Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

به وب سایت روانشناسی اجتماعی که از سوی ساموئیل کرماشانی تاسیس شده است خوش آمدین


به وب سایت روانشناسی اجتماعی که از سوی ساموئیل کرماشانی تاسیس شده است خوش آمدین در این وب سایت در باره انواع مشکلات روانی و جامعه شناسی بحث شده است
-----------------------------------------
متاسفانه بعضی از برادران چپگرایی کرد که زمانی در عراق بر سر برده و یا در سوریه بر سر برده اند که تحت تاثیر تبلیغاتی حزب بعث و مورد شتسشوی مغزی مکثف قرار گرفته اند با دستگاه اسرائیل کرد دشمنی میکنند این جانوران بدبخت بیسواد.
اسرائیل کرد برای ارتباط بین کردهای که به کشور اسرائیل مهاجرت نموده اند و بین ملت کرد بابرادرانشان میباشد



زند باد اسرائیل کرد


---------------------------------------

فرزندان انورحسین پناهی که از فعالان سیاسی و مدنی کرد و در زندان به‌سر می برد، در آستانه 20 ژوئن نامه ای به مجامع حقوق بشری و وجدانهای بیدار ارسال کرده‌اند.

همگان مطلعند که انور حسین پناهی پدر ما، بدون هیچ دلیل موجه بیش از چهار سال است که در بازداشت به‌سر می‌برد، خانواده ما در این چهار سال دچار مشکلات فراوانی شده که از کشته شدن عمومان گرفته تا زندانی کردن دیگر عموهایمان و فشارهای فراوانی که در این مدت به کل خانواده حسین پناهی وارد شده است.

مدتی پیش هم در زندان مرکزی سنندج دچار خونریزی و عفونت کلیه شده بود که پزشک بهداری زندان به وی گفته بود که باید بیمارستان منتقل و بستری شود که این درخواست از طرف مسئولین زندان رد شد و مجدداً به داخل بند منتقل شده بود که بعد از فشار نهادهای مدافع حقوق بشر چند روز گذشته وی به بیمارستان توحید منتقل و مورد مداوای اولیه قرار گرفت.

این همزمان در حالیست که مادرمان سه سال با بیماری خودش دست و پنجه نرم میکند و چند مدت پیش هم در بیمارستان بستری شد و با این وعض به ما یاد داده که مقاوم باشم و یادمان باشد که پدرمان به خاطر عدالت خواهی در زندان بسر میبرد ، اما بیش از چهار سال از وجود پرمهر پدر محروم شده ایم. بیش از چهار سال است ما این ور دیوار سرد و بلند به بلندی آسمان چشم‌انتظار رهایی پدر از بندیم و او آن سوی یک دیوار کوتاه و خشن وبی‌رحم در رویای خود خواب ما را می‌بیند.

اکنون ما در اخبار شنیدم روز 30 خرداد روز دفاع از زندانیان سیاسی قرار داده شده و به همین مناسبت ما فرزندان انور حسین پناهی به کمک هر انسان آگاه و بشردوستی نیاز داریم ما به کمک هر انسان آگاه و بشردوستی نیاز داریم تا شاهد آزادی و بازگشت سرپرست خانواده‌مان باشیم. و در این روز از تمامی انسانهای آزاده میخواهیم از ما دفاع کنید ما به کمک هر انسان آگاه و بشردوستی نیاز داریم تا شاهد آزادی و بازگشت سرپرست خانواده‌مان باشیم
.
به امید آزادی تمام زندانیان دربند
مهتاب، میلاد و مهشید فرزندان انور حسین پناهی

من وه‌ک خۆم نامه‌ی مناله‌کانی ئه‌نور حوسین په‌ناهی به‌ داوایه‌کی ره‌وا ده‌زانم هیوا دارم ریکخراوه‌کانی مافی مرۆڤ به‌ هاواری ئه‌م داوا حه‌قه‌وه‌ بین باوکی بێ تاوانی ئه‌م منالانه‌ ئازاد بکه‌ن
-----------------------

تظاهرات بیستم ژوئن روز جهانی دفاع از زندانیان سیاسی در ایران



فراخوان : بیست ژوئن ٢٠١١ روز جهانى حمايت از زندانيان سياسي در ايران

فراخوان


بیست ژوئن ٢٠١١ روز جهانى حمايت از زندانيان سياسي در ايران


زمان :دوشنبه 2011.6.20،
ساعت :20تا 21


مکان
MarienplatzMünchen

ما خواهان آزادى فورى و بدون قيد و شرط تمامى زندانيان سياسى و عقيدتى و توقف اعدامها در ايران هستيم


کانون ایرانیان آزادیخواه مونیخ /آلمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر