Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

اطلاعیه کومه له درباره اعدام احسان فتاحیان

اطلاعیه کومه له درباره اعدام احسان فتاحیان

باکمال تآسف صبح امروز چهارشنبه رفیق احسان فتاحیان توسط بیدادگران جمهوری اسلامی اعدام شد. گرچه فقدان احسان، هم برای خانواده اش و هم برای کومه له زحمتکشان کردستان و همسنگرانش، دردناک و غم انگیز است، اما احسان مرگی را انتخاب کرد که روی به نیستی ندارد، بلکه حیاتبخش، غرورانگیز و رواج دهنده هستی و شور و آزادی است. او در نبردش با حامیان تاریکی و استبداد، با دشمنان آزادی و انسانیت، جسورانه جنگید. او شمعی بود که نتوانستند شعله اش را در سلولهای زندان و تاریکخانه دخمه های شکنجه، خاموش سازند. بسیار زود شعله های آن از دیوارهای زندان زبانه کشید و مشعل آزادی در کردستان و ایران را پرنورتر نمود.

احسان 27 ساله، فرزند رنج و کار، آنچنانکه در نامه اش از سلول مرگ نیز پیداست، اگر چند سال پیش به بیدادگریهای جامعه معترض بود و راه آزادیخواهی و مسیر پیشمرگان و عضویت در کومه له را انتخاب کرد. او در ماهها و سال آخر عمرش نیز، در برابر شکنجه گران و مزدوران ارتجاع، کوهی از مقاومت و ایستادگی و دریایی از باور به راه آزادی انسان و عدالت، آفرید. تنهایی در سلول انفرادی هیچگاه باعث نشد که تاریخ این مبارزه جمعی و صفوف میلیونی معترضین به بیداد، از نگاه چشم پر امیدش دور بماند و لحظه ای خود را تنها احساس کند. به تعهدش در برابر مردم رنجدیده و آزادیخواه وفادار ماند. این تعهد، گرچه سرش را بر بالای دار و گردنش را در حلقه طناب توحش قرار داد، اما باعث شد تا دل خلقی را به دست آورد و برای همیشه زندگی جاودانه در قلب مردم را از آن خود سازد. جنبش ما و کومه له از این اراده و این تک نبرد نیرو گرفت، اما دشمنان آزادی و حاکمان جمهوری اسلامی، نفرت و بیزاری این مردم و انزوای بیشتر را نصیب خود ساختند. احسان دیگر تنها عضوی از صفوف کومه له زحمتکشان کردستان نیست، او به همه مردم ستمدیده کردستان و به جنبش آزادیخواهی در ایران متعلق است.

علیرغم دروغپردازیهای بیدادگاه رژیم، احسان در هنگام دستگیری بی اسلحه بود و در حال انجام هیچ عملیلات نظامی ای نبود و همه اتهامات وارده، جز کومه له بودن را که همیشه به آن افتخار ورزیده، رد کرده است.

ما از همه مجامع و نهادهای دفاع از حقوق بشر بین المللی، ایرانی و کرد، از سازمانهای سیاسی، افراد و شخصیتهای مدافع حقوق انسان و آزادی، به ویژه کمپین دفاع از زندانیان مدنی و سیاسی که، در این مدت صمیمانه برای لغو حکم اعدام رفیق احسان فتاحیان، تلاش ورزیدند، تشکر میکنیم و خود را متعهد میدانیم که برای نجات جان انسانهای دیگر، همراه و همکارشان باشیم. همچنین از زحمات و تلاش همه سایتها و وبلاگهای انترنتی، از رسانه هایی چون بی.بی.سی، و تلویزیون فارسی صدای آمریکا، رادیو فردا و دیگر رسانه و تلویزیونهای کرد زبان، به خاطر پوشش خبری و اطلاع رسانی در مورد احسان، قدردانی مینماییم.

مردم مبارز و آزادیخواه، خواهران و برادران!

اعدام ظالمانه رفیق احسان فتاحیان، سرآغاز اجرای حکم دیگر مبارزین محکوم به اعدام است. هم اکنون زندانیان سیاسی کردستان و دیگر نقاط ایران در اعتراض به حکم صادره برای احسان، در اعتصاب غذا به سر میبرند. ضروری است که این زورگویی جمهوری اسلامی از سوی شما بی جواب نماند. به اعدام احسان فتاحیان اعتراض و از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی دربند دفاع نمایید. ما از همه احزاب و جریانات سیاسی درخواست میکنیم که برای یک اقدام مشترک و هماهنگ برای اعتراض به جمهوری اسلامی و برای دفاع از جان جگرگوشگانمان، سریعاً دست به کار شویم.


زنده باد یاد و راه عدالت و آزادیخواهانه رفیق احسان فتاحی

مرگ بر دژخیمان و سیستم ضد انسانی جمهوری اسلامی ایران

کمیته مرکزی کومه له زحمتکشان کردستان

بیستم آبانماه 1388 برابر با 11 نوامبر 2009 میلادی

-------------------------------------

از تمامی خوانندگان عزیز و شنوندگان عزیزی که به ویدئوی بنده گوش کرده اند و یا اگر اشتباهی در نوشتهای من دیدی خیلی و خیلی معذرت میخواهم میدانید خیلی احسان را دوست داشتم و او فرزند شهرم میباشد او یک انسان قهرمان بود و قهرمانانه در برابر دژخیمان تا پای مرگ ایستاد و بی باکانه و شجاعانه به قاضی جنایتکار گفت نه من کردم و از حقوق یک ملت ستمدید دفاع میکنم شما من را بکش اما خون من هنوز در رگ و خون جوانان این مرز و بوم به جوشش خواهند آمد و دمار شما را از ریشه در خواهند آورد
باور کنید خیلی اعصابم به هم خورد این دو شب است به هیچ عنوان نخوابیده ام حالا هم خواب دیگر بر من حرام جگرم پاره است جگرم سوخته است عزیزم از دست داده ام
ساموئیل کو کرماشانی.

-------------------------------------------------------------

رژیم ضد بشری ویروس آنفولاونزائی خوکی به خورد زندانیان سیاسی کرد داده است باید هشیار بود عزیزان وضعیت دارد رو به خطری جدی پیش میرود

بیش از ۲۰ نفر از فعالین زندان سنندج, مبتلا به آنفولانزای خوکی هستند

طبق تازه ترین اخبار واصله که از سوی پزشک زندان نیز مورد تائید قرار گرفته است, بیش از ۲۰ نفر از فعالین زندان سنندج بر اثر بی توجهی مرکز بهداشت زندان, مبتلا به آنفولانزای خوکی نوع A شده اند. تعداد زیادی از این فعالین که در بندهای پاک ۱ و ۲ به سر میبرند, از جمله اعتصاب کنندگان معترض به حکم احسان فتاحیان هستند و خطر مرگ جان آنان را تهدید میکند. از جمله مبتلایان به آنفولانزا حبیب لطیفی و عدنان حسن پور گزارش شده اند.
شایان ذکر است شنبه ی گذشته حبیب لطیفی به مرکز بهداشتی در خارج از زندان اعزام شد و با استعمال ۱۲ آمپول بی حسی, نامبرده را تا حد کما بیهوش کردند. گفته می شود تاکنون مسئولین زندان اقدام به معالجه ی مبتلایان به آنفولانزای خوکی نکرده است.
-------------------------------------------------------------------

این قاتل و جنایتکار که جان خیلی از فرزندان خلق ستمدید کرد را گرفته است خوب بشناسیداین جنایتکار و تروریست احسان فتاحیان را مجرم نام میبرد تف به شرفت احمق تروریست خودتان نوشته این خر را بخوانید در زیر

------------------------------------------------------------------------------------

رژیم تروریستی جمهوری جنون اسلامی یکی دیگر از فرزندان خلق کرد را بشهادت رساند مرگ و نابودی برای رژیم

جنون آخوندی

-----------------------------------------------

خبر شرکت ۲ مامور نیروی انتظامی در تجاوز گروهی به یک خانم
۹ نوامبر ۲۰۰۹
به گزارش ایسنا روز ۱۳ آبان گشت انتظامي قيامدشت شش نفر را که در داخل اتومبیلی در حال تجاوز به يك زن بودند دستگیر کرد. شاكي پرونده كه زني ۳۲ ساله و خانهدار است به قاضي گفت که ساعت ۷ شب در حال رفتن به سمت خانه بوده كه در حوالي خيابان خاوران رانندهي يك خودروي پرايد با تهديد چاقو وی را سوار خودرو کرده و به نقطهاي متروكه در حوالي قيامدشت برده و همراه ۳ نفر دیگر در كنار جاده خاكي در داخل ماشين اقدام به تجاوز كردند. این خانم همچنین ادعا کرد که در همين حين رانندگان دو ماشين نيز كه در حال عبور از جاده بودند متوقف شدند و با معرفي خود به عنوانمامور انتظامی از چهار جوان اخاذي کردند اما بعد از چند دقيقه آنان نيز به چهار نفر ديگر پيوستند و وی را مورد تجاوز قرار دادند.

این خبر شوکه کننده در صورت صحت حاکی از ناامنی برای خانمها و همچنین فساد و جسارت بعضی از اعضای نیروی انتظامی میباشد. گفته میشود در ماههای اخیر بواسطه مشغولیت نیروی انتظامی در مقابله با اعتراضات سیاسی مردم و دانشجویان، و غفلت از بزهکاران، آمار سرقت و جرایمی نظیر جنایت و تجاوز بالا رفته است. اخیراً آيتالله محسني گرگاني رييس ديوان عالي كشور اعلام کرد که طولانی شدن دادرسي در پروندههای مربوط به تجاوز به عنف و آدمربايی و شرارت قابل قبول نیست.

دیروز سازمان دیده بان حقوق بشر مستند بودن ۳ مورد تجاوز جنسی به معترضین حوادث پس از انتخابات در داخل زندانهای ایران را تایید کرد. خبر حوادثی از این قبیل و نا امنی برای زنان در ایران در حالی منتشر میگردد که گزارشها حاکی از پیشی گرفتن زنان کویتی در حقوق مدنی از زنان ایرانی میباشند.



© کلیه حقوق برای کدوم محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری از این متن بدون کسب اجازه ممنوع می باشد.

مجرمین تاریخ را بشناسید.
--------------------------------------------------------

جانیان و جنایتکاران رژیم ددمنش جمهوری اسلامی بر خلاف همه موازین انسانی و بین المللی و بدون توجه به اعتراضهای بین المللی و داخلی، روز گذشته زندانی سیاسی، احسان فتاحیان را در زندان سنندج به دار آویختند.

رژیم درمانده ولایت فقیه که در مقابل امواج خروشان جنبش اعتراضی مردم همه ی داشت و نداشت خود را به باد داده است، سعی می کند تا بار دیگر با برپایی چوبه های دار و اعمال خشونت عریان، جو رعب و وحشت را بر جامعه حاکم کند. اما مدتهاست که مردم دیگر به اینگونه اعمال رژیم توجهی ندارند و سیاست "النصر بالرعب" رژیم با شکست مواجه شده است.

به دار کشیدن جوانان مبارز و آزادیخواه لکه ننگ دیگری است که بر پرونده قطور رژیم نقش می شود و به جامعه جهانی و همه چشمهای نگران جنبش مردم ایران نشان می دهد که این تنها رژیم ددمنش حاکم است که با توسل خشونت سعی دارد مردم را از عواقب اعتراض بترساند. رژیم خشونت گر، قاتل و جانی جمهوری اسلامی سالهاست که سعی دارد تا با قتل و کشتار خود را از تیر رس اعتراض مردم مصون نگه دارد. با سرکوبگری هار و برپایی چوبه دار در ملا عام و ضرب و شتم بی رحمانه در خیابانها، رژیم تنها خشونت حکومتی را به رخ می کشد و سعی دارد تا اینگونه مردم را مرعوب کند.

اعدام و به دار آویختن احسان فتاحیان، زندانی سیاسی کُرد نیز می تواند آغازگر یک دور جدید از اعدامهای سیاسی باشد که در سالهای گذشته رژیم به آنها دست زده است. بعید نیست در صورت سکوت مردم نسبت به این اعدام و عدم اعتراض یکپارچه سازمانهای سیاسی و نهاد های حقوق بشری، بار دیگر رژیم دست تعدی به سوی زندانیان سیاسی دراز کند و همچون سالهای گذشته از کشته آنها پشته بسازد؛ قتلهای حکومتی ای که به دلایل مختلف مورد پیگیری قرار نگرفته و قاتلان فرزندان مردم ایران همچنان در مجامع بین المللی بدون هیچ پروایی رفت و آمد می کنند.

با اعتراض یکپارچه و همگانی می شود جلوی اینگونه اعدامها را گرفت. باید علیه آدمکُشان و قاتلان فرزندان مردم ایران در همه نهادهای ممکن بین المللی پرونده ای باز کرد و آنان را مورد پیگرد بین المللی قرار دارد. نباید اجازه داد قاتلان به راحتی شب سر بر بالین بگذارند. باید با افشاگری و معرفی آنان به مردم، همچنان در پیش چشم عموم، آنها را به عنوان قاتل و آدمکش مارک دار کرد.

اعدام احسان فتاحیان نشان از ددمنشی و جنایت پیشه گی پایوران رژیم جمهوری اسلامی از صدر تا ذیل دارد. ولی فقیه رژیم به عنوان کسی که دستور این قتل و جنایتها از سوی او صادر می شود، باید به عنوان مسوول اصلی مورد پیگرد قرار گیرد.

تازه ترین جنایت رژیم اثبات کننده شعار جنبش مردم در خیابانهاست که با صدای بلند اعلام می کنند: "آنکه میگه عادله – دروغ میگه قاتله".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر