Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

فراخوانی تائو و مدودیف از ایران برای شفافیت اتمی وهمکاری با آژانس



فراخوانی تائو و مدودیف از ایران برای شفافیت اتمی وهمکاری با آژانس

یک روز پس از آنکه دولت های روسیه و چین، جمهوری اسلامی را فرا خواندند که به گفتگوهای سازنده با 1+5 باز گردد و در جهت از بین بردن ابهامات جهانی بر سر برنامه اتمی اش، گام های اساسی بردارد، سران این دو کشور (روسیه و چین) روز پنجشنبه در مسکو با یکدیگر دیدار کردند و گفته می شود که یکی از محورهای گفتگو بین پرزیدنت هوجین تائو و پرزیدنت مدودیف، نحوه برخورد با برنامه اتمی ایران بوده است.

خبرگزاری "رویترز" در خبری فوری، نوشت که سران دو کشور در دیدار خود، با تاکید بر اینکه ایران باید به مذاکرات با 1+5 باز گردد، گفته اند که استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را حق ایران می داند.

دولت روسیه روز چهارشنبه از ایران خواسته بود با آژانس "برخورد سازنده" داشته باشد.

امیرنشین ها: "از اتم ایران و دخالت هایش عمیقا نگرانیم"

وزیر خارجه روسیه، آقای سرگئی لاوروف، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در آستانه، پایتخت قزاقستان گفت: به عقیده ما، حکومت ایران می توانست همکاری بیشتری با آژانس بین المللی انرژی اتمی و همچنین گروه 1+5 کند، ولی در این زمینه، تا کنون کم کاری کرده است.

امیرنشین های جنوب خلیج فارس ، روز چهارشنبه بار دیگر از

برنامه اتمی ایران "ابراز نگرانی عمیق" کردند.

وزرای خارجه شش کشور عضو شورای همکاری، در پایان نشست روز چهارشنبه خود در عربستان سعودی، با صدور بیانیه ای نوشتند: شورای همکاری خلیج فارس پرونده اتمی ایران را با نگرانی عمیق دنبال می کند.

اما در ادامه تنش میان حکومت ایران و شیخ نشین های عرب، وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، همچنین بار دیگر مداخله جمهوری اسلامی در امور داخلی امیرنشین را محکوم کردند.


-------------------------------------------------------

بنابر خبری که بدستمان رسیده است از راه یک تماس تلفنی از عراق یک هیئت از وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا به عراق اخیرا سفر نموده اند و به وضوح از دولت عراق خواسته اند که بابت جنگ آزاد سازی عراق دولت عراق باید 16 میلیارد دلار به ایالات متحده آمریکا به پردازد و در عین حال از دولت عراق درخواست شده است که به خانواده کسانی که در جنگ آزاد سازی عراق کشته شده اند دولت عراق باید به خانوادهای آنها پول به پردازد منظور سربازان و درجه داران آمریکایی میباشد که در جنگ آزاد سازی عراق کشته شده اند.
و در ضمن از دولت عراق خواسته شده است به طول 35 سال 3 چای نفتی و پالایشگاه نفتی در اختیار ایالات متحده آمریکا قرار بگیرد که مسئولین عراقی اول با این درخواستها اعتراض نمودند اما بعدا
ز اینکه هیئت آمریکایی دولت عراق را به انحلال تهدید نمودند بدون چند و چرا همه درخواستها امضا شد و پذیرفته شد.
اما نام و اسم چاهای نفتی معلوم نشده است و اما به نابر خبرهای ضد و نقیض به احتمال زیاد چای نفتی کرکوک باشد چرا چون هم کردها و هم عربها بر سر کرکوک و نفت کرکوک مشکل دارند و دولت عراق هم بر این اساس این چای مفتی را به ایالات متحده واگذار میکند که تا دیگر کردها ادعاهایشان پس بگیرند.
با تشکر آژانس خبری کردستان
-------------------------------------------------------

جلوگیری از دیپورت و یک جنایت :
دادگاهی در بلغارستان حکم دیپورت امیر سروتی را تایید کرد ،دوستان عزیز با اشتراک این خبر از یک جنایت دیگر که قرار است تا یک هفته دیگر اتفاق بیوفتد جلوگیری کنید ،جان امیر سروتی در خطر است لطفا اطلاع رسانی کنیدشماره تلفن جهت اطلاعات بیشتر : 00359877260539
-----------------------------------------------------------

آیا باند دیگر همکار ایران در کویت کشف شده است؟

روزنامه کویتی "الجریدة" نوشت که ماموران امنیتی در آن امیرنشین، اعضای یک شبکه قاچاق سوخت را بازداشت کرده اند، که وابسته به دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی یکی از کشورهای همسایه بوده اند.

هر چند که "الجریدة" به نام کشور مقصد اشاره ای نکرد، ولی خبرگزاری فرانسه نوشت که بیشترین استفاده از بندر "دوحة"، برای پهلو گرفتن قایق های کوچکی است که به ایران می روند.

----------------------

امیرکویت: برکناری نخست وزیر بخاطر ایران، برخلاف مصالح است

شیخ صباح المحمد الصباح، امیر کویت در واکنش به درخواست های پارلمان آن کشور برای استیضاح و حتی برکناری نخست وزیر، گفت این اقدام نمایندگان برخلاف مصالح ملی کویت است.

گروهی از نمایندگان پارلمان کویت روز چهارشنبه خواهان

آن شدند که نخست وزیر آن کشور، به علت ترجیح دادن روابط با ایران بر روابط با کشورهای عرب استیضاح و برکنار شود.

همزمان، امیر کویت همچنین گفته است که آن امیرنشین، ناآرامی های احتمالی در کویت را «به هیچ وجه تحمل نخواهد کرد».

فراخوان آیین یادبود کشته های 25 تا 30 خرداد دو سال پیش

در حالی که برخی گزارش ها از ایران حاکی است که شامگاه چهارشنبه و در سالروز تظاهرات خونین 25 خرداد 1388، هزاران نیروی امنیتی و لباس شخصی در تهران مستقر شده بودند، گروه های مختلف از مردم دعوت کردند که در آیین های اعتراضی و یادبود کشته شدگان 25 تا 30 خرداد شرکت کنند.

"شورای همآهنگی راه سبز امید" با منتشر کردن نام و نشانی آرامگاه های شماری از کشته شدگان اعتراض های دو سال پیش، از مردم خواست برای یادبود آنان، شامگاه پنجشنبه بر سر مزارشان حاضر شوند.

فردا روزی مهم برای حامیان حقوق بشر ایران: کمیسر ویژه معرفی می شود

شورای عالی حقوق بشر سازمان ملل، روز جمعه، فردا، گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران نوشت که سه نفر برای این پست نامزده شده اند، که فردا یکی از آنها انتخاب خواهد شد.

شورای عالی حقوق بشر سازمان ملل، حدود سه ماه پیش تصمیم گرفت تا پس از سال ها، بار دیگر یک گزارشگر ویژه برای رسیدگی به نقض حقوق انسانی در ایران تعیین کند.

آبرو ریزی دیگری برای مقامات ایران: مد

رک "دکتری" رحیمی بی اعتبار است

وزیر علوم جمهوری اسلامی، آقای کامران دانشجو تقلبی و بی اعتبار بودن مدرک دکترای آقای محمد رضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی نژاد را تایید کرد.

او، در پاسخ به سئوال نمایندگان در مورد میزان اعتبار مدرک معاون اول احمدی نژاد گفت: دانشگاه "بلفورد" که آقای رحیمی مدعی است مدرک خود را از آن گرفته، از نظر وزارت علوم معتبر نیست و مدارک صادر شده از آن نیز، اعتبار ندارد.

وزیر علوم گفت که این دانشگاه مکاتبه ای است و تنها بر اساس تجربه کاری افراد به آنها مدرک می دهد.

احمدی نژاد تهدید شد: یا لجبازی را کنار می گ

ذاری یا با تو مقابله می شود

نماینده آیت الله خامنه ای در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، شیخ علی سعیدی، محمود احمدی نژاد را تهدید به مقابله کرد.

همزمان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، آقای محمد رضا باهنر نیز خطاب به رییس جمهوری اسلامی گفت که باید "خودخواهی"، "لجاجت" و "خود کامگی" را کنار بگذارد و تابع محض ولی فقیه باشد.

یک روحانی برجسته عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شیخ محمد غروی نیز گفت احمدی نژاد فکر می کند که اطرافیانش با عالم غیب ارتباط دارند و همه چیز را می فهمند، که این خیلی بد است.

وقتی رییس کل بانک مرکزی اقتصاد کشورش را به

"ورطه نابودی" می برد

در پی اعلام رییس کل بانک مرکزی ایران، آقای محمود بهمنی مبنی بر اینکه دولت قصد دارد میلیاردها دلار ارز وارد باز کند و نرخ سود بانکی را نیز افزایش دهد تا شاید بتواند بهای ارزهای خارجی را پایین آورد، کارشناسان اقتصادی گفتند که این اقدام ها و تصمیم های خلع الساعة، می تواند اقتصاد ایران را به ورطه نابودی کامل بیاندازد.

در این میان، روز پنجشنبه تایید شد بهای کرایه تاکسی و اتوبوس و مترو در تهران، به زودی بار دیگر افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد منشه امیر به اهدا کننده سه میلیون دلار به موزه لوور

یکی ایرانی ثروتمند و موفق تصمیم گرفت سه میلیون دلار به بخش هنرهای ایرانی در موزه لوور در پاریس هدیه کند.

این مبلغ به موزه امکان خواهد داد توجه بیشتری به آثار باستانی ایران در آن موزه داشته باشد و برای شناساندن فرهنگ و هنر باستان ایران برنامه های جدیدی ترتیب دهد.

به نوشته "روزنامه خبر" در فیس بوک، صفحه ای برای گفتمان اسرائیل و ایران، این فرد ایران دوست "پیر مراد امیدیار" نام دارد که پایه گذار تارنمای خرید و فروش از طریق اینترنت است

و شرکت او، "ای – بی" (E-bay) نامیده می شود و یکی از بزرگ ترین شرکت ها در نوع خود در سراسر جهان محسوب می گردد.

"روزنامه خبر" امروز در مقاله ای به قلم منشه امیر نوشت، برای هزینه کردن این مبلغ، بنیادی به نام مادر پیر امیدوار، خانم الهه میرجلال امیدیار برپا می شود.

امیدیار به خبرنگاران گفت که مبلغ اهدایی، امکان خواهد داد در خارج از چارچوب موزه لوور نیز پژوهش هایی درباره هنر و فرهنگ ایران باستان انجام شود.

"روزنامه خبر" در پایان، ضمن سپاسگزاری از آقای امیدیار به دلیل این خدمتش به فرهنگ ایران، او را دعوت کرد که بودجه ای نیز اختصاص دهد تا به وسیله آن امکاناتی فراهم گردد که به کودکان ایرانی زاده که در خارج از کشور به دنیا آمده اند، زبان فارسی آموزش داده شود. (مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.

//////////////////////////


سازمان فتنه انگیز ترکیه: فردا می گوییم کشتی به غزه می فرستیم یا نه!

علیرغم آنکه در شبانه روز گذشته گزارش های زیادی انتشار یافته بود مبنی بر این که سازمان ترکیه ای IHH در نظر دارد کتشی "ماوی مرمره" را در سفر آینده کاروان کشتی ها به سوی نوار غزه شرکت ندهد، سخنگوی آن سازمان در آنکارا روز پنجشنبه گفت: نظر سازمان در مورد شرکت در عزیمت کاروان جدید کشتی ها به سوی نوار غزه، رو جمعه رسما اعلام خواهد شد.

اسرائیل در هفته های اخیر تلاش گسترده ای را برای جلوگیری از آمدن کشتی های ظاهرا "حامل کالاهای بشر دوستانه" به نوار غزه آغاز کرده و به گفته کارشناسان، این تلاش تا حدی نتیجه داده است و فرانسه در مرحله نخست به مشارکت فعالان تابع خود در سفر آینده در ده روز دیگر به سوی غزه به آنها هشدار داده است، واکنون احتمال لغو حرکت کشتی "ماوی مرمره" نیز با این کاروان مطرح است.

با توجه به این که احتمال می رود ده روز دیگر کاروان کشتی ها با نام "ناوگان آزادی دو" به سوی غزه به حرکت درآید، ارتش و نیروی دریایی اسرائیل از هم اکنون خود را برای رویارویی با هر رخدادی آماده کرده اند و به تمرین چگونگی تسلط احتمالی برکشتی ها در صورت نزدیک شدن آنها به آب های غزه پرداخته اند. ارتش اسرائیل تاکید می کند که هرگز اجازه نخواهد داد کشتی ها محاصره دریایی غزه را لغو کنند.

«برای ترکیه بحران سوریه مهم تر از فرستادن کشتی به غزه است»

آگاهان دیپلماتیک در اسرائیل می گویند اکنون غزه از دید دولت ترکیه، دیگر مانند گذشته دارای اولویت نمی باشد و برای سران ترکیه بحران سوریه اهمیت بیشتری گرفته است.

در دو هفته اخیر، هزاران شهروند سوری به خاک ترکیه گریخته اند و این احتمال هست که هزاران سوری دیگر نیز به این پناهجویان بپیوندند و عملا ترکیه را به پناهگاهی برای خود تبدیل کنند که دولت آنکارا خواهان آن نیست.

برخی ناظران در اسرائیل در این زمینه می گویند: ترکیه از آن بیم دارد که سوریه بخواهد به مناطق کردنشین در شمال ترکیه حمله کند و موجب شود کردهای ترکیه نیز قیام کنند. و لذا دولت آنکارا هم اکنون در کنار آمریکا و اروپا قرار گرفته و خواهان قطع سرکوب ملت سوریه توسط رژیم بشار اسد و اجرای اصلاحات در سوریه است.

ترکیه با توجه به وضع حاضر از آن بیم دارد که اعزام کشتی به سوی نوار غزه موجب شود که توجه جهانی و نیز مردم ترکیه از بحران مهم سوریه به اعزام کشتی ها به غزه معطوف گردد.

رییس جمهوری ترکیه، پرزیدنت عبدالله گول از پیش زمینه را جهت به تعویق افکندن عزیمت کشتی ها و یا ابطال کامل آن آماده کرده است. هم او هم وزیر خارجه ترکیه این هفته گفتند که باید در موقعیت کنونی، نسبت به اعزام کاروان کشتی به سوی نوار غزه بازنگری شود.

-------------------------------------------------------------------

زن کشی قانونی بر اساس آیه های قرآنی

اَلرِّجَالُ قَوَّ مُونَ عَلَى النِّسَآءِ بِمَا فَضَّلَ اللَّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَ بِمَآ أَنْفَقُواْ مِنْ أَمْوَ لِهِمْ فالصَّلِحَتُ قَنِتَتٌ حَفِظَتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللَّهُ وَالَّتِى تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلَا تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ سَبِيلاً إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيّاً كَبِيراً

مردان داراى ولايت بر زنانند از آن جهت كه خدا بعضى از ايشان (مردان) را بر بعضى (زنان) برترى داده (قدرت بدنى، توليدى واراده بيشترى دارند) و از آن جهت كه از اموال خود نفقه مىدهند، پس زنانِ شايسته، فرمان بردارند و نگهدار آنچه خدا (براى آنان) حفظ كرده، (حقوق واسرار شوهر،) در غياب اويند. و(امّا) زنانى كه از سرپيچى آنان بيم داريد، پس (نخست) آنان را موعظه كنيد و(اگر مؤثّر نشد) در خوابگاه از آنان دورى كنيد و(اگر پند وقهر اثر نكرد،) آنان را بزنيد (وتنبيه بدنى كنيد)، پس اگر اطاعت شما را كردند، بهانهاى بر آنان (براى ستم وآزار) مجوييد. همانا خداوند بزرگ
وار و بزرگ مرتبه است.
بر این اساس رژیم رفته گروه یاوران الله را تاسیس نموده برای تجاوز به زنان

رژیم ایران یک گروه بنام یاوران الله را تاسیس نموده است که زیر نظر مستقیم بیت رهبری و این گروه مثل گروه ارشاد است اما
بصورت جداگانه عمل میکند به این گروه که اکثریتشان عراقی تبار ایرانی هم هستند دستور داده شده است در صورت دستگیری زنان بدحجاب به آنها تجاوز کنند این دستور از سوی بیت رهبری صادر شده است این گروه که وابسته به دستگاه های حکومت
ی میباشند بر این باور هستند که زنانی که حجاب را رعایت نمیکنند فاسد هستند و خودشان برای تجاوز آماده کرده اند خلاصه این گروه زیر نظر مستقیم احمد خاتمی میباشند و بودجه ی این گروه بر عهده دولت میباشد و بیت رهبری
و این عمل زشت و قبیح بدون شک توسط نیروهای امنیتی صورت گرفته است و بخصوص گروه گشت ارشاد که با بدحجابی مبارزه عقبمانده میکند.
تجاوز فجیع به یک دختر 12 ساله توسط نیرهای امام زمان وحشتناک میباشد.

آنهایکه دست به این جنایت زده اند با نام اما راحلشان دست به این کارها زده اند و اسم خمینی در این باشد خمینی شهر یعنی شهر خمینی جای برای تجاوز به عنف به سبک آخوندی و جنون اسلامی


اعلام دستور کار جدید "القاعدة" با رهبری الظواهری برای گسترش جنون اسلامی همراهی با جنونهای دیگر در تهران


شبکه ترور بین المللی القاعدَ که یک ماه و نیم پیش رهبر خود، اسامة محمد بن لادن را از دست داد، روز پنجشنبه اعلام کرد معاون بن لادن، دکتر ایمن الظواهری را به جای او برگزیده است.

در بیانیه ستاد کل القاعدة که در اینترنت پخش شد، اعلام گردیده الظواهری راه بن لادن را دنبال خواهد کرد و به "جهاد مقدس" علیه ایالات متحده و اسرائیل ادامه خواهد داد.

در بیانیه القاعده، همچنین آمده است که این شبکه به دفاع و حمایت از مسلمانان افغانستان، عراق و شمال آفریقا ادامه خواهد داد و از خیزش مردمی در مصر، تونس، یمن، سوریه و لیبی پشتیبانی می کند و خواهان سقوط "رژیم های فاسد و رهبران دیکتاتور تحمیلی غرب" است.

فرزند قذافی: با شکست در انتخابات دموکراتیک هم پدر در لیبی می ماند

فعال ترین فرزند رهبر لیبی، سرهنگ معمر قذافی، که کشورشان در چهار ماه اخیر آماج حملات نظامی "ناتو" قرار گرفته است، آقای سیف الاسلام قذافی گفت: پدرش با برگزاری یک انتخابات مردمسالار، زیر نظارت بین المللی موافق است.

آقای سیف الاسلام قذافی ابراز نظر کرد که اکثریت مردم لیبی هنوز طرفدار پدرش هستند، و مخالفان پدر را "تروریست، مزدور جنگی و افراط گرایانی" دانست که به ویژه از سوی رییس جمهوری فرانسه، نیکولا سرکوزی تحریک شده اند.

آقای سیف الاسلام قذافی تاکید کرد که به هر حال، حتی اگر پدرش در انتخابات شکست بخورد، در

لیبی می ماند.

رجب طیب اردوغان بر سر فرستاده بشار اسد داد کشید دیکتاتور باید برود

با ادامه تظاهرات خیابانی مردم در س

وریه و سرکوب آنها توسط نیروهای تحت امر بشار اسد، دبیر کل سازمان ملل متحد دوباره نگرانی خود را از این وضعیت ابراز داشت.

آقای بان گی مون از بشار اسد خواست "پیش از آنکه دیر شود" به قول هایی که در مورد اصلاحات به مردم کشور خود داده وفا کند.

همزمان، آقای رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه در دیداری که با فرستاده ویژه بشار اسد به آنکارا داشت، دوبار از رییس جمهوری سوریه خواست سرکوب ملت خود را متوقف سازد، که بنا بر گزارش ها، گفتگوی سختی در این ملاقات صورت گرفته است و طرفین صدای خود را به روی هم بلند کردند.

پس از ماهوارۀ "رصد"، ایران آماده فرستادن میمون به فضا می شود

پس از آنکه حکومت ایران مدعی شد که جدیدترین ماهواره ساخت خود را با موفقیت در مدار زمین قرار داده است، سرتیپ پاسدار احمد وحیدی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی گفت که تا دو ماه دیگر و در امرداد ماه، یک ماهواره سنگین تر که حامل یک میمون خواهد بود را به فضا خواهد فرستاد.

یک سال و نیم پیش ایران مدعی شد که یک موش، یک کرم و یک لاک پشت به فضا فرستاده است.

آقای حمید رضا فاضلی، رییس سازمان هوا فضای جمهوری اسلامی نیز با تایید گفته های وزیر دفاع، گفت که ماهواره دیگری با نام "کاوشگر-5 " نیز در مهر ماه

به فضا پرتاب می شود.

مقامات ایرانی می گویند که ماهواره "رصد"، از نوع

کوچک و 15 کیلوگرمی است که وظیفه آن تصویر برداری از زمین و ارسال تصاویر به پایگاه های زمینی است.

کشورهای غربی می گویند که برنامه های فضایی حکومت ایران، در حقیقت پوششی است برای ساخت موشک های بالستیک دوربرد که توان حمل کلاهک اتمی داشته باشند و دارای بردی کافی برای هدف قرار دادن ایالات متحده باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر