Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

یک خبر فوری سرورهای دولتی رژیم جنون ضد انسانی ایرانتوسط هکرهای پرتوان ناشناس هک شد


یک خبر فوری سرورهای دولتی رژیم جنون ضد انسانی ایرانتوسط هکرهای پرتوان ناشناس هک شد

دست یابی به 10 پیام ایمیل وزارت خارجه ایران

سرور دولتی ایران توسط "گروه عملیات ناشناس" هک شد

با تشکیل جوانان حرفه ای ایرانی و کردستانی در سرتاسر جهان برای برهم زدن اعصاب ولی فقیه در مرحله ی بعدی دست بکار خواهند شد
بر اساس گزارش های مطبوعاتی گروه موسوم به عملیات ناشناس با هک کردن سرورهای دولت ایران به 10 هزار ایمیل دسترسی یافته است .

نشريه اينترنشنال بيزنس تايمز در شماره روز جمعه 3-6-2011 خود در اینترنت نوشت گروه فعال دیجیتالی عملیات ناشناس به سرورهای دولتی ایران نفوذ کرده و محتوای بیش از 10 هزار پیام ایمیل وزارت امور خارجه این کشور را به دست آورده است .

گزارش های رسانه ای به این امر اشاره دارد که این فایل ها پس از دسترسی هکرهای این گروه به مرکز ایمیل اداره گذرنامه و روادید ایران به سرقت رفتند .

یک منبع گفت اکثریت فایل ها متعلق به تقاضاهای روادید برای یک نشست نفتی است که بسیاری از افراد تقاضا کننده چینی هستند .

منبع یادشده این تهاجم را بزرگ توصیف کرد و دولت ایران در دو روز گذشته در تلاش بوده است که این حادثه را مخفی نگه دارد .

وی افزود به من اطلاع داده شده است که ایران این سایت را چند روز است که بطور مرتب باز و بسته می کند چنین رفتاری از سوی آنها دال بر آشفتگی ناشی از این رویداد است .

به گفته یکی از اعضای گروه عملیات ناشناس هدف از این تهاجم به فایل های مزبور بیشتر لطمه زدن به وجهه ایران در فضای سایبری و دنیای واقعی بوده است .

وی افزود من نمی دانم چرا رژیم اسلامی ایران همینطور به ارتش سایبری پول می دهد در حالی که آنها نمی توانند امنیت مهمترین سرور پیام های خود را حفظ کنند .

در عملیات ناشناس اخیرا به وبسایت های دولت ایران حمله شده است .
//////////////////////////////////////

معترضان سوری پرچم های ایران ، روسیه و چین را به آتش کشیدند

فشارهای روز افزون بر بشار اسد در یک نطقه بشار اسد کردها را به گفتگو فراخواند

معترضان سوری مخالف بشار اسد در شهر درعا که اعتراضات جاری از این شهر آغاز شد پرچم کشورهای ایران ، چین و روسیه را به آتش کشیدند.

تلویزیون العربیه روز شنبه 4-6-2011 گزارش داد به آتش کشیدن پرچم کشورهای ایران ، روسیه و چین به دلیل موضع این کشورها نسبت به اعتراضات مردم سوریه صورت گرفته است.

از سوی دیگر بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز جمعه کردهای سوریه را به گفتگو دعوت کرد.

بنا به گزاش تلویزیون العربیه پیام اسد را محمد نمور استاندار الحسکه به احزاب کرد منتقل کرده واز آنها خواسته است روز شنبه با بشار اسد به گفتگو بنشینند.

شهرهای کرد نشین " القامشلی " ، " عامودا " ، " درباسیه " و " دیریک " در اعتراضات چند هفته ای ضد دولتی سوریه حضور گسترده داشته اند.

فؤاد علیکو یکی ازفعالان سیاسی کرد سوریه در تماسی با العربیه این خبر را تایید کرد اما اعلام کرد که بعضی از احزاب و شخصیت های کرد در پذیرش این دعوت تردید دارند.

علیکو همچنین بدون مشخص کردن زمان نشست احزاب کرد سوریه با بشار اسد افزود که این نشست در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

فعال سیاسی کرد در پاسخ به سوالی در مورد مطالبات احزاب کرد در صورت دیدار با بشار اسد گفت :" ما می خواهیم نظام خشونت علیه تظاهرکنندگان را متوقف کند ، قانون جدیدی تدوین کند ، راه حل عادلانه ای برای حل مسائل کردها ارائه کند ، آزادی فعالیت مطبوعاتی و تشکیل احزاب را به رسمیت بشناسد."

گفتنی است رئیس جمهور سوریه اخیرا پس از نیم قرن ، فرمانی صادر کرد که به موجب آن به بخشی از کردهای فاقد شناسنامه در استان " حسکه " شناسنامه صادر شود.
/////////////////////////////////////////

واقعیتی بسیار تلخ از آنچه در زندانهای رژیم کثیف و خونخوار اسلامی رخ میدهد در قالب یک نمایش

درود بر انسانهای پر قدرت و مبارزی که در زندانهای رژیم کثیف آخوندی مورد تجاوز قرار گرفتند اما تاریخ ساختند و در ستاره‌ها تکثیر شدند

و مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی و ضد زن



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر