Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ خرداد ۱۲, دوشنبه

توفان مرگبار در تهران / ترس مردم + فیلم



توفان مرگبار در تهران / ترس مردم + فیلم

خبرگزاری فرانسه از تهران گزارش داده که در برخی از مناطق تهران، درخت ها شکسته و جریان برق نیز قطع شده است. هنوز از آمار دقیق تلفات این توفان مرگبار آمار دقیقی در دست نیست، اما آتش نشانی تهران گفته که این توفان تاکنون 5 کشته و بیش از 30 مصدوم برجای گذاشته است.


ایسنا: ابری قهوه ای رنگ و متراکم همراه با غبار غلیظ لحظاتی پیش آسمان تهران را تیره کرد. توفان شدید هم‌اکنون شهر تهران را درنوردیده است. به طوری که در همین لحظات اولیه با شکستن شیشه‌ پنجره‌ها و درختان همراه شده است.
توفان سهمیگن جنوب غرب تهران را در نوردید و به سمت شمال تهران در حال حرکت است. به گزارش خبرنگار پیام نو لحظانی پیش توفان تند جنوب غرب تهران را در نوردید و در برخی مناطق به خانه ها آسیب زد.
شاهدان عینی می گویند این توفان باعث ایجاد برخی خسارت ها در مناطق جنوب غربی تهران شد. این توفان همراه با خاک و دانه های زیر و درشت همراه بود. یکی از شاهدان در منطقه رباط کریم می گوید این توفان با گرد و خاک بسیار بزرگی همراه بود و دید افقی رانندگان و عابران پیاده را کاملا کور کرده بود.
بر اساس این گزارش این توفان موجی از وحشت و ترس را در ساکنان بویژه جنوب غرب تهران برانگیخته است. این توفان از جنوب غرب به سمت شمال تهران در حال وزیدن است. در مناطقی که تحت تاثیر این توفان قرار گفته اند خطوط تلفن های همراه دچار اختلال شده است. در عین حال این توفان باعث شکسته شدن درخت ها و شیشه های مغازه ها و خانه ها شده است.
این توفان هم اکنون به مناطق مرکزی تهران رسیده و باعث شکسته شدن شیشه ها و پاره شدن تابلوها و بیلبوردها در برخی مناطق شده است.
خبرگزاری میراث فرهنگی: هجوم گرد و خاک و توفان شدید بدون هیچ هشدار قبلی تهرانی‌ها را غافلگیر کرده است. آسمان سرخ و خاک آلود است. تهرانی‌ها در هر کجای شهر به شدت نگرانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر