Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۲۵, چهارشنبه

ما با قهقرهائی پیشا قرون وسطائی طرفیم



رژیم ایران یک گروه بنام یاوران الله را تاسیس نموده است که زیر نظر مستقیم بیت رهبری و این گروه مثل گروه ارشاد است اما
بصورت جداگانه عمل میکند به این گروه که اکثریتشان عراقی تبار ایرانی هم هستند دستور داده شده است در صورت دستگیری زنان بدحجاب به آنها تجاوز کنند این دستور از سوی بیت رهبری صادر شده است این گروه که وابسته به دستگاه های حکومتی میباشند بر این باور هستند که زنانی که حجاب را رعایت نمیکنند فاسد هستند و خودشان برای تجاوز آماده کرده اند خلاصه این گروه زیر نظر مستقیم احمد خاتمی میباشند و بودجه ی این گروه بر عهده دولت میباشد و بیت رهبری
و این عمل زشت و قبیح بدون شک توسط نیروهای امنیتی صورت گرفته است و بخصوص گروه گشت ارشاد که با بدحجابی مبارزه عقبمانده میکند.
تجاوز فجیع به یک دختر 12 ساله توسط نیرهای امام زمان وحشتناک میباشد.

آنهایکه دست به این جنایت زده اند با نام اما راحلشان دست به این کارها زده اند و اسم خمینی در این باشد خمینی شهر یعنی شهر خمینی جای برای تجاوز به عنف به سبک آخوندی و جنون اسلامی

نکن گریه ... تو مادر٬ شوهرم٬ دوسان
منم قربانی دین محمد٬ مرد شهوت رانسیروس . پ ©
جنایت و تجاوز در مهمانی خصوصی خمینی شهر
چه دردی بی دردمانیست برای زنان و دختران ایرانی ما که در یک مهمانی خصوصی با شوهر یا دوستانشان لباسهایی را که دوست دارند پوشیده باشند و خود را برای همدیگر زیبا بنمایند٬... ناگهان یه عده بیمار جنسی بنام مامورین رژیم اسلامی بریزند در مهمانی٬ همه مردهای مهمانی را حبس کنن و زنان و دختران را ببرند به جایی نا معلوم و به آنها به شیوه ی حیوانی تجاوز کنند ... در دادگاه ظلم اسلامی٬ قاضی القضات آموزش دیده در مکتب اسلام حکم کند که "مقصر خودت بودی می خواستی یه لباس مناسب بپوشی که این برادران متجاوز ما "تحریک نشوند" و این اتفاق برایتان نیفته" ..
ما با قهقرهائی پیشا قرون وسطائی طرفیم
رژیم ضد زن و زن کُش اسلامی؛ رژیمی که حتی در خارج کشور حامیان کرواتی دارد

رژیمی که وجود متعفنش فضائی شده برای تثبیت، رشد و دولتی شدن زن ستیزی وجنایت علیه زنان


زنان قربانی وحشتناک ترین جنایتها میشوند . رژیم خود سردستۀ متجاوزین و قاتلین زنان است

کسانی که ایراد را در فرهنگ میدانند بدانند، به فرض اینکه همۀ مردهای ایران (با پوزش از همۀ مردان شریف و آزاده) نیز متجاوز و ضد زن باشند، این وظیفۀ دولت است که امنیت و سلامت روحی و جسمی افراد جامعه بویژه زنان و کودکان را تضمین و تامین کند

بزرگترین عامل وجود خشونت علیه زنان جمهوری اسلامی ست
مرگ بر جمهوری اسلامی
مرگ بر این حکومت ضد زن

سارا فنائیان
//////////////////////////////////////////////////

پیام مادر فرزاد کمانگر به مناسبت روز ٣٠ خرداد روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی
برای شکستن این قفل اتحاد لازم است

من بارها در پیامهایم گفته ام و باز هم میگویم که باید به فکر عزیزان زندانی باشیم و نگذاریم در زندانها بمانند و شکنجه شوند و کشته شوند. هیچ زندانی ای بدون تلاش ما نمی تواند از زندان بیرون بیاید، چون بی رحم ترین و بی احساس ترین آدمها در باره زندان و زندانیان تصمیم می گیرند. برای شکستن این قفل اتحاد لازم است. باید بین خانواده ها اتحاد باشد و مردم به آنها کمک کنند که حتما کمک می کنند. باید رفت و پرسید که چرا فرزندان ما را بی گناه زندانی کرده اید، به چه حقی عزیزان ما را می کشید. بسیاری از خانواده ها پس از چند سال هنوز نمی دانند که جگر گوشه هایشان کجا زندانی شده اند. حتی نمی دانند که آیا زنده هستند یا آنها را کشته اند، یا اگر کشته شده اند محل دفن شان کجاست. هزاران خانواده مثل من سرگردان این شهر و آن شهرند. چه قانونی، چه خدایی، چه انسانی این را قبول دارد؟ جرم فرزاد من چه بود فقط گفت که انسان باید مثل انسان زندگی کند. بخاطر این پسر مرا اسیر کردند و کشتند.

عزیزان دیگر، جوانا ن دیگر هم حتما مثل پسر من یک زندگی انسانی می خواهند و همین را می گویند، چرا باید زندانی شوند؟ تا کی این مادران زجر بکشند، ناله کنند و سیاه بپوشند؟ من یک مادرم، درد و عذاب زیادی کشیده ام. چه آن وقت که فرزادم در زندان بود و چه حال که او را کشته اند. می دانم که مادران دیگر هم بخاطر جگر گوشه هایشان شب و روز چه می کشند. من حتی نمی خواهم که مادران دشمنانم هم در عزا بنشینند و زجر بکشند چون مادرهستند و نمی خواهم هیچ مادری بخاطر بچه اش گریه و زاری کند.

به همه خانوادها ی زندانیان سیاسی می گویم، به همه انسانها می گویم تنها راه یکی بودن است، یکی شدن و اتحاد است. چه در داخل کشور و چه در خارج کشور. من از همه نهاد های انسان دوست تقاضا میکنم به فکر جوانان این مملکت باشند و نگذارند که این جوانان در زندانها بمانند و یا در زندان ها کشته شوند. دیگر بس است.
دست و روی همه شماها را می بوسم.
--------------------------------------------
نامه مینا احدی به دادگاه لاهه در باره جنایتهای علی خامنه ای
mina-ahadi_60_x_70

مينا احدى: به لوئيس مورنو اوکامپو دادستان دادگاه بين المللی کيفری لاهه

بيست ژوئن، روز جهانی در دفاع از زندانیان سیاسی در ایران است خواست ما دستگيری سران حکومت جنايت اسلامی است!

دستور بازداشت سران جنايتکار حکومت اسلامی را صادر کنيد

آقاي اوکامپوي گرامی!

حکومت اسلامي ايران در طول سي و دو سال گذشته٬ دستش به خون دهها هزار نفر آلوده است. ما بخشي از اسناد اين جنايات را در اختيار دادگاه بين المللي لاهه نيز قرار داده ايم.

فقط در دو ماه گذشته حکومت اسلامي ايران بيش از ۶۰ نفر را اعدام کرده است. اين آمار البته شامل اعدامهايي است که رسما آنرا اعلام کرده اند٬ تعداد اعدام های مخفی را نیز باید به آن اضافه کرد.

در زندانهاي حکومت اسلامي رسما به زنان و مردان تجاوز ميشود. اکنون چند زن شجاع به افشاي تجاوز توسط مزدوران حکومت اسلامي در زندانها پرداخته اند. و هرروز موارد تازه ای از تجاوز توسط ماموران و بازجویان رژیم برملا میشود.

از زندان قزل حصار گزارش میرسد که هرروز تعدادی را مقابل چشم سایر زندانیان به دار میکشند و حتی جنازه قربانیان را نیز مورد خشونت و بیحرمتی قرار میدهند. روز ١٣ مارس امسال نزدیک به صد نفر از زندانیان را در همین زندان به رگبار بستند و کشتند. جرم زندانیان این بود که به اعدام اعتراض کرده بودند. بسیاری از خانواده ها هنوز نمیدانند عزیزانشان کجا به خاک سپرده شده اند.

حکومت اسلامی حتی سعی کرده است جلو مراسم جانباختگان را نيز از خانواده هایشان بگیرد. لحظاتی پس از مراسم دفن عبداله و محمد فتحی که ماه قبل اعدام شدند، مادر آنها را دستگير و چند ساعت مورد بازجويي قرار دادند. در مراسم عزاداري سحابی، به دخترش حمله ميکند و باعث مرگ هاله سحابي ميشود و در زندانهايش بدليل عدم دسترسي بيماران به امکانات پزشکي و دارويي عملا با اين روش باعث قتل زندانيان ميشود. اینها گوشه ای از رفتار حکومت اسلامی با زندانیان و بستگان داغدار آنها است. به این جنایات سنگسار و چشم درآوردن و دست بریدن و از کوه پرتاب کردن را نیز اضافه کنید تا تصویرتان تکمیل شود.

اکنون در آستانه ۲۰ ژوئن روز جهاني دفاع از زندانيان سياسي هستيم. به فراخوان کميته مبارزه برای آزادی زندانيان سياسي قرار است در این روز در حداقل ۴۶ شهر دنیا برای آزادی زندانيان سياسي و عليه اعدام تظاهرات شود.

شما يک ماه قبل اعلام کرديد که اسنادي در دسترس داريد که ميتوان با اتکا به آنها دستور بازداشت قذافي ديکتاتور ليبي را داد. چندين برابر آن اسناد در مورد خامنه اي و سایر سران جمهوری اسلامی منتشر شده است. پس ترديد نکنيد و دستور بازداشت اين جانيان را صادر کنيد. پيام تظاهرکنندگان در بيست ژوئن همين است سران جنايتکار حکومت اسلامي را دستگير کنيد. اينها مصداق بارز جنايت عليه بشريت هستند.

مينا احدي سخنگوي کميته های بين المللي عليه اعدام و سنگسار

۱۵ ژوئن ۲۰۱۱

--------------------------------------------
چرا کسی صدای بهرامیان را نشنید
به سخنان علی بهرامیان در یکسال پیش گوش فرا دهید که با دیکته بنده این مطالب را خواند ولی با حقایق دیده شده و شنیده خودش .

چرا کسی این صدا و هشدار شفاف را نشنید ؟؟؟


مزدور وزارت اطلاعات سردار مدحی و داد و ستد برلیان در تایلند
مزدوران وزارت اطلاعات سردار مدحی یکی از نوچه های وزارت اطلاعات صادراتی به بیرون از ایران و خوراک دهندۀ اطلاعاتی نوری زاده که با دزدیدن و غارت پول مردم ایران در حال دادوستد برلیان و با زد و بندهای دولتمردان تایلندی و با یاری سازمانهای بین المللی مانند دفتر و نمایندگی سازمان ملل در بانکوک، سرگرم هستند، پولهای هنگفتی که بروش مافیائی در بیرون از ایران جابجا میشود و پولشوئی و جابجائی پول ناپاک یکی از شگردهای اینهاست، این گروه با خریدن و دایر کردن مراکز تجاری و توریستی و هتل و...و سخت در کنترل ایرانیان بیرون از ایران بوده و در کارهای کثیف دست دارند و باید کارهای اینها افشا گردد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر