Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

حکم اعدام احسان فتاحیان؛ شورش در زندان سنندج

طبق آخرین اخبار واصله فعالین زندان سنندج در واکنش به انتقال احسان فتاحیان به بند قرنطینه و آمدن تیم اعدام به زندان دست به شورش زده و میان زندانیان و نگهبانان زد و خورد روی داده است.


فعالین زندان اوین و رجایی شهر به جمع اعتراض کنندگان پیوستند

طبق آخرین اخبار رسیده فعالین زندان های رجایی شهر و اوین نیز به منظور اعتراض به ن
...یت قوه ی قضاییه و جهت حمایت از اعتصاب کنندگان کرد, دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.فرزاد کمانگر و علی حیدیریان و فرهاد وکیلی و متین ارجان از جمله ی آنان هستند.

------------------------------------------------------------------



دادگاه انقلاب حکم اعدام احسان فتاحیان را به شعبه اجرای احکام واداره زندانهای استان کردستان ابلاغ کرده است. طبق دستور دادگاه انقلاب بامداد روز چهارشنبه 20 آبانماه، احسان در محل زندان سننندج اعدام می شود. تلاش وکیل ، خانواده وبستگان این زندانی سیاسی برای نجات جانش تا کنون به نتیجه ای نرسیده است. خانواده احسان و دوستان وبستگان این شهروند کامیارانی میخواهند در مقابل زندان سنندج دربامداد روزچهارشنبه وهنگام اجرای حکم تجمع واعتراض کنند


اتحادیه خانواده فعالین دربند کرد

کلیه راه های ارتباطی زندان سنندج مسدود شد

امروز سه شنبه (یک روز مانده به اجرای حکم اعدام احسان فتاحیان) تمامی راه های ارتباطی زندان مرکزی سنندج مسدود شد. طبق آخرین اخبار واصله تلفن و ملاقات حضوری و کابین زندان سنندج ممنوع شده است. مسئولین هرگونه راه ارتباطی با خارج را مسدود کرده اند.


وضعیت زندان سنندج آوارته گزارش شد

طبق آخرین اخبار واصله وضعیت زندان سنندج آوارته اعلام شده است. بنا به گزارشات احسان فتاحیان جهت اجرای حکم اعدام به بند قرنطینه منتقل شده و اطلاعات تیم اعدام خود را به زندان فرستاده است.


فعالین زندان سنندج شورش کردند

طبق آخرین اخبار واصله فعالین زندان سنندج در واکنش به انتقال احسان فتاحیان به بند قرنطینه و آمدن تیم اعدام به زندان دست به شورش زده و میان زندانیان و نگهبانان زد و خورد روی داده است.


فعالین زندان اوین و رجایی شهر به جمع اعتراض کنندگان پیوستند

طبق آخرین اخبار رسیده فعالین زندان های رجایی شهر و اوین نیز به منظور اعتراض به نیت قوه ی قضاییه و جهت حمایت از اعتصاب کنندگان کرد, دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.فرزاد کمانگر و علی حیدیریان و فرهاد وکیلی و متین ارجان از جمله ی آنان هستند.
----------------------------

اکنون از سنندج خبری رسید که خانوادهای زندانیان سیاسی و وکلای زندانیان و
مردم شهر سنندج در جلوی دادگاه سنندج تجمع کرده اند برای اعتراض به حکم
احسان و نامه ای که از طرف دیوان عالی کشور را پیگیری کنند

....................................................
اعتراضات گسترده به حكم اعدام احسان فتاحيان
اعتصاب غذا در چندين زندان ٬ اعتراض نهاد بين المللي و مهم اومانيستها به اين حكم و اعتراضات در ايران و در سراسر جهان گسترده تر ميشود.

به اين جنبش اعتراضي بپيونديد. نبايد بگذاريم احسان را اعدام كنند.


زندانيان سياسي در زندان مركزي سنندج دست به اعتصاب غذاي نامحدود زدند.
اعتراض زندانيان سياسي در اروميه٬ مهاباد و رجايي شهر و اوين به حكم اعدام احسان فتاحيان



امروز دومین روز اعتصاب غذای روناک صفازاده و فاطمه گفتاری٬ زندانيان سياسي در سنندج است



نامه اعتراضي جامعه بين المللي اومانيستها به حكم اعدام احسان ٬

نامه اعتراضي جامعه بين المللي حقوق بشرو در خواست از حكومت آلمان براي اعتراض فوري


امروز سومین روز اعتصاب احسان و دومین روز اعتصاب سایر فعالین زندان سنندج است.

اسامي زندانيان اعتصاب کننده درزندان مركزي سنندج به شرح زیر است :


1. احسان فتاحیان

2. حبیب لطیفی

3. عدنان حسن پور

4. انور حسین پناهی

5. ارسلان اولیایی

6. جبرئیل خسروی

7. فردین مرادی

8. سعید سنگر

9. سیوان رحیمی

10. جهانبخش احمدی

11. سیروان محمودی

12. هوشیار احمدی

13. بهمن سعیدی

14. جهاندار محمدی

15. طه احمدی

16. لطف الله لطف الله پور

17. ولی رستمی

18. رحمت اورامی نژاد

و ..

مادر حبیب لطیفی به جمع اعتصاب کنندگان پیوست.

مادر فعال سياسي حبيب لطيفي ٬ صغري لطيفي به جمع اعتصاب كنندگان پيوست. اكنون در زندان سنندج٬ اروميه ٬ قروه مهاباد٬ و تعدادي در رجايي شهر و اوين به اين حكم اعتراض كرده و دست به اعتصاب غذا زده اند. خواست همه اين زندانيان لغو فوري حكم اعدام احسان است.


جنبش اعتراضي به حكم اعدام احسان فتاحيان گسترش مي يابد٬ خبر اين حكم در بسياري از سايتها و برخي از رسانه هاي بين المللي منعكس شده و سازمانهاي مدافع حقوق انساني و از جمله سازمان جردانو برونو در آلمان٬ جامعه بين المللي حقوق بشر٬ سازمان بين المللي اومانيستها و دهها نهاد عليه اعدام به اين حكم اعتراض كرده اند.


كميته بين المللي عليه اعدام
-----------------------------------------------------
هم اکنون خبر رسید که احسان فتاحیان برای احرای حکم اعدام به قرنطینه زندان منتقل نموده و تیم اعدام او را برداشتند و بقیه زندانیان دست به اعتراض نموده اند و با ماورین ضد بشری درگیر شده اند و تعدادی از زندانیان مورد ضرب و شتم قرار داده اند و تعدای را هم به زندان انفرادی منتقل نموده اند
دوستان برای نجات جان احسان فتاحییان، ازادیخواهان و فعالین حقوق بشر توماری رو تنظیم کرداند. که به مقامها و نهادهای بین المللی ارسال میشود. رای شما دوست عزیز میتواند جان یک انسان و از مرگ حتمی نجات دهد . همه با هم ، همصدا
///////////////////////////////////

امروز زمان تجدید عهد و پیمان با رهبران واقعی و شجاع جنبش سبز هست .. رهبرانی که " ملـــت " را رهبر می دانند نه خودشان را.. درود بر تواضع و پاکدامنی اینان : خاتمی -- کروبی -- موسوی

////////////////////////////////////////////

چهارمین روز تجمع دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر 19 آبان

دانشجویان دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با سر دادن سرود "یار دبستانی" و شعارهای "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد" و "محمود خائن آواره گردی" نسبت به ادامه بازداشت دو دانشجوی زندانی "سهیل محمدی" و "علی پرویز" اعتراض کرند.

////////////////////////////////////////////////////
شرمینه عزیز تفکر خرافاتی و کثیف اسلامی به حد کافی به زنان به خواهران و مادران ما توهین نموده است در ایرانی جنون اسلامی مردهای هم هستند به این وره مرزها امده اند هنوز هم هنوز این مرض روانی جنون ضد زن را در مخشان باقی مانده است مردم ایران با خون و پوست خویش دارند دین کثیف جنون و ویروس اسلامی را لمس میکنند و تجربه کردند دین و قوانین ناب محمدی همین است که در ایران پیاده شده است و کسانی که مورد توهین و اهانتهای روزمره در ایران قرار گرفتند خواهران و مادران عزیز ما بودند شماهای عزیز بودید زنان عزیز انسانهای عزیز بودند چه کسانی از این تفکر جنون اسلامی پشتیبانی میکند بغیر یک دسته کور اندیش و ضد زن و زنان را به عنوان کالا نگاه میکنند تف به این قرآن کثیف تف به هر چی دین کثیف است.
////////////////////////////////////////////////////////////////////
شرمينه عزيزم مرسي از اين كه گفتي مرد بودن همچين آش دهن سوزي هم نيست . آخيش دلم خنك شد . منم آرزو مي كنم يه كي شبيه اين مردك قاتل خميني بره تركيه حالشونو جا بياره
دنياي مسلمونا كه در بدو اسلام زن رو ختنه مي كردن حالا بايدم بكارت زنان براشون مهم باشه اين از اثرات اينگونه تفكرات اسلاميون هست.
////////////////////////////////////////////
شما برو با احمدی نژاد بحث کن مجید حصارکی من حوصله ات را ندارم چون در همون حد فکر میکنی .... خوشحالم که ایران جمهوری اسلامی شد چون ظلم بالسویه عدل است .... خمینی هم خوب بود چون اسلام را پیاده کرده به اندازۀ لازم تا همه بفهمند مرد بودن همچین آش دهن سوزی نیست.
////////////////////////////////////////////
زمانی که یک رسم مذهبی در تناقض با زمان و مدرنیسم واقع می شود، ماجرای زیر اتفاق می افتد
:
پرده بکارت یک بار مصرف برای حل مشگل جهان اسلام به بازار آمد
///////////////////////////////////////////////
شما برو با احمدی نژاد بحث کن مجید حصارکی من حوصله ات را ندارم چون در همون حد فکر میکنی .... خوشحالم که ایران جمهوری اسلامی شد چون ظلم بالسویه عدل است .... خمینی هم خوب بود چون اسلام را پیاده کرده به اندازۀ لازم تا همه بفهمند مرد بودن همچین آش دهن سوزی نیست
////////////////////////////////////
حالا شما خودت رو ناراحت نکن شرمینه جان.با این قانون مردهای ترک به این سادگیها نمی تونن ازدواج کنن از این به بعد
///////////////////////////////////////
جید حصارکی ::: من باهر چیزی که حیثیت یک انسان را زیر سؤال میبرد مخالفم .... نه با باکرگی .... این انتخاب شخص است که باکره باشد یا نباشد ولی اینکه یک ابله بخواهد همسرش را اینگونه خوار و خفیف کند چون باکره نیست اصلاً باید باکرگی را درکودکی از بین برد تا فرقی بین زن و مرد نباشد این نظر من است .....؛
/////////////////////////////////////
من با شما شیرین عزیز موافقم باکرگی از یک تفکر جنون دینی برخاسته است زن و مرد هیچ فرقی ندارند این توهینی بزرگ است به انسانیت به حقوق زنان این تفکر احمقانه از دین کثیف سرچشمه گرفته است.
////////////////////////////////////////
ترکیه میخواهد بسوی خرافات حرکت کند البته رژیم فاشیستی ترکیه از اول خرافاتی بوده است اما خود را در لباس مدرنیت آخوندهای کراواتی در ترکیه میباشند و زن تا بحال هیچ حق و حقوقی ندارد در سیستم نظام ترکیه
/////////////////////////////////////

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر