Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ دی ۲۱, پنجشنبه

ترور 3 خانم فعال سیاسی کرد در خاک فرانسه بدست نیروهای تروریستی امنیتی و تروریستی رژیم ترک قویا محکوم میکنیم و به بازماندگان و اعضای خاتوادهایشان تسلیت میگویم و خود را عمیقا شریک غمشان و شریک غم ملت کرد در هر 4 بخش کردستان میدانیم و به تمامی ملت کرد تسلیت میگویم.



موضوع اطلاعیه شماره 1

ترور 3 خانم فعال سیاسی کرد در خاک فرانسه بدست نیروهای تروریستی  امنیتی و تروریستی رژیم ترک قویا محکوم میکنیم و به بازماندگان و اعضای خاتوادهایشان تسلیت میگویم و خود را عمیقا شریک غمشان و شریک غم ملت کرد در هر 4 بخش کردستان میدانیم 
و به تمامی ملت کرد تسلیت میگویم.
اعتراض کردهای ساکن فرانسه به قتل 3 خانم فعال حقوق بشری در آن کشور

اینجا یک حقیقت وجود دارد آنهم این است که در هر کجا که افکار اسلامی وجود داشته باشد ترور و کشتار وجود دارد و ترکیه یکی از کشورهای میباشد که افکار و تفکر اسلامی در آن کشور قوی است و سیاست و قوانین آن کشور اسلامی میباشد.


باردگر رژیم تروریستی اشغالگر  ترک دست به ترور زد در خاک اروپا  ما این جنایت را محکوم میکنیم و از دولت فرانسه و پلیس آن کشور تقاضامندیم در این باره دست به تحقیقاتی  دقیق و عادل و بی طرفانه  بزنند در باره این حادثه تروریستی که بدست رژیم تروریستی اشغالگر  ترک علیه فرزندان کرد  در خاک فرانسه انجام کرفته است .
دولت اشغالگر  تورک در برابر کردها شکست خورده است و اینجا از راه ترور فیزیکی میخواهند  چشم ترسانی بکند واین پیام را به ملت کرد برسانند که کردها در هر جاکه باشید کشته میشوید و ترور فیزیکی بر اثر شکست و ناتوانی صورت میگیرد این عمل زشت و ضد انسانی نمیتواند جلو سیل خروشان مبارزه بر حق ملت کرد را بگیرد.
ترور در هر شکل و اشکالی که باشد محکوم است و رژیم تروریستی و فاشیستی ترک اینبار به جهانیان نشانداد که یک رژیم تروریستی و آدمکش و خطرناکی است که عضویتش در کشورهای اروپائی میتواند  امنیت و آسایش این کشورها را به مخاطره به اندازد بنابر این باید شهروندان اروپایی در این باره احساس خطر بکنند و جلو هر نوع کوششی را بگیرند در جهت عضویت این  کشور تروریستی و تروریست پرور به این اتحادیه.
امروز دیگر ملت کرد باید خود را آماده کنند برای رویارویی با رژیم تروریستی و اشغالگر ترک که سرزمین کردستان را به اشغال خود در آورده است و حاضر نیست حق و حقوق ملت ستمدیده کرد را به رسمیت بشناسد و هروز ما شاهد کشته شدن یکی از فرزندان ملت کرد هستیم در آن کشور بدست رژیم اشغالگر  فاشیستی و نژادپرست ترک.
بله ملت کرد نباید فریب هیچ اشغالگری را بخورند بلکه باید با هم متحد بشوند و دست در دست یکدیگر بدهند و به فکر استقلال کردستان باشند این حرف من نیست بلکه این حرف تاریخ است که ما هرگز نخواهیم توانست و نمیتوانیم با هیچ کدام از ملتهای که سرزمین کردستان را به اشغال خود در آورده اند زندگی مسالمت آمیزی داشته باشیم و یا زندگی سالم و دوستانه ای بکنیم.
آیا امروز روز این نیست که احزاب کردستانی به فکر اتحاد به افتند و با هم متحد بشوند  برای آینده ؟
آیا مگر میشه با این اشغالگران زندگی مسالمت آمیز نمود که حتا حق ما را که یک حقوق اولیه انسان میباشد حاضر نیستند به رسمیت بشناسند؟
و هر روز حقوق ما را زیر پا میگذارند و بعضی از ساد لوحهای سیاسی ما هم به دست و پایی این اشغالگران افتاده اند.
هزاران درود بر روان پاک این سه خواهر عزیزم این 3 گل خاکم درود بر روانتان خواهران عزیزم.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 10/1/2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر