Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

اتحادیه میهنی کردستان متحد رژیم جنایتکار ایران است


اتحادیه میهنی کردستان متحد رژیم جنایتکار ایران است
دیدار سفیر ایران با هیرو ابراهیم احمد عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی در سلیمانی جنوب کردستان
(دانایی فر اذعان داشته که استقرار و پابرجایی حزب اتحادیه میهنی برای ایران بسیار مهم است, زیرا این حزب نزدیکترین حزب به ایران در سطح جنوب کردستان و عراق است.)
سلیمانی 04.02.2013
غروب روز شنبه, حسن دانایی‌فر , سفیر ایران از بغداد به عراق سفر کرد و بنا به گزارش «ان‌آرتی» به نقل از یک منبع نزدیک به سفیر ایران, حسن دانایی‌فر در دیدار با «هیرو ابراهیم احمد» بر حمایت ایران از حزب اتحادیه میهنی کردستان در غیاب جلال طالبانی تأکید کرده و قرار است دانایی‌فر با «نچیروان بارزانی» هم دیداری انجام دهد.

بنا به گزارش تارنمای «ان‌آرتی» «حسن دانایی‌فر» سفیر ایران از بغداد به شهر سلیمانی سفر کرده و با «هیرو ابراهیم احمد» دیداری انجام داد. دانایی فر در این دیدار بر حمایت ایران از حزب اتحادیه میهنی کردستان در غیاب جلال طالبانی تأکید کرده است. دانایی فر اذعان داشته که استقرار و پابرجایی حزب اتحادیه میهنی برای ایران بسیار مهم است, زیرا این حزب نزدیکترین حزب به ایران در سطح جنوب کردستان و عراق است.

حسن دانایی‌فر تأکید کرده باید در هر صورت حزب اتحادیه میهنی ثبات خود را حفظ کند و این درحالی است که هیرو ابراهیم احمد هم از ایران خواسته از حزبشان در سطح اقلیم کردستان و عراق حمایت قاطع کند.

همان منبع ادعا می‌کند که بنا به گزارش همان منبع سفارت ایران, این سفر سفیر ایران و دیدار با ابراهیم احمد به این خاطر بوده که ایران از نزدیک از آخرین وضعیت تندرستی طالبانی مطلع گردد. دانایی‌فر در این دیدار خود اذعان داشته که کشورش بر ماندن حزب اتحادیه میهنی در عرصه سیاسی عراق و بدست آوردن پست ریاست‌جمهوری, اصرار می‌ورزد.

پس از اتمام دیدار با ابراهیم احمد, قرار است دانایی‌فر با نچیروان بارزانی, رئیس حکومت اقلیم کردستان و معاون رئیس حزب دموکرات کردستان هم دیداری انجام دهد.

این دیدارها درحالی صورت می‌گیرد که دو روز قبل از آن هیرو ابراهیم احمد از آلمان به اقلیم کردستان بازگشته‌است.

همان منبع می‌گوید در روزهای 11 و 12 ماه گذشته, یک هیأت ایران به صورت پنهانی به سلیمانی سفر کرده و با چندین تن از مقامات حزب اتحادیه میهنی کردستان دیدار انجام داده‌اند. هیأت ایرانی در دیدارهای خود تأکید کرده که باید حزب اتحادیه میهنی اتحاد و ثبات خود را در غیاب طالبانی حفظ نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر