Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۲۳, دوشنبه

وزیر خارجه بریتانیا سرکوب در سوریه و ایران را در کنار هم محکوم دانست


وزیر خارجه بریتانیا سرکوب در سوریه و ایران را در کنار هم محکوم دانست

وزیر خارجه بریتانیا، ویلیام هیگ دو رشته اتهام علیه حکومت ایران مطرح ساخت: او از یک سو رژیم ایران را به همکاری با رژیم حزب بعث سوریه در سرکوب مردم آن کشور متهم ساخت و همزمان به مناسبت دومین سالگرد انتخابات تقلبی ریاست جمهوری در ایران، سرکوب مردم معترض ایران را نیز محکوم دانست.

وزارت خارجه بریتانیا در بیانیه ای که منتشر ساخت حکومت ایران را متهم کرد که نه تنها وسائل سرکوب اعتراض در اختیار رژیم سوریه قرار می دهد، بلکه ماموران سرکوبگر سوری را نیز برای خاموش کردن صدای اعتراض آزادیخواهانه مردم آن کشور آموزش می دهد.

ویلیام هیگ در این رابطه گفت: شیوه رفتار حکومت ایران در قبال سرکوبگری ها در سوریه، نمونه کامل دو دوزه بازی در صحنه بین المللی است که از یک سو ادعای آزادی خواهی دارد و از سوی دیگر به حکومت سرکوبگر سوری یاری می رساند.

///////////////////////////////////////////
رژیم ایران از یک راه دیگر دچار شوکه شده بود و در حال سرنگونی بود اما آنچه به رژیم کمک شایانی میکند طرفداران دو حزب به اصطلاح کردستانی مثل کومه له و دموکرات میباشد که به روحی باخته رژیم کمک میکنند و بسویی سفارتخانه های رژیم سرازیر شده اند و بعضی اوقات نیز در خدمت رژیم در می آیند و از راه دیگر به کردستان سفر میکنند و از راه مرز حاج عمران به آسانی به داخل ایران سفر میکنند که کسی از دروغهای شاخدارشان و کردار کثیفشان خبر نداشته باشد.
////////////////////////////////////////////////

نخست وزیر اسرائیل: حکومت ایران باید همچنان از گزینه نظامی نگران باقی بماند

نخست وزیر اسرائیل امروز گفت: جمهوری اسلامی ایران باید از احتمال حمله نظامی به تاسیسات اتمی خود همچنان نگران باشد. در هفته های اخیر گزارش هایی انتشار یافته بود که به موجب آن ها برخی بلندپایگان امور نظامی و امنیتی اسرائیل گفته بودند که انجام چنین حمله نظامی به سود اسرائیل نیست و نباید این کشور به آن دست بزند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در رم که آقای سیلو برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا نیز در آن شرکت داشت، آقای نتانیاهو در پاسخ به این پرسش که آیا اسرائیل همچنان بر این باور است که باید گزینه نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران برقرار باشد گفت: حکومت ایران باید همچنان از این احتمال که گزینه نظامی وجود دارد نگران باقی بماند.

نخست وزیر اسرائیل یادآور شده افزود: تنها باری که حکومت ایران از بیم عملیات نظامی خارجی تصمیم گرفت برنامه های اتمی خود را راکد بگذارد، هشت سال پیش و هنگامی بود که ارتش ایالات متحده وارد عراق شده رژیم صدام حسین را برانداخت.

در آن هنگام حکومت ایران بیم داشت که ارتش آمریکا به ایران نیز حمله کند.

///////////////////////////////////

کمیسیون امور خارجی پارلمان اسرائیل درباره معاملات با ایران به بررسی می پردازد

روز دوشنبه اعلام شد که هیات رییسه "کنست" (پارلمان اسرائیل) تصمیم گرفته موضوع داد و ستد بازرگانی برخی شرکت های اسرائیلی با حکومت ایران را در یک جلسه غیرعلنی کمیسیون امنیت و امور خارجی خود مورد رایزنی قرار دهد.

بحث در این باره هنگامی عنوان گردید که افشاء شد کمپانی کشتیرانی خصوصی اسرائیلی «برادران عوفر» یک نفتکش کوچک را توسط شرکت ثالثی به شرکت کشتیرانی ایران فروخته و همچنین کشتی های باری این کمپانی چند بار در بنادر ایران لنگر انداخته اند.

به دنبال این افشاگری، کمیسیون امور اقتصادی پارلمان اسرائیل مباحثاتی را در این زمینه آغاز کرد – زیرا رژیم کنونی ایران یک دولت خصم از نظر منافع اسرائیل محسوب می شود و به موازات آن، اسرائیل خود را نسبت به اجرای تحریم های اقتصادی بین المللی علیه رژیم ایران مقید می داند.

/////////////////////////////////////////

حکومت ایران بر مجازات آنانی که به اسرائیل سفر کنند می افزاید

حکومت ایران قصد دارد مجازات افرادی را که ممکن است به اسرائیل سفر کنند افزایش دهد.

یک سخنگوی پارلمانی گفت: کلیات طرح شدید سازی مجازات آمد و شد کنندگان به خاک اسرائیل در کمیسیون سیاست داخلی مجلس مورد تصویب قرار گرفته است.

درباره جزییات این طرح خبر بیشتری انتشار نیافته است.

در سال های اخیر شمار بسیار کمی از بیماران ایرانی که از درمان در داخل کشور و یا ممالک دیگر نتیجه ای نگرفته اند، توانسته بودند برای درمان به اسرائیل بیایند. ولی در مورد تعداد دقیق آنان آماری در دست نیست.

///////////////////////////////////

اتهامات وزیر خارجه بریتانیا نسبت به سرکوبگری های ایران، رژیم را خشمناک ساخت

سخنان وزیر خارجه بریتانیا که یک بار دیگر ماموران حکومت ایران را متهم ساخت که در سرکوب مردم آزادی خواه سوریه شرکت دارند، موجب ابراز خشم رژیم در تهران گردید و دوباره قطع روابط سیاسی بین دو کشور مطرح شد.

بریتانیا همچنین حکومت ایران را متهم ساخته که در جریان سرکوبگری های دو سال پیش، برای خاموش کردن صدای اعتراض مردم ایران مرتکب جنایت شده است.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس پاسخ شایسته ای به اتهام پراکنی های انگلیس خواهد داد. او یادآوری کرد که کمیسیون نامبرده طرحی را در مورد قطع روابط دیپلماتیک با دولت بریتانیا تهیه و تصویب کرده است.

علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت و امور خارجی مجلس نیز در ابراز خشم نسبت به سخنان و اتهامات وزیر خارجه بریتانیا گفت: دولت انگلیس با کارنامه سیاه حق قضاوت درباره ملت ایران را ندارد.

////////////////////////////////

ایالات متحده یک شبکه اینترنتی ویژه برای مخالفان حکومت ایران برپا می کند

برخی رسانه های همگانی در حکومت اسلامی ایران از تصمیم ایالات متحده برای برپایی یک شبکه اینترنتی که در خدمت مخالفان رژیم قرار گیرد و فیلترهای برقرار شده را دور بزند، ابراز ناخرسندی کردند.

روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" دیروز (یکشنبه) نوشته بود که ایالات متحده قصد دارد یک شبکه ویژه اینترنتی برقرار کند که حکومت ایران و دیگر دولت های جهان نتوانند آن را متوقف و یا فیلتر کنند، تا مخالفان رژیم ها بتوانند همچنان از طریق اینترنت پیام های خود را برسانند و با پیکارگران دیگر در ارتباط باشند.

////////////////////////////////

مصاحبه مادر شیر دل و شجاع مادر داغدار مادر محمد و عبدالله فتحی که بدست جلادان جنون اسلامی اعدام شدند با سیمایی آزادی مصاحبه ای نموده است و فراخوان برای مقابله با اعدام داده است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر