Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

قطع شبكه تلفنهاى همراه، در هراس از گسترش قيام 13آبان

قطع شبكه تلفنهاى همراه، در هراس از گسترش قيام 13آبانتظاهرات مردم تهران - آرشيو

تظاهرات مردم تهران -
رژيم آخوندى در وحشت از بازتاب گسترده قيام امروز تهران، امکان برقرارى تماس با تلفن همراه در مسيرهاى راهپيمايى را مختل كرده است.
اخبار دريافتى حاكى است كه مهدى کروبى در ميدان رضاييهاى شهيد توسط مأموران امنيتى مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. وى به همراه محافظان خود صحنه درگيرى را ترک کرده است.






//////////////////////////////////////////////

فیلم؛ تظاهرات دانشجویان در

یابانهای تهران 13 آبان







///////////////////////////////////////////
آبان؛ تظاهرات ضد حكومتى در رشت و قزوين

بنا به گزارشهای دریافتی، شمار زیادی از جوانان در رشت امروز از ساعت 11 صبح در مركز شهر تجمع كرده و به سمت دانشكده علوم راهپيمايى کردند. ماموران سرکوبگر به تظاهركنندگان حمله كردند و آنان را پراكنده ساختند اما تظاهركنندگان مجددا در ميدان شهردارى تجمع كردند و با مزدوران رژیم درگير شدند.

در دانشگاه آزاد قزوین نیز دانشجويان تظاهرات كرده و شعارهاى ضدحكومتى سردادند.

در شهر اصفهان نیز تظاهركنندکان در چهارباغ تجمع كرده و شعار مرگ بر ديكتاتور سر دادند. ماموران خيابانهاى منتهى به دانشگاه اصفهان و ساير خيابانها را بسته اند تا مانع پيوستن تظاهركنندگان به يكديگر شوند.

////////////////////////////////

13 آبان؛ سایت کروبی: مردم را بطور وحشیانه سرکوب می کنند

سایت تغییر متعلق به مهدی کروبی: هزاران نفر از مردم ایران که برای برگزاری راهپیمایی در میدان هفت تیر دور هم جمع شده بودند و می خواستند به سمت سفارت سابق آمریکا حرکت کنند توسط نیروهای لباس شخصی و یگان ویژه سپاه بصورت وحشیانه سرکوب شدند. نیروهای لباس شخصی و همچنین نیروهای یگان ویژه با باطوم و گاز اشکاور و گاز فلفل و تیرهوایی به جان ملت بی دفاع ایران افتادند. به گزارش شاهدان عینی نیروهای سپاه بصورت پیاده و سوار بر موتور ، سر و صورت مردمی که فقط برای برگزاری راهپیمایی دور هم جمع شده بودند را هدف قرار داده بودند. همچنین در نقاط دیگری همچون ، خیابان مطهری ، شهید بهشتی ، کریم خان زند ، مفتح ، میدان آزادی ، تقاطع طالقانی و فلسطین ، نجات الهی ، قائم مقام فراهانی مردم سبز ایران در حال شعار دادن علیه استبداد و دیکتاتوری هستند

/////////////////////////

13آبان؛ پخش فیلم تظاهرات مردم تهران در CNN

دقایقی پیش سی ان ان بین المللی فیلمی از تظاهرات مردم در تهران در 13 آبان را پخش کرد. خبرنگار این شبکه خبری گفت تظاهرات در چند نقطه تهران ادامه دارد و درگیریهايی با نیروهای پلیس گزارش شده است.

////////////////

دانشجويان دانشگاه تهران موفق شدند درب دانشگاه را شكسته و محاصره نيروهاى سركوبگر را در هم بشكنند

بنا به گزارش دریافتی، دانشجويان دانشگاه تهران موفق شدند درب دانشگاه را شكسته و محاصره نيروهاى سركوبگر را در هم بشكنند و راهپيمايى خود را در خارج دانشگاه آغاز كنند.
گزارشها از شهرهای دیگر حاکی است در شيراز، مشهد و اصفهان تظاهرات با شعار مرگ برديكتاتور و درگيرى با مزدوران رژیم جريان دارد.



//////////////////////////////////////////////////

خودسوزی یک دختر دانش آموز در سنندج

گزارش رسیده از سنندج حاکی است یک دختر دانش آموز به دلیل فشارهای اعمال شده بر وی توسط مدیر مدرسه ای که در آن مشغول به تحصیل بود اقدام به خودسوزی نمود.

بر پایه گزارش دریافتی روز سه شنبه 12 آبان ماه یک دانش آموز مدرسه راهنمایی دخترانه "هویه" واقع در منطقه "کلاترزان" سنندج که به دلیل همراه داشتن یک قلم وسیله آرایش زنانه از سوی مدیر بسیجی مدرسه مذکور به نام "مهناز مجیدآبادی" هدف توهین، تهدید و فشار قرار گرفته بود اقدام به خودسوزی نمود و دچار سوختگی شدید به میزان 80 درصد گردید.

////////////////////////////

جنایت مزدوران رژیم در میدان هفت تیر علیه مردم بیدفاغ ایران




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر