Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۲۴, سه‌شنبه

به این زودی تاسیس شبکه تلویزیونی انترنتی برای مقابله با تنگ نظری و کوته فکری سیاسی و مذهبی


به این زودی تاسیس شبکه تلویزیونی انترنتی برای مقابله با تنگ نظری و کوته فکری سیاسی و مذهبی
برای مقابله با تنگنظری رسانهای کردستانی که هر یک متعلق به حزب و یک ایدئولوژیک خاصی میباشند و بعضی از نویسندگان را تحریم میکنند ما میخواهیم از توان فکری خویش استفاده کنیم که دیگر نیازی به این را نداشته باشیم رسانهای ایدئولوژیکی و تنگنظر به ما اجازه بدهند که در رسانه های آنها ایده ها و تفکر خویش را بیان کنیم.
و از نظر روانشناسی هر حزب و دستجاتی که در چهارچوب یک ایدئولوژی خاص قرار گرفت به عنوان فرقه گرائی و در نهایت به نوعی جنونوارانه اسطوره سازی و کم کم مبدل به نوعی کوته فکری وقشریگری میشود و از نظر ما بعنوان شیخ ودراویش به آنها نگاه خواهیم کرد.
و متاسفانه رسانه های کردی در خارج از کشور همه در زیر زره بین یک ایدئولوژیک خاصی و رهبری خاصی و همه برنامه ها و نوشتها و خبرها بر اساس تفکر کوتاه خویش و در چهارچوب یک فضایی بسته حزبی و ایدئولوژیکی خویش منتشر میشوند.
در این باره منتظر مقاله روانشناسانه ما در باره رسانه های کرد زبان در خارج از کشور باشین. و هر رسانه ای که در چهارچوب یک ایدئولوژیک خاص منتشر بشود به معنای زیربنای یک نظام دیکتاتوری مطلق و سایه ی شوم تک حزبی و کشتار دگر اندیشان و تهدید آنها مبدل خواهند شد. چهارچوب یک تفکر بسته وفضای تاریک یک ایدئولوژیکی خاص بسته به سوی یک بیماری همه گیر جنون آسا فرد پرستی و کوته فکری میرود که خطری بلقوه دارد برای آزادیهای اساسی و آزادیهای فردی

به رسانه آزاد . بدون سانسور خوش آمدین در این راستا هیچ مانعی برای انتشار و منتشر نمودن ایده تفکر اخبار و هرچی که در دل دارید وجود ندارد در این راستا ما بعنوان لیبرالهای کردستان این پیج را راه اندازی نموده ایم فقط برای ابراز عقیده و بیان و ما به آزادی بیقید و بی شرط انسانها باور عمیقی داریم و در ماه آینده من میخواهم یک شبکه تلویزیونی انترنتی راه اندازی کنم که در صورت راه اندازی شبکه تلویزیونی انترنتی دوستان را با خبر خواهیم نمود دوستان و آشنایان خود را به این رسانه آزاد دعوت کنید ما برای دنیای بهتر آزاد تر که همه انسانها بدون هیچ محدودیتی آنچه در جامعه احساس میکنند بهش اعتراض کننذ و باز از دوستان عزیزم میخواهم اگر انتقادی دارند ما را در این راه یاری بدهند با تشکر ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر