Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

هم اکنون نزدیک به 7386 نفر برای نجات جان احسان امضا داده اند و در نزدیک به 76 کشور دنیا امضاها ادامه دارد ما باید توماری بزرگ جمع آوری کنیم برای برداش

هم اکنون نزدیک به 7386 نفر برای نجات جان احسان امضا داده اند و در نزدیک به 76 کشور دنیا امضاها ادامه دارد ما باید توماری بزرگ جمع آوری کنیم برای برداشتن حکم ضد بشری اعدام در دنیا و بخصوص ایران.

-------------------------------------

درخواست برای توقف حکم اعدام یک جوان کرد در ایران

تنها رئیس قوه قضائیه ایران می تواند جلوی اعدام احسان فتاحیان را بگیرد
یک فعال حقوق بشر در ایران می گوید که قوه قضائیه این کشور هنوز پاسخی به درخواست توقف اجرای حکم اعدام احسان فتاحیان که قرار است صبح چهارشنبه ۲۰ آبان اجرا شود، نداده است.
کاوه قاسمی کرمانشاهی، عضو سازمان حقو
ق بشر کردستان در ایران به بی بی سی فارسی گفت که این سازمان به همراه اعضای خانواده آقای فتاحیان از صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران خواسته اند که اجرای حکم اعدام آقای فتاحیان را متوقف و دستور رسیدگی مجدد به پرونده او را صادر کند.
به گفته آقای کرمانشاهی، از آنجا که حکم اعدام توسط دادگاه تجدیدنظر صادر شده است، تنها رئیس قوه قضائیه می تواند اجرای آن را متوقف کند.
او گفت که حکم اعدام آقای فتاحیان روز شنبه به وکیل او ابلاغ شده است.
آقای فتاحیان که ۲۸ سال دارد، تیرماه سال ۱۳۸۷ در شهرستان کامیاران در استان کردستان دستگیر شد.
به گفته آقای کرمانشاهی، او ابتدا به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در احزاب اپوزیسیون مسلح" به ۱۰ سال زندان و تبعید به شهرستان رامهرمز محک.

-----------------------------------------------------------------

کدوم خبر درسته؟این پس دروغه:احسان فتاحیان فردا اعدام نمی شودایصدا : احسان فتاحیان مجرم محکوم به اعدام در زندان مرکزی سنندج فردا اعدام نخواهد شد . به گزارش مسوول روابط عمومی سازمان زندان کردستان ، احسان فتاحیان که به دلیل حمل سلاح گرم دستگیر شده بود فردا اعدام نمی شود . ورمرزیار در مورد جرم فتاحیان توضیح داد : فتاحیان در دادگاه شعبه ی اول انقلاب س...نندج به جرم حمل اسلحه به مدت 10 سال به زندان محکوم شد و هنگامی که به حکم اعتراض کردند در دادگاه تجدید نظر این حکم به اعدام تبدیل شد . ورمرزیار درباره ی اعتصاب غذای زندانیان زندان مرکزی سنندج در راستای اعتراض به حکم اعدام فتاحیان گفت : این موارد سری است اما اعتصاب غذا در زندان های ایران یک امر طبیعی است .http://iranseda.ir/FullNEWS/?g=507975اما هنوز این خبر و صدای این مرد کافی نیست چرا چون هنوز به حرفهای اینها باور ندارم این شایبد برای این باشد که یک تاکتیک باشد که مردم و فعالیتهای داخلی و خارجی به کاهت اما باید منتظر بود دوستان یک ساعت و 45 دقیقه دیگر باقی مانده است برای اعدام احسان فتاحیان باید اعتراض خود را ادامه بدهید.

---------------------------------------------------------

برخورد ماموران امنیتی با حامیان لغو حکم اعدام احسان فتاحیان بر اساس گزارش های رسیده از منابع خبری کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ماموران امنیتی و انتظامی از عصر امروز با استقرار در مبادی ورودی شهرستان سنندج از ورود فعالان مدنی و مردمی که به قصد حمایت از احسان فتاحیان و همچنین شرکت در تجمع شامگاه چهارشنبه در حرکت بودند ممانعت کردند.
در همین ارتباط اخبار رسیده از استقرار یک تیم ویژه در گردنه "صلوات آباد" در پانزده کیلومتری سنندج برای جلوگیری از ورود حامیان احسان فتاحیان حکایت دارد.
همین گزارش می افزاید از مناطقی هم چون کرمانشاه، دهگلان، قروه، مهاباد، سقز، دیوان دره ، کامیاران و مریوان و سایر مردم انسان دوست کردستان در حال ورود به شهر سنندج بوده اند که ماموران امنیتی از ورود آنها جلوگیری کرده اند.
اخبار تکمیلی از برگزاری تجمع در مقابل زندان مرکزی سنندج متعافبا منتشر خواهد شد.


http://gopetition.com/online/31973.html

--------------------------------------------------------

این ویدئو را نگاه کنید و تومار امضای خودتون برای نجات جان احسان فتاحیان ارسال کنید خیلی معذرت میخواهم که خیلی دیر دست به این کار زدم باور کنید دیروز خیلی هوسم پرت شده بود چرا چون شخصأ احسان را از نزدیک دیده ام دوستان گرامی با تشکر ساموئیل کو کرماشانی

--------------------------------------------------------------

پدر احسان فتاحیان: تلاش ها برای نجات پسرم از چنگال مرگ به هیچ نتیجه ای نرسیده است

-------------------------------------------------------------------------------------------

از همه دوستان تقاضامندم که خیلی هوسشان باشد اگر کسی فکر میکند که یکی از دوستانش هک شده است به خوبی دست به تحقیق بزند و بعدش پلیس انترپول را با مراجعه به سایت زیر شکایت کند از فرد و بگوید بعد از هک شدن چت رومش دچار مشکلات روحی و روانی شده است و بعدش با آدرس زیر مراجعه کند
مطمئن باشید فرد یکه دست به این کار زده است مورد مجازات قانونی قرار میگرد و زندان به اضافه جریمه نقدی و باز با ادمینهای فیسبوک تماس بگیرید

-----------------------------------------------------------------
احسان فتاحیان ، فعال کرد که محکوم به اعدام شده و هم اکنون در زندان مرکزی سنندج به سر می برد ، فردا اعدام نخواهد شد .

به گزارش مسوول روابط عمومی سازمان زندان کردستان ، احسان فتاحیان که به دلیل حمل سلاح گرم دستگیر شده بود فردا اعدام نمی شود .

ورمرزیار در مورد جرم فتاحیان توضیح داد : فتاحیان در دادگاه شعبه ی اول انقلاب سنندج به جرم حمل اسلحه به مدت 10 سال به زندان محکوم شد و هنگامی که به حکم اعتراض کردند در دادگاه تجدید نظر این حکم به اعدام تبدیل شد .

ورمرزیار درباره ی اعتصاب غذای زندانیان زندان مرکزی سنندج در راستای اعتراض به حکم اعدام فتاحیان گفت : این موارد سری است اما اعتصاب غذا در زندان های ایران یک امر طبیعی است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر