Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

بی خبری از سرنوشت یک زندانی سیاسی کرد

بی خبری از سرنوشت یک زندانی سیاسی کرد

زندانی سیاسی، فردین مرادی اوایل هفته گذشته از بند پاک دو زندانی مرکزی سنندج به دستور رئیس زندان به قرنطینه این زندان منقل شده است.

به گزارش هرانا به نقل از واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زندانی سیاسی فردین مرادی اوایل هفته گذشته از بند پاک دو زندانی مرکزی سنندج به دستور خسروی، رئیس زندان به قرنطینه منتقل شده است.

نامبرده در مدت هفته گذشته هیچگونه تماس و ملاقاتی با خانواده اش نداشته و این بی خبری سبب نگرانی خانواده ی ایشان شده است.

لازم به ذکر است آقای مرادی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به سه سال زندان محکوم شده، وی حدود 26 ماه از دوران محکومیت خویش را در زندان مرکزی سنندج سپری کرد اما در تاریخ 11 مهرماه در ادامه موج جدید فشار به زندان سیاسی کردستان در یک اقدام غیر قانونی به زندان مرکزی خرم آباد تبعید شد ولی به سبب مخالف دادستان شهر خرم آباد و عدم پذیرش وی از سوی زندان مرکزی خرم آباد بار دیگر به زندان مرکزی سنندج منتقل شده است.

////////////////////////////

افزایش تلفات ناشی از آنفولانزای ۀخوندی و خوكی در ایران

سایت آینده نیوز در تهران: در حالی‌كه به دلیل كندی و تعلل وزارت بهداشت در تهیه واكسن آنفولانزای نوع A، هنوز یك قطعه از این واكسن‌ها وارد كشور نشده و احتمالاً تا چند ماه آینده نیز وارد نخواهد شد، تعداد كشته‌های آنفولانزای نوع A در كشور به 23 نفر رسید.

آخرین مورد از تلفات آنفولانزای نوع A شب گذشته در بیمارستانی در شیراز به وقوع پیوست و دختر جوانی بر اثر این بیماری جان داد. كه با احتساب 22 كشته قبلی، تعداد تلفات این بیماری به 23 نفر رسید.

تعلل وزارت بهداشت در كنترل این بیماری به حدی رسیده است كه اكنون تعداد مبتلایان در كشور به بیش از 20 هزار نفر رسیده است كه حدود 1500 نفر از آنان دارای شرایط خاص بوده و تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

كمبود داروهای موردنیاز برای مداوای بیماران و نقص در اطلاع‌رسانی از دیگر مشكلات سیستم بهداشتی كشور است.

////////////////////////////////////////

هشدار نیروی انتظامی رژیم در خصوص گسترش اعتراضات ضد حکومتی در آستانه 13 آبان

به گزارش خبرگزاری حکومتی "مهر" نیروی سرکوبگر انتظامی رژیم نسبت به هرگونه تجمع غیر قانونی در روز 13 آبان هشدار داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی رژیم با ابراز نگرانی از بابت گسترش دامنه اعتراضات ضد حکومتی در آستانه 13 آبان اعلام نمود این نیرو موظف است تا از اخلال در نظم عمومی جلوگیری کند.

------------------------------------------------

عدم پرداخت دستمزد کارگران شرکت جهاد نصر کردستان

به گزارش کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، شرکت "جهاد نصر کردستان" از پرداخت دستمزد کارگران این شرکت خودداری می ورزد.

بر پایه گزارش مذکور در این شرکت که پروژه آماده سازی زمین مسکن مهر را با قیمت هنگفتی به عهده گرفته است 250 راننده مشغول به کار می باشند که به مدت 4 ماه از دریافت دستمزدهای خود محروم مانده اند.

---------------------------------------

بی اطلاعی از سرنوشت یک زندانی سیاسی در سنندج

از سرنوشت یک زندانی سیاسی به نام "فردین مرادی" که اوایل هفته گذشته از بند پاک 2 زندان مرکزی سنندج به قرنطینه این زندان منتقل گردید اطلاعی در دست نیست.

به گزارش هرانا این زندانی سیاسی که به اتهام اقدام علیه امنیت نظام به 3 سال زندان محکوم شده است ظرف هفته گذشته هیچگونه تماس و ملاقاتی با خانواده خود نداشته که این امر به نگرانی های جدی در خصوص سرنوشت نامبرده دامن زده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر