Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

تظاهرات امروز 13 آبان در ایران

من الان برگشتم ، خیابان هفت تیر و میدان ولی عصر حسابی شلوغ بود ،مامور خیلی زیاده ،داشتن مردمو میزدن ، بابا حتی به یه پیرزن هم رحم نکردن ، بی پدرا فقط میزدن. نامه یکی از دوستان در ایران

------------------------------------------------------------------------


با هم یک صدا مرگ بر ارتجاع همه با هم یک صدا مرگ بر دیکتاتور ارتجاع همه با هم یکصدا مرگ بر خامنه ای مرتجع درود بر آزادی ما دیگر از دست حکومت اسلامی خسته شده ایم نمی خواهیم نمیخواهیم مرگ بر تو.

--------------------------------------------------

سرتاسر خيابان انقلاب مملو از نيروهاي امنيتي با كلاهخود مي باشد, اطراف دانشگاه تهران مملو ازمردم و نيروهاي امنيتي مزدور رژيم و لباس شخصي است.

--------------------------------------------------------------------

به احتمال زیاد مادر ندا شهید راه آزادی را دستگیر کرده باشند اما باید صبر کرد بدانیم چه میشود.

////////////////////////////////////////////////////////////////

هم اکنون در تهران هعدادی را دستگیر کرده اند و ولی فقیه به نیروهای سرکوبگر دستور داده است که تا توان دارند دستگیر کنند و بکشند رژیم به وحشت افتاده است دانشگاه ها را محاصره کرده اند اجازه نمیدهند که دانشجویان از دانشگاه ها بیاین بیرون مزدوران عراقی و لبنانی را مسئول کنترل دانشگاه ها شده اند و با چماق و مثل سگ هار تا دندان مسلح درب ورودی دانشگاه را محاصره نموده اند.

/////////////////////////////////////////////////////////////

Rastee Askanderاین اسم چندین نامه چرت پرت برای من نوشته است این شخص مریض به نظر میرسد و نامه های خصوی برای افراد ارسال میکند و براین اساس که من دیشب تا نزدیکی ساعت 12 شب با او مکاتبه نمودم آی پی ادرسش را بدست آوردم که شخصی روانی و از موادمخدر استفاده میکند این شخص دارائی 6 ایمیل آدرس میباشد و در پالتالک با خانمها حرف میزند سپس عکس خانمها رابدست می آورد و بعدش در یوتوبه و یا توسط دوستانش برای خانمها سایت درست میکند و به آنها توهین میکند هوستان باشد نه ایمیل خودتان به او بدهید و نه با او مکاتبه کنید وباید خیلی دوستان هوسشان باشد که از این ترفندها زیاد شده است خیلیها برای تامین موادمخدرشان با ضد بشرها همکاری میکنند هر کسی که برایش چنین نامه های غیر ستانداردی برایش آمد بلافاصله بلوک کند و در نهایت اخراج کند و یک راپورت هم برای فیسبوک ارسال کنید تا دوستان ادمین مراقب حرکات این جانوران باشند.

////////////////////////////////////////////////////

تنها راه چاره برای ایران آینده برقراری یک سیستم لامرکزی میباشد که دولت جمهوری اتحادی لیبرال فدرال دموکراتیک ایران خواهند بود و آنزمان ایرانی آباد و ایرانی آزاد بدون تبعیض ملی بدون تبعیض جنسی و قومی و نژادی آنزمان ما میتوانیم برای وطن جان و مال و همه چیز را فدا کنیم با امید آن روزحال فردا 13 آبان است روزی میباشد که امیدها را دلها انداخته است بله ما جوانان عزیز و شجاع را از دست داده ایم خون جوانان به دست مزدوران علی روانی که مبتلا به جنون اسلامی شده است جان خیلیها را گرفتند و تا توانستند کشتند و به جوانان تجاوز کردند این علی مجنون خودش در زمان نوجوانی مورد آزار جنسی قرار گرفته است به همین خاطر است که کینه خود را بر مردم ایرانی خالی میکند مردک روانی علی مجنون خامنه ای علی دیوانه.

//////////////////////////////////////////////////////////

گزارشهای اولیه از تهران در روز چهارشنبه، ۱۳ آبان، حاکی است که بهرغم هشدار نیروهای امنیتی، تظاهرات این روز بار دیگر به صحنه اعتراضهای مردمی به حوادث و شرایط پس از انتخابات ریاست جمهوری بدل شده




بنابه گزارشات رسیده یورشهای وحشیانه علیه مردم بی دفاع در میدان 7 تیر و سایر نقاط تهران ادامه دارد و تا به حال منجر به زخمی شدن دهها نفر شده است و تعداد زیادی دستگیر شده اند.

مردم در میدان 7 تیر قسمت شمالی را بطور کامل در دست گرفته اند و قسمت جنوبی آن در اشغال نیروهای سربکوبگر است. یورشهای وحشیانه و بی سابق نیروهای سرکوبگور به مردم باعث شده که تعداد زیادی از مردم زخمی شوند . نیروهیا وی فقیه با باتون به سر و صورت مردم بی دفاع می زنندو علیرغم اینکه چهرۀ مردم غرق خون است حاضر به ترک محل اعتراضات نیستند و به اعتراضات خود ادامه می دهند. توصیف صحنه های مقاومت و ایستادگی غیر ممکن است.

مردم وقتی آماج حملات نیروهای ولی فقیه قرار می گیرند شعار خامنه ای قاتله ولایتش باطله را سر می دهند. درگیریها تمامی نقاط مرکزی تهران را فرا گرفته است . دهها نفر زخمی و مصدوم شده اند و صدها نفر دستگیر شده اند.همچنین در موارد متعددی صدای تیراندازی به گوش می رسد. و به صورت گسترده اقدام به پرتاب گاز اشک آور زده است


منازل بر روی مردم باز است و هنگام یورش نیروهای سرکوبگر به آنجا پناه می برند به دستور نیروهای سرکوبگر اکثر مغازه ها تعطیل شده است

مردم به هیچ وجه و به هیچ بهایی حاضر به متفرق شدن نیستند.درگیرها در میدان 7 تیر بسیار شدید می باشد . همچنین در خیابانها کریمخان زند،مفتح،طالقانی ،میدان انقلاب،میدان ولی عصر و سایر نقاط درگیریها ادامه دارد.
//////////////////////////////////////////////////////
درگيريهاى پراكنده در اطراف ميدان رضاييهاى شهيد و دستگيرى مادر «ندا
درگيري مردم با نيروهاي سركوبگر - آرشيو


هم اكنون درگيريهاى پراكنده در اطراف ميدان رضاييهاى شهيد در جريان مىباشد.
مأموران سركوبگر نيروى انتظامى و امنيتى در ميدان رضاييها چندين بار اقدام به شليک گاز اشکآور و تيراندازى هوايى كردند. مأموران سركوبگر نيروى انتظامى همچنين از بالاى پشت بام در خيابان طالقانى به سمت مردم گاز اشكآور شليك مىكنند.

اما جمعيت خروشان مردم بىاعتنا به اين اقدامات به تظاهرات خود ادامه مىدهند.
بنابه خبر ديگرى مأموران سركوبگر نيروى انتظامى مادر نداآقا سلطان شهيد قيام سراسرى را در ميدان رضاييها دستگير كردند.
//////////////////////////////////////
در خيابان عباس آباد نيروهاي انتظامي به سمت مردم شليك كردند و 2 نفر تير خوردند
تهران ساعت 1045 : در خيابان عباس آباد نيروهاي انتظامي به سمت مردم شليك كردند و 2 نفر تير خوردند.
مردم شعار ميدهند نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم.
چندين هلي کوپتر در حال گشت زني بر روي آسمان تهران هستند صداي تيراندازي همچنان شنيده ميشود.
////////////////////////////
دوستان هم اکنون خبر رسید که مادر ندا را دستگیر وروانه بازداشتگاه نمودند خبر دستگیری مادر ندا قطعی شد دوستان مادر ندا همراه با 8 مادر دیگر دستگیر شده اند.
/////////////////////////////////
مردم به هیچ وجه و به هیچ بهایی حاضر به
متفرق شدن نیستند.درگیرها در میدان 7 تیر بسیار شدید می باشد . همچنین در
خیابانها کریمخان زند،مفتح،طالقانی ،میدان انقلاب،میدان ولی عصر و سایر
نقاط درگیریها ادامه دارد

/////////////////////////
فوری درگیری شدید مردم ودانشجویان شيراز با پلیس در میدان پردیس دانشگاه شیراز وزخمي شدن شماري ازمردم
درشيراز 20نفردستگير شدند , تعدادي زخمي شدند وبيش از100گلوله به سمت مردم شليك شد.
در ساعت 11 صبح روز چهارشنبه در حالی که مراسم حکومتی روز 13 ابان در شاهچراغ تحت تدابیر شدید امنیتی به پایان رسیده بود درمیدان نمازی و الم شیراز حضور بسیار پررنگ نیروهای امنیتی پلیس و لباس شخصی ها دیده می شد که با تجمع مردم در میدان الم و دانشجویان در میدان پردیس ادامه یافت که ناگهان جمعیت مورد هجوم بسیار گسترده بیش از 50 موتورسوار نقاب دار قرار گرفت. بدلیل کوتاهی مسیر و فاصله بین این دو میدان مردم از هر دو طرف در محاصره قرار گرفتند که در اثرآن اقدام به فرار کردند.
حضور لباس شخصی ها که اقدام به تهیه فیلم و عکس از مردم می کردند بسیار مشهود بود .در همین حال تعدادی از دانشجویانی که پلاکاردهای دست سازی به همراه داشتند سریعا دستگیر شدند که همین امر و مقاومت مردم, درگیری را تشدید کرد.
شعار های دانشجویان موجب شلیک هوایی و ضرب و شتم آنان گردید که در این میان بیش از 20 نفر دستگیر شدند که همه توسط نیروهای ضد شورش و پلیس بود و لباس شخصی ها فقط فیلم می گرفتند و تهدید به اسپری و گاز اشک اور می کردند. در اثر حمله ضد شورش به یک دانشجو که مشخص نشد به چه دلیل و با چه وسیله ای بود پیراهن وی پاره و غرق در خون شد که وی توانست از دست ماموران بگریزد .اما یک زخمی دیگر را که با سر و صورت خونین افتاده بود مردم قصد نجات داشتند که با موتور پلیس نقاب دار ضد شورش از محل دور شد. هم اكنون اینترنت جیمیل یاهو و هات میل همگی فیلتر هستند وامكان اطلاع رساني را ازمردم گرفته اند .
///////////////////////
مردم در میدان 7 تیر قسمت شمالی را بطور کامل در دست گرفته اند و قسمت جنوبی آن در اشغال نیروهای سربکوبگر است. یورشهای وحشیانه و بی سابق نیروهای سرکوبگور به مردم باعث شده که تعداد زیادی از مردم زخمی شوند . نیروهیا وی فقیه با باتون به سر و صورت مردم بی دفاع می زنندو علیرغم اینکه چهرۀ مردم غرق خون است حاضر به ترک محل اعتراضات نیستند و به اعتراضات خود ادامه می دهند. توصیف صحنه های مقاومت و ایستادگی غیر ممکن است
////////////////////////////////
مادر ندا آقا سلطان در ميدان هفت تير دستگير شد. ایستگاههای متروی «هفت تیر»، «طالقانی» ، «دروازه دولت» و «فردوسی» بسته شد *پارلماننیوز از اجتماع مردم در میدان هفت تیر خبر داده و نوشته برخوردهای پرداکندهای از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی حاضر در میدان هفتتیر با مردم صورت گرفته است. این سایت از شلیک گاز.
//////////////////////////

مهدی کروبی را زخمی نمودند تعدادی از ارازل و اوباش علی مجنون و احمقیمیمون به مهدی کروبی حمله نمودند و ویی را از ناحیه صورت و سینه اش زخمی نمودند
مهدی کروبی توسط ارذل و اوباش حامی کودتا در راهپیمایی 13 آبان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. اخبار دریافتی حاکی از آن است که وی پس از این درگیری شدید، با همراهی محافظان خود از آن منطقه خارج شده است
////////////////////////////////
شاهد عینی حضور مردم را میلیونی توصیف می کند و از کشته شدن چند تن در میدان هفت تیر خبر می دهد
تظاهرات سیزده آبان
مرگ بر دیکتاتور - هو کردن پاسداران توسط مردم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر