه شهر "جسرالشغور" شدند و اعلام گردید شمار افرادی که تا کنون به ترکیه گریخته اند به 8500 نفر بالغ شده که اکثر آنها از شهر "جسرالشغور" هستند.

هلال احمر ترکیه برای پناهجویان سوری چهار اردوگاه از خیمه برپا کرده .

ایالات متحده شامگاه دوشنبه بار دیگر خشونت از سوی رژیم بشار اسد علیه مردم سوریه را مورد نکوهش قرار داد و از او خواست با مخالفین خود وارد گفتگو شود و قدرت خود را به دیگران منتقل کند.

////////////////////////

شدید انتقادهای داخلی در آمریکا از سکوت اوباما در قبال فجایع سوریه

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- رقبای سیاسی پرزیدنت باراک اوباما، اکنون از وی می پرسند که چرا مانع از کشتار مردم در سوریه نمی شود و می پرسند مرگ سوریه با لیبی تفاوتی دارد.

غرب در پی خیزش مردمی در لیبی و آغاز کشتار شهروندان توسط معمر قذافی و ارتش او، نسبت به این امر واکنش فوری نشان داد و علیه حاکم لیبی وارد عمل شد که همچنان ادامه دارد.

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به منتقدان تاکید کرد که دولت پرزیدنت اوباما از بشار اسد خواسته جلوی خشونت در کشورش را بگیرد و همچنین این خشونت ها را محکوم دانسته است.

آخرین نظرسنجی هایی که در ایالات متحده انجام شده، نشان می دهد که اکثریت ملت آمریکا خواهان عقب نشینی نیروهای کشورشان از افغانستان هستند و همین امر موجب گردیده که پرزیدنت اوباما حمله نظامی به سوریه را مورد بررسی قرار نمی دهد.

/////////////////////

هشدار مصر انقلابی به ایران: خلیج فارس، عمق استراتژیک مصر

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- وزیر خارجه مصر، آقای نبیل العربی بار دیگر به حکومت ایران هشدار داد که نباید در امور داخلی امیرنشین های جنوب خلیج فارس دخالت کند و گفت که امنیت امیرنشین ها، "خط قرمز" سیاست خارجی دولت قاهره است.

آقای العربی این سخنان را شامگاه دوشنبه در گفتگویی با تلویزیون "العربیۀ" بیان کرد و گفت که این دیدگاه دولت قاهره را "به روشنی و بی پرده" به مقامات حکومت ایران نیز انتقال داده است.

سران کشورهای عرب، به ویژه سران امیرنشین های حوزه خلیج فارس با نگرانی به روابط تهران – قاهره نگاه می کنند و می گویند که در صورت برقراری این روابط ، دولت مصر با دور شدن از بلوک کشورهای عرب، نزدیکی بیشتری به جمهوری اسلامی پیدا خواهد کرد که همین امر می تواند موجب تضعیف امنیت امیرنشین ها شود.

////////////////////////

مقام ارشد ایران: «عواقب ویروس استاکس نت بررسی شود»

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- معاون دبیر شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی، آقای علی باقری خواهان تحقیق آژانس بین المللی انرژی اتمی، درباره نفوذ ویروس کامپیوتری "استاکس نت" به تاسیسات اتمی ایران شد – این در حالی است که مقامات رسمی حکومت اسلامی، پیشتر مدعی شده بودند که این بدافزار رایانه ای هیچ آسیبی به تاسیسات اتمی حکومت وارد نکرده است.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی، آقای حسن غفوری فرد روز دوشنبه گفت که وضعیت نیروگاه بوشهر حتی از سه ماه پیش خود نیز عقب تر است.

تنش تهران – لندن تشدید شد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- یک روز پس از آنکه دولت بریتانیا با ابراز "نگرانی عمیق" از سرکوب معترضان در ایران، خواهان آن شد که حکومت اسلامی همه دستگیر شدگان دومین سالگرد انتخابات جنجالی ریاست جمهوری را آزاد کند، یک عضو پر نفوذ مجلس شورای اسلامی در واکنش به این درخواست دولت لندن، مدعی شد که "بریتانیا همواره منافع ایران را تهدید کرده است" وخواهان "برخورد" با آن کشور شد.

شیخ حسین ابراهیمی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که آن کمیسیون طرحی را به هیئت رییسه مجلس ارائه کرده، که در آن به گفته او "نقش انگلیس در فتنه 88" بر ملا شده است.

همزمان، گزارش هایی منتشر شد که بر اساس آنها، هدی صابر، روزنامه نگار زندانی، پیش از سکته قلبی به شدت مورد ضرب و شتم ماموران زندان قرار گرفته بود.

نام "خمینی شهر" با "تجاوز" به زنان در اذهان ایرانیان گره خورد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل- در حالی که با گذشت روزها از ماجرای هولناک تجاوز دست کم چهارده نفر لباس شخصی و ماموران حکومت به زنان و دختران در یک باغ خصوصی در شهر خمینی شهر، اکنون همه مقامات ایران درستی این گزارش را تایید می کنند، نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ایران مدعی شده است که چرا خبر تجاوز به رسانه ها درز کرده است، و ادعا کرده است که "رسانه ای کردن این حادثه، قبح عمل را از بین می برد".

محمد جواد ابطحی روز سه شنبه در نطق خود در مجلس گفت: متاسفم که رسانه ها و مطبوعات به طور گسترده و بی سابقه در ماه رجب به این حادثه پرداخته اند.

او تنها برای آنکه در ماه رجب این خبر در رسانه ها فاش شده، دل سوزی کرده اما برای اینکه دهها زن و دختر حتی یک زن باردار در برابر چشم شوهران و بستگانشان بارها در طول یک روز مورد تجاوز قرار گرفته اند، دل نسوزانده است.

مردان خمینی شهر و مردم این شهر از این فاجعه عزادار شده اند زیرا نام شهرشان از این به بعد به عنوان محلی که مردانشان دست بسته به گروگان برده شدند و زنانشان در برابر مردان مورد تجاوز قرار گرفتند، در اذهان ایرانیان ثبت خواهد شد و هر بار که کسی بگوید خمینی شهر، کلمه تجاوز نیز با آن ذکر خواهد شد.

اکنون برخی مردم شهر می گویند حتی نام خمینی شهر- یعنی شهر تجاوز شده، توهین و لکه ننگ بزرگی برای نام و یاد آیت الله خمینی، بنیانگزار نظام نیز هست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر