Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

دادستان محترم دادگاه کیفری بین المللی لاهه





دادستان محترم دادگاه کیفری بین المللی لاهه

از آنجا که بر اساس قانون اساسی رژیم اسلامی حاکم بر ایران، علی خامنه ای رهبر این رژیم به عنوان "ولایت مطلقه فقیه" اختیارات نامحدود دارد و احکام او لازم الاجراست، هیچ نیرویی توان مقابله با خواست او را در این کشور ندارد. بر این پایه، علی خامنه ای به عنوان یک رهبر خودکامه، بی اعتنا به جان و مال و ناموس مردم ایران، دیوانه وار بر این کشور فرمان می راند و به یاری ایادی سرکوبگر خود روز به روز بر شمار شکنجه دیدگان و کشته شدگان این سرزمین می افزاید. او دیکتاتوری است که با سیاست های نادرست و سرکوب هر صدای مخالف خود، کشور ما را در آستانه ویرانی کامل قرار داده است.

این خفقان و سرکوب های وحشیانه موجب شده که فریاد گروههای معترض اعم از کارگران، معلمان، دانشجویان، نویسندگان و وبلاگ نویسان راه به جایی نبرد و هر روز بر شمار شکنجه شدگان و اعدامیان در زندان ها که تنها به دلیل اختلاف عقیده و مخالفت با مشی و عملکرد مسئولان این رژیم بازداشت شده و در زندان به سر می برند، افزوده گردد.

از این رو ما امضا کنندگان زیر، با توجه به حکمی که آن دادگاه محترم در باره "عمر البشیر" رهبر جنایتکار سودان صادر کرده است، خواهان رسیدگی به جنایات علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و صدور حکم مقتضی برای وی هستیم.

http://www.petitiononline.com/mod_perl/s
igned.cgi?akcriems

---------------------------------------------------------


جبهه ملی اهواز
سلام من یکی از اعضای حرکت ملی یعنی جنبش رهایبخش ملی اهواز هستم آنچه مایه ی تاسف آور است این است دیروز ناگهان وارد فیسبوک شدم دیدم که یک کامنت برایم گذاشته اند من معمولأ کامنتهایم خیلی کم بازمیکنم و میخوانم اگر هم بازکنم همه را پاک میکنم خیلی کنجکاو شدم دیدم که یک لینک برای من ارسال نموده اند که از من درخواست نموده است که بگویم مرگ بر تجزیه طلب خیلی مسخره بنظر میرسید باز کردم دیدم که عکس شهید قهرمان راه آزادی کردستان احسان فتاحیان را آنجا گذاشته اند و در زیرش نوشته اند مرگ بر تجزیه طلب خوب دیدم که باید فان بشم تا بتوانم نظر بدهم فان شدم یک نظر نوشتم دیدم که نظرم پاک شده سانسور چیها میخواهند همه چیز سانسور کنند این است و من هم بلوک نموده است دیگر نمیتوانم نظر بدهم خلاصه
با یکی از دوستانم حرف زدم او گفت شما ساموئیل کو کرماشانی در فیسبوک اد کنید یک نامه برای همدردی با او برای ایشان ارسال کنید فکر کنم او فامیلی به احسان فتاحیان میرسد
من با شما هستم دوست عزیزم من دوست همیشگی ملت قهرمان کردستان هستم من این عمل زشت و توجه شده را قویا محکوم میکنم و فکر کنم این یک نوع توجه و تاید جنایتهای رژیم ایران میباشد در کردستان من
از همه دوستان چه بلوچهای عزیز آذریهای عزیز کردهای عزیز و آن دسته از فارسهای آزادیخوا و انساندوست درخواست میکنم که گول ایادی رژیم جنایتکار آخوندها را نخورند که میخواهند با این تبلیغاتهای ابلهانه اش دست به جنایت بیشتری در کردستان بزند و از مزدورانش درخواست نموده است تا دست به لجنپراکنی یزنند علیه شهید ملت برادر ملت عزیز مکردستان
بلاشک امروز سرکوب ملت کرد را دنبال میکند فردا همین کار و همین جنایت در بلوچستان به کار خواهند برد و موهر تجزیه طلبی به آنها میزند و دست به قتلعام آنها خواهند زد خوب پس فردا نوبت ما ملت عرب اهواز خواهند بود تحت نام تجزیه طلبی دست به قتلعام ملت ما خواهند زد و باید ملیتهای ساکن ایران در این باره خیلی هشیار و بیدار باشند که رژیم جمهوری اسلامی هم اکنون از کردستان شروع کرده است تا دست به جنایت بزند و مردم را غافل گیر کند که نکند دست به انقلاب بزنند و خود را مدافع تمامیت ارزی ایران و بعنوان دفاع از مرزهای ایران معرفی کند و به آسانی دست به جنایت بزند
من خوب امروز دست به نوشتن این نامه برده ام تا از طریق شما به گوش برادران دیگرم در سرتاسر ایران برسانید که گول فریبکاریهای رژیم جهل و جنایت آخوندی نخورند و هشیار باشند البته تعدادی از سلطنت طلبها از این مواضع دفاع میکنند هرچند آقای رضا پهلوی آن را محکوم نمود اما اینها چند گروه جداگانه هستند که خود را سلطنت طلب معرفی میکنند در ظاهر اما در باطن مزدور رژیم جمهوری اسلامی هستند
ساموئیل جان دوباره به ما زنگ بزنید که رهبر جنبش ملی اهواز قرار است با شما حرف بزند
سلام بر روح و روان پاک شهدای آزادی جنبش ملی اهواز و جنبش ملی کردستان و جنبش ملی آذربایجان و جنبش رهایبخش ملی بلوچستان
من لینک آن مزدور اجاره ی را در اینجا برای شما میفرستم و امیدوارم شما هم به ملت کردستان خبر بدهید ما به ملت خود هشدار داده ایم که از ملت عزیز ملت برادر کردستان دفاع کنید.
اینجا پیام آن ضد بشر و عنصری را منتشر میکنم
دوستان بگو مرگ بر تجزیه طلب همه تجزیه طلبها باید کشت وقتیکه میگویم مرگ بر یکی یعنی او محکوم به مرگ میباشد توسط ما در ایران فقط فارس هستش بقیه کشک هستند
http://www.facebook.com/pages/Tehran/IN-
THE-NAME-OF-PERSIA/46355803273?ref=nf
با تشگر
ح . م عضو جنبش ملی اهواز مورخ 21/11/2009

---------------------------------------------------------
سعید سلطانپور چریک فدایی خلق ایران.شعر کردستان خون آلود در باره کشتار خلق کرد و مبارزات قهرمانانه کردستان رژیم دیکتاتوری و ارتجاع جمهوری اسلامی جنایات دهه شصت را تکرار می کند و جان زندانیان سیاسی د...






-------------------------------

حمله هکرهای ولایت فقیه به وبلاگ اختصاصی آیت الله بروجردی
وقتی نظامی به نهایت عجز و ناتوانی خود میرسد حال و روزش به قدری رقت بار و دردناک می شود که در آن شرایط متوسل به بدترین و غیر انسانی ترین شیوه ها برای محو حس حقارت درونی خویش می شود .اصولا وجود فیلترینگ و عدم آزادی بیان در هر نظامی دلیلی آشکار بر عدم مقبولیت وی است که با نقض اصول مسلم جمهوریت ، وارث نظامی خواهد بود فاقد مشروعیت . شکی نیست که نظارت و نقد حکومت توسط مردم از ابتدائی ترین تعاریف جمهوریت می باشد . نظامی که نقد پذیر نباشد بلاشک در دره دیکتاتوری سقوط خواهد کرد و دیر یا زود بساطش جمع می شود .آیت الله بروجردی بعنوان یکی از جدی ترین منتقدین نظام ولایت فقیه ، همواره دیکتاتوری دینی را خشن ترین شکل دیکتاتوری در تاریخ می داند و بدلیل پافشاری بر اعتقادش مبنی بر لزوم جدایی دین از دولت ، تاکنون متحمل سخت ترین ضربات از جانب دشمنان آزادی شده است .جمهوری ولایت فقیه که در سراشیبی سقوط قرار دارد در ماههای اخیر بر شدت تلاشهایش برای خروج از بحران مشروعیت افزوده است و با صرف هزینه های هنگفت بیت المال در جهت گسترش فیلترینگ ، به بقای عمر حقی...


وقتی نظامی به نهایت عجز و ناتوانی خود میرسد حال و روزش به قدری رقت بار و دردناک می شود که در آن شرایط متوسل به بدترین و غیر انسانی ترین شیوه ها برای محو حس حقارت درونی خویش می شود . اصولا وجود فیلترینگ و عدم آزادی بیان در هر نظامی دلیلی آشکار بر عدم مقبولیت وی است که با نقض اصول مسلم جمهوریت ، وا...


----------------------------------------

جنون تمامیت ارزی ایران یا جنون عاشق ریختن خون انسان بچه ساواکی جنایتکار دیروز موهر تاید میگذارد بر انسانکشی امروزIN THE NAME OF PERSIA@Mobarz: اول اینکه شما ادبیاتت را درست کن بعدش بیا اینجا چیز بنویس که یک موقع مثل الان نظر شما حذف نشه.دوم اینکه کسی که بخواد از ایران جدا بشه خائنه, حالا میخواد ما باشیم یا شما, هیچ فرقی نداره. سوم اینکه ما دنبال گرفتن حقمون نیستیم ما میخوایم کشورمون را آزاد کنیم.در پایان ما از مرگ هر خائنه به مملکت خوشحال میشیم برامون شخصش مهم نیست. به امید زندگی در ایرانی آباد و آزاد برای تمام ایرانیها

-------------------------------------------------

علیحیدریان زندانی سیاسی کورد سه روز قبل ازبند عمومی زندان خارج و به مکاننامعلومی انتقال داده شد . این امر نگرانی هم بندیهای ایشان را موجبگردید. که حیدریان را برای اجرای حکم منتقل کرده اند.نیروهای امنیتی،حیدریان را مجبور به همکاری و اعتراف در برابر دوربین کرده بودند، که بامقاومت علی ، منجر به تهدید اجرای حکم از سوی...نیروهای اطلاعات شد ،آنها متذکر شدند، که در صورت عدم همکاری نامبرده راهمانند احسان فتاحیان اعدام خواهند کرد.بنابر گزارش رسیده علی حیدریانآماده هیچ گونه همکاری با آنها نبوده استگفتنی است که هم اکنون ۱۴ تن از فعالان سیاسی و مدنی در کردستان به اعدام محکوم گردیدهاند که اسامی آنان به قرار ذیل است: 1- زینب جلالیان2- شیرکو معارفی 3- حبیب الله لطیفی4- سید سامی حسینی ، سلماس5- سید جمال محمدی ،سلماس6- رستم ارکیا7- فسیح یاسمنی8- رشید آخکندی9- حسین خضری10- فرزاد کمانگر11- علی حیدریان12- فرهاد وکیلی13- مصطفی سلیمی ،روستای ایلوی سقز14- انور رستمی

رستمی


Källa: www.kampinanvar.blogfa.com
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی - بی گمان ((هر مرگ اشارتی است به حیاتی دیگر)). " از احسان عزیز
--------------------------------------------------


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر