Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

علی عبدالله صالح در یک بیمارسان نظامی در ریاض بستری شد

دیکتاتور یمن به شدت زخمی شده است

علی عبدالله صالح در یک بیمارسان نظامی در ریاض بستری شد .
این عکس بالای در یکی از بیمارستانهای سعودیه گرفته شده است


در بدن رئیس جمهور یمن تکه های خمپاره فرو رفته است

منابع رسمی در سعودی اعلام کردند علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن به همراه حدود 35 تن از همراهان از جمله چند تن از مقامات دولتی و مردم عادی که در هجوم اخیر علیه مسجد ریاست جمهوری زخمی شدند برای درمان وارد سعودی شدند.

گزارشگر العربیه بامداد روز یکشنبه 5 – 6 – 2011 اعلام کرد علی عبدالله صالح پس از پیاده شدن از هواپیما با پای پیاده سوار خودرو شد و بلافاصله به یکی از بیمارستان های نظامی در ریاض منتقل شد.

بر اساس این گزارش گردن ، سینه و سر رئیس جمهور یمن زخمی شده است ودر بدن او تکه های خمپاره فرو رفته است.

پیش از این 5 تن از مقامات یمن از جمله علی مجور نخست وزیر این کشور برای درمان به سعودی منتقل شده بودند.

دیوان پادشاهی سعودی پس از ورود علی عبدالله صالح به کشور بیانیه ای صادرکرده و تاکید کرده است : " خادم الحرمین الشریفین ملک عبدالله بن عبدالعزیز در پاسخ به درخواست برادران در یمن دستور داده است یک کادر پزشکی پیشرفته برای درمان آسیب دیدگان اعزام شود. پس از انتقال رئیس جمهور یمن علی عبدالله صالح و چندتن ازمقامات دیگر یمنی به همراه تعدادی از شهروندان عادی که در حوادث اخیر زخمی شدند به بیمارستان پزشکان توصیه کردند رئیس جمهور یمن در یکی ازپیشرفته ترین مراکز پزشکی تحت درمان قرار گیرد تا مراحل درمان را به پایان برساند."

همچنین در این بیانیه آمده است :" پادشاهی سعودی به همه گروه ها در یمن اعلام کرده است سعودی آماده پذیرش زخمی شدگان و درمان آنها است و بر همین اساس تعدادی از مقامات و مردم یمن برای درمان وارد سعودی شده اند."

پادشاهی سعودی برای رئیس جمهوریمن وسایرزخمی شدگان آرزوی سلامتی کرده است و از گسترش خشونت ها در یمن که به کشته وزخمی شدن مردم منجرشده اظهارنگرانی کرده است.

ریاض از همه طرف های درگیر خواست خویشتنداری کنند و مسائل این کشور را عاقلانه حل کنند.
----------------------------------------------------------
این خانم ایرانی که آثار شکنجه های وحشی بر روی بدنش دیده میشود میگوید روزی در مدرسه با معلمش در باره
حجاب جر و بحثشان میشود روز بعد دوتا مامور ایشان را دستگیر میکنند و چیزهای که خودش تعریف میکند مثل حیوان وحشیهای اسلامی بر روی ویی میریزند و بهش تجاوز میکنند در بازداشتگاه گشت ارشاد وحشیهای اسلامی.



----------------------------------------------
ظلم و ستم علیه زنان عربستان سعودی زنان بدون حجاب فتنه هستند ملا خر میگوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر