Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

ربوده شدن دو دختر خرد سال عراقی تبار در اسلو و بعد از 22 ساعت پلیس توانست آنها را پیدا کند که توسط پدرشان ربوده شده بودند

ربوده شدن دو دختر خرد سال عراقی تبار در اسلو و بعد از 22 ساعت پلیس توانست آنها را پیدا کند که توسط پدرشان ربوده شده بودند
بنابر خبری که بر روی روزنامه میترو چاپ سوئد منتشر شد یک مرد عراقی در صدد ربودن دو دختر خرد سال 1 ساله و دوساله خود دست میزند و با یک اتومبیل با شماره سوئد دو دختر خر سال را ربوده بود خوشبختانه روز گذشته در دیروقت یعنی نزدیک به شب پلیس نروژ فرد را شناسای نمودند و فرد مزبور پدر دختران بوده که بعنوان اتقام از زنش که ازش جدا شده است دست به این عمل زشت زد بود.
در این راستا 3 مرد دستگیر شده اند که در این ماجرا دست داشته اند که یکی از این 3 مرد خود پدر دوتا دختر نیز میباشد انها برنامه ریزی نموده بودند که این دختران را به عراق منتقل کنند تا مادر این دو دختر را مجبور کنند به عراق سفر کند و در آنجا مادر رنجدیده را بقتل برسانند. اخبار آفتن بلادت ویدئو

Kidnappade barn hittade välbehållna

Kort före lunchtid påträffades de två småflickor, ett och tre år gamla, som kidnappades i går i norska Brandbu, norr om Oslo.

Barnen hittades i ett hus i Hönefoss i Norge och togs om hand av polisen utan dramatik, säger insatschefen Stig Väråmoen till NTB.

- Polisen är mycket glad över att barnen är hittade och vi tackar alla som hjälpt till i en mycket bra insats, säger polisens presstalesman i Vestoppland, Tom Pettersen.

barnen hittades finns barnens far, som tidigare efterlystes internationellt

Flickorna är välbehållna, rapporterar NTB. I samband med att barnen påträffades greps ytterligare tre personer. Bland de tre som greps när

Tre män har sedan tidigare gripits med anledning av bortförandet.

Barnen var omhändertagna av de sociala myndigheterna efter en konflikt mellan föräldrarna och kidnappades i samband med ett övervakat möte med modern.

----------------------------------------------


.همخوابگی با همسر خود که می دانید او راضی نیست تجاوز محسوب میشود و تجاوز به عنف است.
درباره تجاوز به عنف از چند زاویه ی مختلف باید تجاوز را مورد بررسی قرار بدهیم با تابلو زیر مواجه میشویم.
سلب آزادی فردی زنان تجاوز است این کار را بکن این کار را نکن تجاوز آشکار به حقوق فردی و آزادی فردی این انسانها میباشد.
1
همخوابگی با همسر بدون اینک ایشان راضی باشد و مجبور نمودن ایشان تجاوز به عنف محسوب میشود.
یعنی اگر همسر شما راضی نباشد که با شما سکس بکند و شما بر ویی فشار بیاورید و ویی را مجبور به تن دادن به خواست شما تجاوز به عنف محسوب میشود و جرم دارد.
اگر شما همسرتان را مجبور کنید به کاری این جرم محسوب میشود .
از نظر روانشناسی نگاه کردن به زنان به هیچ عنوان تجاوز محسوب نمیشود و تازه زنان را خوشحال میکند که آنها زیبا هستند به این خاطر مردان به آنها نگاه میکنند اگر این نگاه به عمل و یا رفتار فیزیکی تبدیل نشود جرم نیست اما اگر کسی بخواهد بدن زنی را لمس کند بدون اینکه ویی راضی باشد تجاوز محسوب میشود و مردانی که دست به این عمل قبیح میزنند باید مجازات بشوند.
همخوابگی با همسر خود که می دانید او راضی نیست تجاوز محسوب میشود و تجاوز به عنف است.
.نصف ارثیه نصف حق طلاق نداشتن نداشتن مهد کودک برای زنان کارگر ....ای مردهای کور خرافاتی که از زاویه ی مذهبی به زنان نگاه میکنند خودش تجاوز است.
هر کاری در باره زنان اجباری باشد تجاوز محسوب میشود حتی اگر زنی را مجبور کنید که باید حتما روسری به پوشد و یا چادر به پوشد خودش نوعی تجاوز به حریم خصوصی فردی ایشان محسوب میشودو مردانی که دست به این عمل میزنند مجرم شناخته میشوند.
ایراد گرفتن بیش از حد خود نوعی تجاوز به آزادی زنان میباشد که مردانی دست به این کارها میزنند مجرم شناخته میشوند.
به توهین یا تمجید وی از سر قصد تجاوز است
متلک گفتن به زنان خودش نوعی تجاوز است چرا چون این کتلک بر روح وروان زنان تاثیر میگذارد و جرم مخسوب میشود اگر مردی دست به چنین کاری بزند.
استفاده از منشی زن زیبا برای تسلط تجاوز است و سواستفاده جنسی از این زنان مجبور نودن آنها به خاطر ماندن در سر کارشان تجاوز به عنف میباشد.
تجاوز به زنان تنها در آنچه در مغز مرد حک شده نیست که بر خود می بالی متجاوز نیستی
فکر زن را به مسخره گرفتن خودش تجاوز است از نظر و نگاه انسانی.
در حال حاظر دولت و سران بیمار رژیم جنون اسلامی ایران به طور روزانه به حریم خصوصی زنان و به حقوق اولیه ی زنان و به آزادیهای فردی زنان به اضافه تجاوز به عنف در درون زندانهای این رژیم به زنان علی خامنه ای معروف به علی گدا بی مخ و سران دیگر این نظام عقبمانده کوتاه فگر در ردیف متجاوزین قرار گرفته اند و باید به خاطر این تجاوزات به دادگاه های بین المللی کشانده بشوند.
با تشکر ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر