Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

تخریب قبر ندا آقا سلطان توسط عوامل خامنه ای

امروز پنجشنبه 14 آبان 1388 ساعت بین 5 تا 6 به

بهشت زهرا رفتم . تا بر سر مزار ندا آقا سلطان بروم . به قطعه

257 رفتم هر چقدر دنبال مزار او گشتم پیدا نکردم . تا اینکه متوجه داد و بیدادی شدم . متوجه شدم مادر ندا

است . مادر او داد میزد سنگ قبر ندا را کاملا شکستن و نابود کردند و

هیچ چیزی در آنجا نبود و روی آن را گل ریخته بودند تا کسی نتواند قبر آن را پیدا کند . به شدت گریه میکرد . مردم همه جمع شده بودند . حدود 30 تا 40 نفر مامور در آنجا بود . به سختی فیلم گرفتم اما من را گرفتن و موبایلم را شکستن.

حماقت با این درجه تف بر جمهوری اسلامی تف به قرآن تف به محمد تف به خمینی و خمینی چیها تف به نهجل بلاغه گوهه

ضجه های مادر ندا:سنگ قبرندا را در بهشت زهرا شکستند



------
-----------------------
از تكرار فجايع كهريزك به موقع جلوگيري كنيم؛ جان بازداشتي هاي 13 آبان در خطر است./ بابك داد
جمع عمومي مقابل اوين؛
جان بازداشتي هاي 13 آبان در خطر است! آمار دختران بالاست!
دختران و پسران زيادي در اعتراضات ديروز دستگير شده اند كه معلوم نيست چه بر سر آنها بياورند؟ تعطيلي اعتراضات تا يك ماه ديگر يعني 16 آذر، فقط باعث "تجديد قواي" مآموران و فرصت نقشه هاي جديدي براي سركوبهاي سنگين تر را براي آنها فراهم مي كند. اين نظر، پيشنهادي است كه از "برآيند نظرهاي دوستان فعال" بدست مي آيد. نظر دوستان اين است كه تجمع ثابت و تحصن مثلا" در مقابل دادگاه انقلاب و يا مقابل زندان اوين، ممكن است بتواند مانع از تكرار فاجعه هايي مثل كهريزك شود. ضمن آنكه فرصت تجديدقواي سركوبگران را از آنها مي گيرد و التيامي بر است نگراني خانواده هايي كه هم اينك مقابل دادستاني و زندان اوين، بدنبال عزيزان بازداشتي خود مي گردند و ممكن است سرنوشت تلخي مثل مادر "سهراب اعرابي" عزيز پيدا كنند كه بعد از روزها دوندگي و چشم انتظاري، جنازه نوگل پرپر شده اش را به او تحويل دادند. آمار تخميني دختران بازداشتي ديروز بالا برآورد شده و بايد فكري براي همه اسيران سبز كنيم.
ديروز مأموران بسياري به فيلمبرداري از چهره مردم و جوانان معترض مي پرداختند، و ممكن است پروژه شناسايي و دستگيري ساير بچه هاي فعال را از امروز شروع كنند و باز هم فاجعه هاي بعد از هجده تير (احضارها و شكنجه ها و قتل ها) را رقم بزنند. نبايد بگذاريم "كهريزك" ديگري راه بيفتد.
لطفا" روي اين موضوع حياتي، تمركز خاص داشته باشيد و به طور وسيع اطلاع رساني كنيد تا از مجموع نظرات دوستان راهي بيابيم و با عقلانيت كامل و بدون عجله و اشتباه، روي راهي براي آزادي سريع عزيزان بازداشتي متمركز شويم. يا حق.بابك داد.
/////////////////////////////////////

بنابر خبری که هم اکنون از داخل ایران آمده است 5 دختر بینوا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند 3 دختر در تهران در یک بازداشتگاه نیروی انتظامی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند و یکی در شیراز و یکی دیگر در رشت

این خبر توسط یکی از دوستانم در داخل ارسال شده است که یک مادر با دخترش توانسته تماس بگیرد و دختر به ماردش گفته است به من تجاوز نموده اند و باید منتظر نامه های دیگر باشم
//////////////////////////////////////////

در این باره ما دیروز اعلام نمودیم که رژیم تمامی سرورهای یاهو و جی مایل را بسته است و در ایران به هیچ عنوان کار نمیکند چرا چون قرار بودن برای ما ایمیل ارسال بشود اما بیشتر از 43 ایمیل بیشتر دریافت نکردیم بلافاصله ایمیل یاهو و جی مایل را بستند و دیگر ارتباط قطع شد متاسفانه جمهوری جنون اسلامی ضد بشریترین رژیم میباشد

////////////////////////////////////////////////////////

بنابر خبری که هم اکنون به دستمان رسیده است تمامی دستگیر شدگان دیروز به جای نامعلومی منتقل نموده اند در بین دستگیر شدگان دختران زیادی میباشند و جای نگهداری دختران معلوم نیست خیلی از خانوادها برای پی گیری فرزندانشان به نیروی سرکوبگر انتظامی مراجعه نموده اند و بدون جواب به خانه برگشته اند.

//////////////////////////////////////////////

ستوان یکم محمد جواد ابراهیمیمحل خدمت : یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی ناحیه انتظامی تهران بزرگ... محل سکونت : شهر ری -حسن آباد فشاپویه - بلوار امام پیرکفتار خمینی نبش بانک ملت


نتیجه دستگیر کردن بسیج و گاردی و سپس به این روسپی زادهها مهربانی کردن و آب دادند و آزاد کردن این مادر روسپیان این است- خوب نگاه کنید -این هست -قابل توجه آنها که دنبال دوستی و و مسالمت با بسیج و پاسدار هستند - این حروم زاده گاردی با باتوم به سر این دختر بیگناه زد - و خیلی رهات رفت دنبال کارش/.

ضارب دختر معصوم ایرانی شناسایی شد ستوان یکم محمد جواد
ابراهیمیمحل خدمت : یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی ناحیه انتظامی تهران
بزرگ محل سکونت : شهر ری -حسن آباد فشاپویه - بلوار امام خربزه خمینی نبش بانک
ملت تلفن منزل : 56228414





//////////////////////////////////////////////////////
پاین کشیدن عکس خامنه ای

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر