Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

در روز 13 آبان فقط در تهران 2300 نفر دستگیر شده است اینها از این دروغهای زیاد میگویند این دروغها از امامشان یاد گرفته اند امام دروغ

دوستان انساندوستان جنایتی هولناک دردناکتر در راه است زنان در دختران اسیر 13 آبان را مخفیانه به زندان مخوف خورین ورامین منتقل نموده اند و تحت شکنجه های غیر انسانی و غیر اخلاقی قرار دارند ما از تمامی انساندوستان و مدافعان حقوق انسان درخواست میکنیم به زودترین وقت یک هیئت بین المللی برای تحقیق در این باره فرامیخوانیم جان دختران و زنان زندانی در خطر است رژیم جنون اسلامی جنونوار به جان آنها افتاده است در ایران همه رسانها را بسته اند بجز رسانهای وابسته به رژیم هیچ رسانه ای در این باره نمیتواند هیچ خبر ی را منتشر کند خفقان در ایران حاکم است جنون اسلامی در ایران حاکم است ساموئیل کو کرماشانی

-------------------------------
جنایتی هولناک در راه است/زنان و دختران اسیر شده در 13 آبان را مخفیانه به بازداشتگاه مخوف خورین ورامین منتقل کرده اند! نوامبر
بر اساس اطلاعات موثق دستگیری زنان و دختران جنبش سبز در راهپیمایی 13 آبان ، یک برنامه از قبل طراحی شده و حساب شده از سوی کودتاچیان جنایتکار بوده است । در حال حاضر نیروی انتظامی در برابر دستگیری زنان و سایر دستگیر شدگان از هم اکنون از خود سلب مسئولیت کرده است و این نشان می دهد که نیروهای امنیتی وابسته به سپاه و بسیج کودتاچی طرحی خطرناک را به اجرا گذاشته اند . این تکذیب خطرناک و هشدار دهنده در حالی صورت می گیرد که بر اساس شواهد موجود و پی گیریهای انجام شده صدها تن در جریان تظاهرات 13 آبان بازداشت شده اند که اکثریت آنان را زنان و دختران تشکیل می دهند . اطلاعات موثق همچنین نشان می دهد که تقریبا تمامی زنان و دختران دستگیر شده را به زندان مخوف و بدون کنترل خورین در اطراف ورامین منتقل نموده اند که هشداری است برای رخ دادن اتفاقی هولناک تر از اتفاقات کهریزک!
در همین راستا کودتا چیان تعدادی از زندانیان عادی بازداشتگاه خورین را به زندان اوین منتقل کرده اند ، تا این گمان به وجود آید که منتقل شدگان به اوین دستگیر شدگان 13 ابان بوده اند در حالی که اطلاعات ما ، نشان می دهد محل نگهداری زنان و دختران دستگیر شده بازداشتگاه مخوف خورین ورامین است و باید برای اطلاع رسانی به موقع و نجات این قهرمانان جنبش به اقدامی عاجل و گسترده در سطح داخلی و بین المللی دست زد .
/////////////////////////////////////////////////////////////

در روز 13 آبان فقط در تهران 2300 نفر دستگیر شده است اینها از این دروغها زیاد میگویند این دروغها از امامشان یاد گرفته اند امام دروغ.


ديروز اعلام كردند 400 نفر امروز شد 109 نفر فردا هم ميگن 9 نفر حالا پيدا كن پرتغال فروشو


شبکه جنبش راه سبز (جرس): فرمانده انتظامی تهران از دستگیری 109 نفر در حاشیه مراسم روز 13 آبان در شهر تهران خبر داد. سردار عزیزالله رجب زاده با اعلام این خبر به مهر گفت: "از میان دستگیر شدگان 47 نفر با قرار کفالت آزاد شده اند و 62 نفر از متهمان پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل و روانه زندان شده اند." فرمانده نیروی انتظامی تهران در ادامه افزود:" 43 نفر از این افراد مرد و 19 نفر دیگر زن هستند." گفتنی است پیش از این رییس پلیس امنیت و دادستان عمومی و انقلاب تهران از تعداد بازداشت شدگان در تجمعات روز 13 آبان ابراز بی اطلاعی کرده بودند.
///////////////////////////////////////////////

.

اطلاعات موثق همچنین نشان می دهد که تقریبا تمامی زنان و دختران دستگیر شده را به زندان مخوف و بدون کنترل خورین در اطراف ورامین منتقل نموده اند که هشداری است برای رخ دادن اتفاقی هولناک تر از جنایات کهریزک!در همین راستا کودتا چیان تعدادی از زندانیان عادی بازداشتگاه خورین را به زندان اوین منتقل کرده اند ، تا این گمان به وجود آید که منتقل شدگان به اوین دستگیر شدگان 13 ابان بوده اند در حالی که اطلاعات ما نشان می دهد محل نگهداری زنان و دختران دستگیر شده ، بازداشتگاه مخوف خورین ورامین است ! باید برای اطلاع رسانی به موقع و نجات این قهرمانان جنبش به اقدامی عاجل و گسترده در سطح داخلی و بین المللی دست زد.

///////////////////////////////////////////

دوستان حلال و حرام چیزی است دروغ و بی اساس هیچ کسی به فتوای این ملاها باور نکند چرا چون دین دروغ است هیچ چیزی نداریم که حرام باشد تنها چیزی که حرام است شکنجه تجاوز به عنف اعدام انسانها کشتن انسانها حرام هستند و بس ما انسان هستیم و چرا اسم ما انسان است؟ به این دلیل دارای عقل و شعور هستیم بنابر این چون عقل و شعور داریم مسلما وجدان هم داریم این وجدان عبارت است از اینها به خود اجازه ندهید یک همنوع خویش را آزار بدهید 2 انسان را نکشید 3 به هیچ عنوان وارد خصوصیات هیچ انسانی نشوید و به هیچ عنوان کسی را آزار ندهید این است اصل و اساس انسانیت لاکن آنچه یک ملا مطرح میکند با اسم این حلال است و آن حرام است دروغی بیش نیست به هیچ عنوان خدا وجود ندارد و به هیچ عنوان خدا هیچ کتابی را منتشر نکرده تا به زمین به فرستد اینها چیزی پیش پا افتاده هستند و آخوند ساخته به هیچ عنوان گول این حرفهای مزه خرف را نخوریدساموئیل کو کرماشانی.

////////////////////////////////////////////////////////////
قوه قضاییه ایران در مورد تجاوز به زندانیان مخفی کاری می کند


لوگوی سازمان دیدبان حقوق بشر
۱۳۸۸/۰۸/۱۶
سازمان دیدبان حقوق بشر قوه قضاییه جمهوری اسلامی را متهم کرد که درباره آزار جنسی زندانیان رویدادهای پس از انتخابات مخفی کاری می کند.

سازمان دیدبان حقوق بشر که مقر آن در نیویورک است همچنین از قوه قضاییه جمهوری اسلامی خواست که بی درنگ درباره آزار جنسی زندانیان تحقیق و تفحص کرده و کسانی را که مسئول چنین اعمالی هستند، محاکمه کند.

این سازمان همچنین اعلام کرده است که مدارکی جمع آوری کرده که حاکی از آن است سه نفر از بازداشت شدگان مورد آزار جنسی قرار گرفته اند و در مورد یکی از این سه نفر یک گزارش رسمی پزشکی نیز از داخل ایران در دسترس است؛ دیدبان حقوق بشر می افزاید، این گزارش پزشکی که حکایت از تجاوز به این زندانی داشت، به قوه قضاییه ارائه شده بود، اما دستگاه قضایی جمهوری اسلامی از پیگیری این پرونده خودداری کرد.

سازمان دیدبان حقوق بشر تصریح میکند با اینکه قوه قضاییه ایران در مورد این شخص گزارش پزشکی درباره آزار جنسی در اختیار داشت، اما این فرد تهدید می شود که اگر سخنی در این باره بگوید، خانواده اش دستگیر می شوند.

سارا لی ویتسون، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان دیدبان حقوق بشر درباره عملکرد جمهوری اسلامی در این موارد گفت: «برای دولت ایران شرم آور است که چشمان خود را بر روی مدارک رسمی درباره آزار جنسی بازداشت شدگان توسط مسئولان زندان می بندد.»

دیدبان حقوق بشر می گوید در مورد یکی از پسرانی که در روز ۲۸ مرداد برای بار دوم دستگیر شده بود، وی، طبق گفته خانواده، به مکانی در تهران منتقل می شود که در آنجا به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با باتوم به وی تجاوز می شود.

این گزارش می افزاید شش روز بعد مأمورانی که احتمالاً از سپاه پاسداران بوده اند، با دستو پای بسته فرد بازداشت شده را که دچار خونریزی هم شده بود در جایی رها کرده و رهگذران وی را بیمارستان منتقل میکنند.

دیدبان حقوق بشر می گوید یک کپی از گزارش پزشکی این فرد در اختیار این سازمان است که حاکی از آن است که این زندانی با یک جسم سخت مورد آزار جنسی قرار گرفته که با ادعاهای مطرح شده درباره تجاوز همخوانی دارد.

سازمان دیدبان حقوق بشر همچنین تأکید می کند مسئولان بیمارستان قصد داشته اند که گزارش پزشکی این شخص را معدوم کنند که پیش از این اقدام پدر وی موفق به گرفتن یک کپی از مدارک می شود؛ این شخص به گفته دیدبان حقوق بشر هم اکنون در بیرون از ایران به سر می برد.

این سازمان به دو مورد دیگر آزار جنسی زندانیان اشاره می کند؛ یک مورد آن پسری است که می گوید هنگام بازداشت در حالی که دست و پا و چشمان وی بسته بود به وی تجاوز شده است و دیگری دختری ۲۱ ساله است که می گوید چهار بار از سوی ماموران زندان مورد تجاوز قرار گرفته است.

مهدی کروبی، یکی از دو نامزد اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری ایران، برای نخستین بار در نامه ای به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان، از وجود گزارش های مبنی بر تجاوز به بازداشت شدگان خبر داد و خواستار پیگیری در این مورد شد.

پس از علنی شدن این نامه، مقامهای جمهوری اسلامی، به مهدی کروبی به شدت حمله کردند و افزون بر تعطیل شدن روزنامه اعتماد ملی، دفتر مهدی کروبی، دفتر حزب اعتماد ملی و دفتر کمیته رسیدگی به امور بازداشت شدگان و آسیبدیدگان انتخاباتی نیز پلمب شده و مرتضی الویری و دو نماینده دیگر وی در کمیته پیگیری امور بازداشت شدگان و آسیبدیدگان انتخاباتی نیز دستگیر شد.

از سوی دیگر صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه سه نفر را مأمور کرد که درباره ادعاهایی که از سوی مهدی کروبی درباره تجاوز به زندانیان مطرح شده بود، تحقیق کرده و نتیجه را اعلام کند.

این کمیته سه نفره اما ادعاهای مهدی کروبی را کذب دانسته و خواستار برخورد با وی شد و مهدی کروبی نیز ضمن پافشاری بر مواضع خود اعلام کرد که دیگر امیدی به پیگیری های قوه قضاییه ندار.
//////////////////////////////////////////////////////

جانوران انسان کش جان چهار انسان را گرفتند ننگ بر این تفکر جنون آور


به گزارش هرانا به نقل ازايسنا ، منطقه كوير به نقل از روابط عمومي دادگستري كرمان، در ادامه مبارزه قاطع و بيامان با سوداگران مرگ و بنابر احكام صادره از دادگاههاي انقلاب اسلامي، حكم اعدام چهار قاچاقچي مواد مخدر، صبح امروز در زندان كرمان به مرحله اجرا در آمد. بنابراين گزارش "مرتضي ـ ي" دارا...



///////////////////////////////////////////////////////////////////

تا این گمان به وجود آید که منتقل شدگان به اوین دستگیر شدگان 13 ابان بوده اند در حالی که اطلاعات ما نشان می دهد محل نگهداری زنان و دختران دستگیر شده ، بازداشتگاه مخوف خورین ورامین است ! باید برای اطلاع رسانی به موقع و نجات این قهرمانان جنبش به اقدامی عاجل و گسترده در سطح داخلی و بین المللی دست زد.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر