Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

وضعیت وخیم جسمانی یک زندانی در زندان سنندج

وضعیت وخیم جسمانی یک زندانی در زندان سنندج

اخبار منتشره حاکی است "لقمان رحمانی" زندانی در بند 3 زندان سنندج به علت وخامت وضعیت جسمی به یک مرکز درمانی خارج از این زندان انتقال یافته است.
نگرانی ها از وضعیت جسمانی "لقمان رحمانی" به مراکز درمانی خارج از زندان سنندج در پی آن شدت یافت که طی هفته گذشته 2 نفر از زندانیان بند.

-------------------------------------------------------

تهدید به اعدام یک زندانی سیاسی در زندان سنندج

از سنندج خبر می رسد مقامات امنیتی رژیم فشارهای روانی تازه ای را بر زندانیان زندان این شهر وارد نموده و یک زندانی سیاسی را تهدید به اجرای حکم اعدام نموده اند.
ماموران وزارت اطلاعات رژیم اسلامی زندانی سیاسی "علی حیدریان" را تحت فشار قرار داده و به وی اعلام نموده اند در صورت عد
م همکاری با رژیم به سرنوشت اعدام روبرو خواهد شد.
لازم به ذکر است زندانی سیاسی "علی حیدریان" با این خواسته ماموران وزارت اطلاعات شدیدا مخالفت نموده است

-----------------------------------------------------------

احضار ده دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر به کمیته انضباطیبر اساس گزارشات رسیده در پی اعتراضات روزهای اخیر دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر نسبت به تداوم بازداشت غیرقانونی علی پرویز و سهیل محمدی امروز ده تن از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به کمیته انضباطی احضار شدند.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر از این دانشجویان خواسته شده است تا بر
ای ارائه توضیحاتی پیرامون اتهاماتی نظیر شرکت فعال در تجمعات اعتراضی، تحریک سایر دانشجویان به شرکت در تجمع، مشارکت فعال در اعتصاب غذا، بر هم زدن نظم دانشگاه و فعالیتهای سیاسی در انجمن دانشگاه امروز در کمیته حاضر شوند.
این در حالیست که منابع آگاه از صدور احکام سنگین انضباطی پیش از حضور این دانشجویان در کمیته و دفاع در برابر اتهامات وارده خبر می دهند.
گزارشات رسیده نشان می دهد که بر اساس تهدیدهای مسئولین دانشگاه و حراست و نیز بسیج دانشجویی تعداد زیادی از دانشجویان نیز در روزهای آینده به کمیته انضباطی احضار خواهند شد.
لازم به ذکر است که با گذشت 22 روز از بازداشت علی پرویز وضعیت پرونده وی هم چنان نامشخص است. از سوی دیگر با وجود تعیین قرار وثیقه برای سهیل محمدی دستوری جهت تامی

----------------------------------------------------------------------

احتمال تعطیلی سفارت رژیم در چند کشور عربی روزنامه "الوطن" عربستان به نقل از منابع خود در پایتخت یمن نوشت: صنعا مسئله اخراج سفیر جمهوری اسلامی از یمن و تعطیلی سفارت رژیم را بررسی می کند.
به گزارش خبرآنلاین به نقل از «ریانووستی» در این گزارش تاکید شده که چند کشور عربی دیگر نیز تصمیم مشابهی در سر دارند. دلیل این تصمیم کمک
های جمهوری اسلامی به گروهک "الحوتی" است که طی چندین سال مبارزات مسلحانه ای را علیه دولت یمن انجام می دهد.
اوضاع در شبه جزیره عربستان نشان می دهد که مناقشه داخلی یمن به تدریج از مرز این کشور خارج شده و باعث نگرانی جدید در کشورهای عرب همسایه شده است. جنگجویان گروه "الحوتی" به تدریج وارد عربستان سعودی شده و در آنجا اقدام به احداث شبکه پایگاه ها، انبارهای سلاح و مهمات خود می کنند که در اوائل نوامبر به برخوردهای مسلحانه شورشیان یمنی با نیروهای نظامی عربستان سعودی منجر شد.

--------------------------------------------------------------------

فارس نیوز 11 هزار معلم در کردستان از اعضای بسیج هستند که اینها بنابر تفکر ولی فقیه به کردستان فرستاده شده اند برای ترویج و پیشبرد جنون اخوندی و جنون اسلامی در کردستان.

--------------------------------------------------------------------------------

برای نجات جان زینب جلالیان دست به کار بشویم که جلو بربریت رژیم ایران را بگیریم برای خواندن خبر بر روی عکس کلیک کنید

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

خارجی - اسرائیل به‌ "گنبد آهنین" مجهز می‌گردد "کیپات بارزل" (گنبد آهنین)، سیستم مبارزه با موشک‌های کوتاهبرد پس از موفق پشت سر گذاشتن آزمون‌ها به ارتش اسرائیل عرضه می‌شود. خبرگزاری ریا نووستی به‌ نقل از روزنامه‌ی اسرئیلی معاریو گزارش داد، "یوسی دروکر"، رئیس بخش سیستم‌های دفاع ضدهوایی "رافائل" اطلاع داد که سیستم مبارزه با موشک‌های کوتاهبرد "کیپات بارزل" (گنبد آهنین) پس از موفق پشت سر گذاشتن آزمون‌ها از سوی تولید کننده به ارتش اسرائیل عرضه می‌شود. پایگاه اطلاع رسانی کورسور نیز خبر داد، طی دو هفته‌ی آینده آزمون‌های زمینی این سیستم که ویژه‌ی منهدم سازی "کاتیوشا" و "گراد" است، توسط ارتش اسرائیل آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که این سیستم در سال 2010 به ارتش اسرائیل عرضه شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر