Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

وزیر دفاع رژیم دولتهای حوزه ی خلیج فارس را به حمله نظامی و تصرف خاک این کشورها تهدید نمود



یک روزنامه نگار سرشناس در باره تهدید ایران علیه کشورهای حوزه خلیج فارس در شبکه تلویزیونی العربیه با داود روزنامه نگار سرشناس سعودیی مصاحبه ای داشته با زبان عربی از نظرتان میگذرد
و وزیر دفاع ایران در یک ماه پیش گفته بود دولتهای حوزه ی خلیج فارس بخشی از حاکمیت ایرانند و روزی باید به آغوش خاک ایران بازگردند و دولتهای حوزه ی خلیج فارس هم این اظهارات را یک تهدید بزرگ علیه خود دانسته و ایالات متحده آمریکا را در این رابطه با خبر نموده اند و در این باره به بحث و گفتگو نشسته اند سیاست آمریکا در قبال ایران دوبام هوا میباشد و از راهی به رژیم و ماندگاری رژیم کمک میکند و از راه دیگر اعلام میکند که این رژیم یک رژیم خطرناکی میباشد


///////////////////////////////
متاسفانه سیاستمداران دولت آلمان با رژیم ایران و نژادپرستان ترک همکاری میکنند که رفته اند یک ویدئوی که برای کریسمس ساخته بودم با پرچم کردستان در آن کشور بلوک نموده اند امروز پیامی از سوی یوتوب دریافت نمودم که در آن آمده است که ویدئو مورد نظر در کشور آلمان بلوک شده است شما نیاز نیست دست به کاری بزنید در همه کشورها دیده میشود اما متاسفانه دولت آلمان این کلیپ را در کشورش بلوک نموده است من نمیدانم برای چی دست به چنین کارس زده شده در آلمان.
--------------------------------------------------------------

تظاهرات ده ها هزارنفره از هواداران مقاومت در حمایت از اشرف

یک‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۹ ژوئن ۲۰۱۱


ده‌ها هزار نفر از هواداران مقاومت ايران طي تظاهراتي در حومه پاريس خواهان حفاظت از پناهندگان قرارگاه اشرف در عراق شدند.ده‌ها هزار نفر از هواداران مقاومت ایران طی تظاهراتی در حومه پاریس خواهان حفاظت از پناهندگان قرارگاه اشرف در عراق شدند.
به گزارش سایت اینترنتی جیران ۲۸ خرداد، روز شنبه هزاران نفر از هواداران مقاومت ایران و سازمان “مجاهدین خلق ”ایران در نزدیکی پاریس برای درخواست تأمین حفاظت بین‌المللی برای “ قرارگاه اشرف ”در عراق، با حمایت شخصیتهایی مثل شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی گردهم آمدند... جمعیت که به گفته سازمان دهندگان، ده‌ها هزار نفر بودند که از اروپا، آمریکا وکانادا آمده بودند و در سالن بزرگ نمایشگاهها در ویلپنت شمال پاریس جمع شده بودند، شعار می‌دادند “ایران، اشرف، آزادی “حریه ”.
رهبر سازمان مریم رجوی در مقابل هوادارانش تکرار کرد “سازمان ملل و آمریکا مسئول حفاظت و امنیت ساکنان اشرف هستند ”که در حمله ارتش عراق در ۸آوریل “ ۳۶ کشته و بیش از ۳۰۰ مجروح به‌جای گذاشت ”.
رئیس‌جمهور برگزیده و رئیس شورای ملی مقاومت ایران “برجسته‌ترین جنبش اپوزیسیون ایرانی در تبعید که مجاهدین مهمترین تشکیل‌دهنده آن می‌باشند ”خواست که ناظرین سازمان ملل برای جلوگیری از تهاجم نیروهای دولت عراق که اوامر رژیم تهران را اجراء می‌کنند در اشرف مستقر شود.
وی گفت “ از آمریکا و اتحادیه اروپا می‌خواهیم که فقط حفاظت این ناظرین را تأمین کنند که ساده‌ترین درخواست برای حفاظت از جان مجاهدین در اشرف می‌باشد ”.
تعدادی از نمایندگان محلی فرانسه باضافه شخصیتهایی مثل شهردار سابق نیویورک در مقابل جمعیت سخنرانی کردند.
رودی جولیانی خواست که سازمان مجاهدین خلق فوراً “از لیست سیاه سازمانهای تروریستی در آمریکا حذف شود هم‌ چنان که اتحادیه اروپا سال ۲۰۰۹ این کار را کرد»...
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر