Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

من نمیدانم این انجمن پادشاهی کجا هستند و در چه زمینه ای فعال هستند؟


من نمیدانم این انجمن پادشاهی ایران کجا هستند؟ آیا ایران باردیگر پادشاهی خواهد شد؟ نه تفکر سیستم نظام پادشاهی برای همیشه از اذهان مردم پاک شده است و ملت ایران بیدار شده است وملت گله گوسفند نیستند که چوپان بخواهند ملت انسان هستند خودشون راه خودشون پیدا میکنند ما انسان هستیم نه نیاز به پادشاه داریم و نه به رهبر ما رهبری خودمان هستیم در ایران آینده یک سیستم لیبرال فدرال دموکراتیک برقرار میشود که یک سیستم لامرکزی برقرار میشود که دیگر به هیچ عنوان نظام دیکتاتوری باز نخواهند گشت چرا چون یک سیستم لامرکزی یک نوع تقسیم قدرت میباشد این تقسیم قدرت که میان ملیتهای ساکن ایران برقرار میشود دیگر راهی برای اندیشه دکتاتوری باقی نمی ماندو این ملت هستند که نمایندگان خویش را انتخاب میکنند برای پیشبرد کارهای اقتصادی و اجتماعی اگر بعد از 4 سال اینها هم نتوانستند کارهای خویش را به خوبی پیش به برند برداشته میشوند و کسانی دیگر انتخاب میشوند از
سوی مردم و ملت ما نظامهای پادشاهی را دیده ایم در آن خیلی ظلم و ستم میشوده است در نظام پادشاهی ایران ظلم و ستم بین مالک و فقیر و بین زمین داران و بین انسانهای که کارگر بودند وجود داشت میدانی در زمان شاه یک انسان فقیر باید برای کدخدای محلش پول میداد اگر نمیداد بلافاصله دستگیر میشد و زندانی میشد خوب ما دیگر نه نیاز به خان و خان آقا داریم و نه نیاز به نماینده خدا بر روی زمین ما به سادگی میگویم ما نیاز به
رفاه داریم نیاز به آزادی و دموکراسی داریم.
در زمان شاه هر کار گر باید12 تا 17 ساعت کار میکرد و حق و حقوقی برای کارگران باقی نگذاشته بود شاه .
که حقوق همه احاد افراد ملت برابر و یکسان باشد ما نمیخواهیم بار دیگر ملیتهای ساکن ایران مورد ظلم و ستم ملی و قومی قرار بگیرند ما می خواهیم سیستم نظام تفرقه و تبعیض را ریشه کن کنیم برای همیشه.
ساموئیل کو کرماشانی
---------------------------------------

ندا خاری شده است که به چشم دشمن کور و خرافاتی می کوبد ندا تیری شده است که بر قلب شب پرستان جهل و خرافات میکوبد
---------------------------------------------
این نوع حکومت بهترین است من سالهاست آلمان زندگی میکنم که در عمل این را دیدم بسیار عالی است، اما همه خود را از یک نژاد میدونند، ایران اینطور بشه شما باید ۱۰ زبان یاد بگیرید، ۱۰ پرچم، لباس، ارتش..... چون کرد، ترک، لر، بلوچ، عرب، فارس... اینها همه چون سالها سرکوب شدن خودمختاری را با مجزا شدن اشتباه میگیرن میشیم ۱۰ کشور کوچک که دائم با هم جنگ دارن و طعمه جهانخوااران چون این خلقها متعصب و مطیع قبیله و قومی هستند باید هشیار بود।
-------------------------
دوست گرامی ما وظیفه داریم در بین ملت روشنگری کنیم و ملت را روشن کنیم و برای مردم خودمان مقالات متعددی را منتشر کنیم من تا بحال 130 مقاله را در انترنت منتشر نموده ام در باره فدرالیزم 4 مقاله مهم منتشر نموده ام خیلی آموزنده است من بیشتر مقالاتم بر اساس روانشناسی اجتماعی منتشر میکنم و من یقین دارم مقالات من در ایران خیلی کارا بوده است اگر کارا نبود رژیم رسمأ از دولت اینجا درخواست نمیکرد که یا من را تحویل بدهند ویا سایتهایم را مسدود کنند و یا کارهای من را محدود کنند।
----------------------------------
دولت ایران که با هر آزاد فکری دشمن است این مطلب جدیدی نیست، پس شما که با در نظر گرفتن اجتماع میخواهید سیاسی بنویسید بهتر است اوّل این را خوب بشناسید و مطابق آن تز بدهید من که نگفتم حرف شما اشتباه است با اوضاع ایران دشوار خواهد بود।
--------------------------------





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر