Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

احضار سیمین چایچی به اداره اطلاعات سنندج


احضار سیمین چایچی به اداره اطلاعات سنندج

خبر رسیده از سنندج حاکی است سیمین چایچی شاعر و نویسنده ساکن شهر سنندج به اداره اطلاعات این شهر احضار گردیده است.

اداره اطلاعات رژیم در شهر سنندج در احضاریه ای از سیمین چایچی خواسته است تا روز دوشنبه 18 آبان ماه خود را به با این اداره معرفی نماید. از دلیل احضار نامبرده به اداره اطلاعات شهر سنندج اطلاعی در دست نیست.

-------------------------------------------

اعتصاب غذای یک زندانی سیاسی محکوم به اعدام

بنا به آخرین خبری که از زندان مرکزی شهر سنندج به کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی رسیده، احسان فتاحیان زندانی سیاسی محکوم به اعدام کُرد، در اعتراض به دستور اجرای حکم اعدام وی، از عصر امروز یکشنبه 17 آبانماه دست به اعتصاب غذا زده است.
شایان ذکر است احسان فتاحیان هم اکنون در بند دو زندان مرکزی شهر سنندج زندانی میباشد. در اعتراض به دستور اجرای حکم اعدام احسان، جمعی از زندانیان سیاسی و مدنی شهر سنندج به نامهای عدنان حسن پور، انور حسین پناهی، ارسلان اولیایی، حبیب الله لطیفی، لطف الله لطف الله پور، و جمعی دیگر اعلام کردند، که در صورت اجرای حکم اعدام احسان فتاحیان تا پای جان دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

----------------------------------

بیماری یک زندانی کرد محکوم به اعدام در سقز

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

یک زندانی کرد به نام شیرکومعارفی که حدود یکسال است در زندان بسر می برد دچار بیماری گوارشی شده و نیاز به معالجه و مداوا در خارج از زندان دارد .

این زندانی که در زندان مرکزی سقز تحمل حبس می نماید تاکنون چند بار به خاطر ناراحتی معده درخواست اعزام به مراکز درمانی خارج از زندان و آندوسکوپی را نموده که تا لحظه تنظیم خبر با درخواست وی موافقت نشده است.

یادآور می گردد شیرکومعارفی به اتهام محاربه از سوی دستگاه قضایی به اعدام محکوم و این حکم از سوی دادگاه تجدید نظر تأیید گردیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر