Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ خرداد ۲۲, پنجشنبه

داعش یک بازی سیاسی منطقه ای و یک توطئه ای بزرک علیه کردها میباشد و دولت ترکیه و دولت ایران با رژیم نیم جان سوریه در این بازی سیاسی دست بالای دارند.


موضوع اطلاعیه
داعش یک بازی سیاسی منطقه ای و یک توطئه  ای بزرک علیه کردها میباشد و  دولت ترکیه و دولت ایران با رژیم نیمە جان سوریه  در این بازی سیاسی دست بالای دارند.



این توطئه را باید از دیدار حسن روحانی از ترکیه و کمی بعد از این دیدار عملیات داعش علیه نیروهای عراقی در موصل و تکریت و مناطق دیگر عراق آغاز شد.
حمله داعش به نیروهای عراقی  و  تصرف چند شهر در عراق و بر هم زدن امنیت منطقه یک توطئه ی میباشد در اصل علیه کردها توسط دشمنان ملت کرد  طرح ریزی شده است که دولتهای منطقه مثل ایران ترکیه و سوریه و خود مسئولین عراقی در این توطئه دست دارند.
و طراح این توطئه رژیم ترکیه میباشد. 
و ملت کرد و سیاستمداران و احزاب و دستاندرکاران کرد باید خیلی هشیارانه و ریزبینانه این توطئه را خنثی کنند و اجازه ندهند دشمنان ملت کرد با برپا نمودن یک بازی خطرناک سیاسی  آنچه امروز داریم از ما بگیرند و نباید به هیچ عنوان سیاستمداران کرد به دشمنان ملت کرد مثل رژیم ایران و رژیم فاشیستی ترکیه باور کنند.
 دستگیری کنسول گری ترکیه خودش یک بازی میباشد و میخواهند از این راه راه را برای ورود ارتش ترکیه به خاک عراق هموار کنند.تا به آسانی اهداف کثیف و فاشیستی خویش را در کردستان دنبال کنند سردمداران رژیم ترک.
هنگامیکه ارتش ترکیه وارد خاک عراق بشود برای مدتی طولانی در این کشور باقی خواهند ماند و اینجا ترکیه دستش بیشتر باز میشود برای سرکوب ملت کرد و قتلعام کردها.
تا دیروز داعش رسما از دولت ترکیه کمکهای لوجستیکی دریافت نموده وبد علیه ملت کرد در جنوب غرب کردستان و تازه جند هفته ای نگذشته که در منطقه سریکانی نزدیک به 50 کرد آنهم زن و بچه بدست نیروی تروریستی داعش قتلعام شدند.
در این باره شکی نیست که رفتارهای دوست مالکی باعث شده است که نیروهای داعش در میان سنیهای عراقی محبوبیتهای بدست بیاورند و امروز نیروهای مالکی بدون این توانی دست به فرار بزنند و توان مقاومت را نداشته باشند.
اما ملت کرد باید خیلی هشیار و بیدار باشند  این یک توطئه ی بزرگ که در تی چند سالی است این توطئه برای نابودی آنچه امروز کردها در دست دارند  برنامه ریزی شده است توسط دشمنان ملت کرد.
در روزهای آینده یک تحلیل سیاسی در این رابطه منتشر میکنم برای روشنگری بیشتر در باره تحرکانت ناگهانی نیروی ارتجاعی داعش علیه مالکی مرتجع.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر